Adobe Solution Partner Day 2023
Adobe Solution Partner Day 2023
Aktuális

Adobe Solution Partner Day 2023

Olvasási idő: 4 perc

Március elsején ismét Varsóba látogattunk az Adobe Solution Partner Day-re, amelyre a kelet-európai régióban tevékenykedő Adobe partnerek gyűltek össze, hogy bemutassák az idei év legnagyobb újdonságait és megvitassuk a régiós piac helyzetét. Két kiemelt témát hoztunk el a rendezvényről.

Az Adobe Solution Partner Day egy olyan esemény, amely lehetőséget nyújt az Adobe partnereknek arra, hogy megismerjék az Adobe új termékeit és szolgáltatásait, valamint megvitassák az aktuális piaci trendeket és üzleti lehetőségeket. A rendezvény fő témái közé tartoztak az Adobe Experience Cloud újdonságai, valamint az Adobe régiós vezetői kitértek az omnichannel értékesítés fontosságára, és – a már általunk is említett – BOPIS, BORIS szállítási lehetőségekben rejlő lehetőségekre.

Fejlett BOPIS élmény

Ahogy korábban is írtunk már róla, az Adobe Commerce partnerséget alakított ki a Walmart Commerce Technologies-szal, hogy kiterjessze ugyanannak a fejlett BOPIS technológiának a használatát, amelyet a Walmart a saját omnichannel fulfillment megoldásához használ.

A Store Fulfillment for Adobe Commerce fejlett BOPIS vásárlói élményt nyújt, és maximalizálja az áruházi alkalmazottak termelékenységét azáltal, hogy egy végponttól végpontig tartó, zökkenőmentes omnichannel munkafolyamatot biztosít. A Store Fulfillment segítségével az Adobe Commerce kereskedők a legjobb omnichannel értékesítési élményt teremthetik meg vásárlóik számára. Optimálisan kihasználhatják saját fizikai üzleteiket és raktáraikat az online leadott vásárlói megrendelések zökkenőmentes teljesítéséhez.

Adobe store fulfillment

Az omnichannel értékesítés fontossága

Az előadók a Store Fulfillment kapcsán kiemelték a gördülékeny, végponttól végpontig tartó omnichannel értékesítési munkafolyamatot. Fontos, és azért kell minden kereskedőnek egyre nagyobb hangsúlyt fektetnie, mert a vásárlók már elvárják a platformtól független, azonos minőségű vásárlási élményt. A felmérések szerint egyre több vásárló ötvözi a webshop információit a fizikai üzletekben rejlő lehetőségekkel (például leellenőrzi online a készletet, majd ellátogat a kiválasztott üzletbe), ezért a kereskedőknek fel kell készülniük rendszereik összehangolására. Tény, hogy az omnichannel értékesítés komplex és integrált megközelítést igényel, de a kiváló vásárlói élmény eléréséhez ma már nélkülözhetetlen.

A kereskedelem evolúciója: omnichannel értékesítés és unified commerce >>

Omnichannel vs unified commerce

Az Adobe Solution Partner Day-en a prezentációkon túl nagy hangsúlyt fektettek a közösségépítésre és az üzleti kapcsolatok erősítésére is. A rendezvény során számos lehetőség nyílt az üzleti kapcsolatok kialakítására és bővítésére, valamint az Adobe szakértőkkel való interakcióra és tapasztalatcserére. Ezúton is köszönjük a meghívást, nagyon értékes két nap volt!

Adobe Partner Day 2022 >>

eTrade Show

A véletlen úgy hozta, hogy látogatásunk egybeesett a lengyel eTrade Show-val, így kilátogattunk erre a rendezvényre is. A kiállításon a fulfillment cégektől kezdve, PIM szolgáltatókon keresztül fejlesztőcégek képviseltették magukat mind a lengyel, mind a régiós piacról. A Warsaw Expo idei témája az e-kereskedelmi iparág fejlődése volt, három napon keresztül olyan cégek képviselői adtak elő, mint a PayPal, vagy a DHL. Szó volt a halasztott fizetés (BNPL – Buy Now Pay Later) elterjedéséről és a régiós terjeszkedésről is. Az eseményen számos kiállítóval beszélgettünk, jó volt itt is megosztani tapasztalatainkat és még mélyebben beleásni magunkat a közép-európai e-kereskedelmi szcénába.

eTrade Show 2023