B2C webáruház fejlesztés

Találkozz a vásárlóiddal bárhol, bármikor! Webáruház fejlesztés során segítünk a vonzó, személyre szabott vásárlói élmény megteremtésében, az érintési pontok összehangolásában és vállalatod e-kereskedelmi üzletágának működésében.

B2C webáruház fejlesztés

Így segítünk a B2C e-kereskedelmi terjeszkedésben

Gyors piaci bevezetés

Egy vállalati szintű B2C webáruház elindítása a kezdetektől az indulásig akár 6-12 hónapot is igénybe vehet. Az OANDER-ben ezt az időt 3 hónapra csökkentettük egy előre kiválasztott felhasználói élmény és technológiai csomaggal, valamint egy olyan bevezetési módszertannal, ami felgyorsítja az egyes lépések megtételéhez szükséges időt. A célunk mindig egy teljesértékűen működő és skálázható e-kereskedelmi termék minél gyorsabb létrehozása MVP (Minimum Viable Product) megközelítéssel, amelynek komplexitását aztán a tapasztalatok és a tényleges vásárlói visszajelzések alapján lehet fokozatosan fejleszteni.

unified commerce

Egységesített kereskedelem

A valóban sikeres e-kereskedelem több mint egy online áruház. Elmosódnak benne a retail és online közötti határvonalak és minden vevő érintési ponton ugyanolyan ügyfélközpontú élményt, naprakész információkat nyújt. Ehhez minden csatornán gyors, pontos és egységes kiszolgálást kell biztosítunk, ez már a minimum szolgáltatás a vásárlók ellátásában. Folyamatfejlesztéssel segítjük az ökoszisztéma felépítését, az egyes csatornákra intuitív vásárlói élményt alkotunk és nagy tapasztalatunk van a rendszerek közötti integrált együttműködés kialakításában.

Nemzetközi terjeszkedés

A kereskedelemben megszűntek a határok. Aki nem megy külföldre, azzal fog szembesülni, hogy más jön be a piacára. A nemzetközi terjeszkedés radikálisan megemeli egy webáruház komplexitását úgy operációban, mind műszakilag. Több országos, sok piacos B2C projektjeink tapasztalataiból építkezve stratégiai tanácsokat és támpontokat adunk neked a nemzetközi terjeszkedés lépéseihez, az általunk szállított robusztus platformok pedig lehetővé teszik, hogy új piacokat hódíts meg anélkül, hogy az infrastruktúra hátráltatna.

Üzletág fejlesztés

Egy B2C e-kereskedelmi vállalkozás beindítása és fenntartása nem kis teljesítmény. Ki kell hozzá alakítani többek között a vevőszerzés, vevőmegtartás, projektmenedzsment és technikai támogatás praktikáit és szervezeti szerepeit. Ez egy nehéz evolúció, ami nemcsak technológiai, de szervezeti kihívásokkal is jár. Üzleti menedzsment és kereskedelmi specialistáink szakértelmével támogatunk téged abban, hogy miként lehet egy digitális üzletágat jól megszervezni és kellő agilitással működtetni.

ROI-orientált funkcionalitás

A B2C e-kereskedelemben a funkcionális lehetőségek és jó iparági gyakorlatok meglepően széles skálán mozognak. Ez éppúgy eredményezhet döntési bénultságot, mint túlságosan elrugaszkodott indulást, amely nem veszi figyelembe az e-kereskedelmi evolúció kötelezően bejárandó lépcsőfokait. Az OANDER-ben abban segítjük a partnereinket, hogy kiválasszuk azt a műszaki tartalmat, amelyre ténylegesen szükség van a projekt adott fejlődési stádiumában. Nem próbáljuk meg szükségtelen funkciók hosszú sorát eladni, hanem a legnagyobb megtérülést hozó megoldások bevezetésében adunk támpontokat.

OANDER agilis módszertan

Projektsiker támogatás

Sajnos előfordul, hogy egy webáruház fejlesztés elakad, nem várt nehézségekbe ütközik és szükségessé válik egy friss szempár, aki segít átlendülni a holtponton. Az OANDER csapata az elmúlt másfél évtizedben a kihívásokkal és akár buktatókkal teli projektek veteránjává vált. Ha megakadt a webáruház bevezetése, segítettünk átjuttatni a célvonalon. A tűzoltás után pedig folyamatos támogatás mellett veled együtt növekedési pályára állítjuk az e-kereskdelmi üzletágat.

Akikkel közös sikereket értünk el

 

Szeretjük kiaknázni az ügyfeleink potenciálját, megismerni az iparágak kontextusát és omnichannel stratégiákban gondolkodva feszegetni a lehetségesnek tartott határokat. Tekintsd meg munkáinkat!

Alkalmazott platformok és termékek

 

A nagy e-kereskedelmi projekteket világszerte bevált nagyvállalati technológiákra és innovatív saját termékeink kombinációjára építjük. Nem egyetlen technológia mellett tesszük le tehát a voksunkat, hanem a projekt kihívásaihoz állítjuk össze a “best of breed” kombinációt. Az alábbi platformokhoz és termékekhez nagy tapasztalattal és irántuk való lelkesedéssel nyúlunk.

Webáruház bevezetés a gyakorlatban

 

Bevezetési módszertanunkat úgy terveztünk, hogy segítsen a vállalkozásoknak példátlan gyorsasággal és agilitással piacra lépni. Újonnan induló webáruház fejlesztési projektjeinket jellemzően két szakaszra bontjuk, amelyek mindvégig az agilis fejlesztési metodikán mennek keresztül:

  • Első lépésben kész, gyorsan átadható és megrendelői oldalról könnyen átvehető alapszoftvereket vezetünk be. Olyanokat, amelyek minden webáruházhoz szükségesek. Ilyen lehet például az OANDER Hodor frontend sablon, kulcsrakész és gyorsan bevezethető Magento modulok vagy integrációs igények esetén az előre elkészített csatolókészletként funkcionáló OANDER Connect middleware platform. A cél az, hogy a megrendelő ezeket minél gyorsabban bevezesse, megismerje és akár piacra is lépjen velük. Ekkor érünk el a prototípus termék állapotába. Magukat a kész szoftverelemeket is sprintek keretében, fokozatosan vezetjük be az ügyfeleinknél, hiszen az induló készlet eleve komplex és megrendelői oldalon könnyebb, hatékonyabb azt “darabokban” megismerni, átvenni, kipróbálni.
  • Ezt követi egy támogatási és továbbfejlesztési szakasz, amely során egyedi igények mentén módosítjuk a prototípus termék komponenseit. Például egyedi design alapján átalakítjuk a frontend sablont, további modulokat vezetünk be és természetesen egyedi fejlesztéseket is implementálunk. A gyors iterációkkal gazdagított sprintek során a megrendelő dönt arról, hogy melyik funkciócsomag fejlesztése következzen. A működő szoftvert látva és használva pontosabb döntések és jobb továbbfejlesztési ötletek születnek, amik akár eltérhetnek a projekt kezdeti víziójától is.

Az agilis e-kereskedelmi fejlesztés során tehát első körben egy kész termék (Magento alaprendszer, sablon, kész modulok) és annak bevezetése történik a minél gyorsabban piacralépés érdekében. Ezt követően folyamatos ügyfél- és terméktámogatás mellett, gyors release ciklusok formájában továbbfejlesztjük azt, és egyedi fejlesztésekkel megerősítjük a webáruház piaci pozícióját.

agilis szoftverfejlesztés
Elhúzódó projekt helyett korai piacra lépés és gyors reagálás a változásokra Agilis szoftverfejlesztés