Sajtómegjelenések

Hírek rólunk, az OANDER-t is érintő rendezvényekről és képzésekről - más billentyűzetéből.

Hallgass meg minket!

SimpleTrends Podcast – A vállalati digitalizáció lehetőségei

Pintér Robesz, a Digiméter alapítója és kutatója Ocskay Lászlóval, az OANDER egyik társ-alapítójával készített interjút a SimpleTrends podcast-sorozat keretein belül. A beszélgetés során körbejárták a vállalati digitalizáció fontosságának körét. Meghallgatom>>

Trust Summit JÖVŐ. MOST. interjú - Ocskay László, OANDER Development Kft.

László szerint érdemes előrenézni és okosan de innoválni, hiszen aki a visszaesésekben talpon tud maradni és fejleszteni, az a végén nagyon nyerhet! Nézd meg a videót>>

Millásreggeli podcast: Az omnichannel kereskedelem világa

Szeptember végén a Millásreggeli podcast vendége volt dr. Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület elnöke, és Bognár Ákos, az Ecommerce Hungary Konferencia szervezője. A beszélgetés apropója az omnichannel kereskedelem volt, illetve az ebben a témában szervezett Ügyféltérítés művészete az omnichannel erejével című rendezvényünk, melyet az Ecommerce Hungary-vel, a Daktelával és a Deloitte-tel közösen szerveztünk. Meghallgatom>>

Kosárérték

Mentorprogramot indít a Digitális Kereskedelmi Szövetség

Több mint százezer euró összértékű, cégekre szabott, egyedülálló szakmai programmal segíti az érett, nemzetközi terjeszkedést tervező magyar e-kereskedő cégeket a Digitális Kereskedelmi Szövetség. A program célja, hogy a bekerülő cégek sikeres hazai szakértők segítségével lépjenek a következő szintre és sikertörténeteikkel egyre több kereskedőnek mutassanak példát, hogy a nemzetközi terjeszkedés reális cél a magyar kereskedők számára is. Tovább a cikkhez>>

Omnichannel értékesítés: a jövő kereskedelme

Az online vásárlás növekedése és a digitális csatornák térhódítása végérvényesen megváltoztatta az értékesítést. Fontos, hogy nem csak az e-kereskedelemről beszélünk, hanem az omnichannel értékesítés szellemében az egész kereskedelmi ágazat transzformációjáról. Hogy miért az omnichannel kereskedelemé a jövő, és hogyan tudunk elindulni ezen az úton, cikkünkből kiderül. Tovább a cikkhez>>

AI megoldások az e-kereskedelemben

A mesterséges intelligenciára épülő technológiák már régóta jelen vannak, és számos területen, így az e-kereskedelemben is használjuk őket. A Kosárértéken publikált cikkünk áttekintjük a legfontosabb felhasználási területeiket, és az integrációs lehetőségeket. Tovább a cikkhez>>

Nem a Black Friday miatt fő a kereskedők feje – trendek 2022 őszén

Vajon milyen növekedési kilátásai vannak 2022 év végéig a hazai e-kiskereskedelemnek? Mik a főbb trendek 2022 őszén, amik hatnak a területre és mi várható jövőre a technológia, logisztika és marketing terén az e-kereskedelemben? Hogyan készülhetnek fel mindezekre a legjobban a kereskedők? 2022. október 6-án rendezték meg a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös Trendspotting kutatásának eredményeit bemutató meetupot, ahol többek között ezekre a kérdésekre keresték a válaszokat a kerekasztal résztvevői. Tovább a cikkhez>>

Vitaindító: 9 további ok, amiért a magyar e-kereskedő nem lép külföldi piacra

A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) júniusban mutatta be Online Export Kutatását – az eredményekről a Kosárérték is beszámolt. A kutatás egyik célja, hogy a hazai kis-és középvállalkozók exporttevékenységét növelje, jelenleg ugyanis a 15-20 ezer webáruház közül alig ezer olyat találni, amely más régiós vagy európai piacon is szolgáltat. Az okok a felmérés szerint összetettek. (...) vitaindító jelleggel további 9 lehetséges gátat mutatok be lentebb, amik véleményem szerint hozzájárulhatnak a hazai kereskedők itthon maradásához, és inkább tűnnek a magyar piac egyediségének, így képesek magyarázni ezt a sajátosságot. Tovább a cikkhez>>

Mindset váltás a webshopfejlesztésben: a composable commerce

A Gartner tanácsadó cég elemzése szerint 2023-ra azok a cégek, amelyek adaptálták a composable megközelítést, a versenytársaiknál 80%-kal gyorsabban fognak tudni új funkciókat bevezetni az online kereskedelmi rendszereikben. De mit is jelent ez a manapság divatos kifejezés, a composable commerce? Érdemes néhány évet visszamennünk az időben, hogy megértsük az utóbbi pár évben egyre inkább teret nyerő architektúra, vagy igazából gondolkodásmód előnyeit, és azt, hogy milyen nehézségekre kínál megoldást. Tovább a cikkhez>>

Magento, a következő generációs e-kereskedelmi megoldás

A pandémia bebizonyította, hogy a kereskedelmi vállalkozásoknak muszáj átlépniük az online értékesítés küszöbét. Hazánkban is hatalmas lökést kaptak a webáruházak, a magyar e-kereskedelmi ágazat fejlődése kilőtt, melynek elkerülhetetlen következménye az online kereskedelmi motorok számának növekedése is. Számtalan elérhető e-kereskedelmi platform közül választhatnak a vállalkozások, de a Magento még mindig az egyik legelterjedtebb nyílt forráskódú platform. Tovább a cikkhez>>

A nagyvállalati webshopok 5 legfontosabb előnye

Amikor nagyvállalatokról beszélünk, nem egyszer gyártókra, nagykereskedelmi forgalmazókra gondolunk, akik a B2B piacon értékesítik termékeiket, így érthetően ezekhez a feladatokhoz adaptált, egyedi partnerkezelési igényeik vannak. Ilyen sajátos tulajdonságokhoz egyedi fejlesztői megoldást szállítani idő- és költségigényes, ráadásul az esetek nagy részében teljesen felesleges, szemben a jól bevált, ezrek, tízezrek által kitapasztalt best practice gyártói megoldásokkal. A mi választásunk az Adobe Commerce, a világhírű szoftvergyártó cég nagyvállalati webáruház-motorja, amely az európai piacon is jól ismert Magento “nagytestvére”. Tovább a cikkhez>>

A jövőbeni sikeres értékesítés kulcsa a minél több adat

A KÜRT Akadémia ősszel hiánypótló képzést indított az e-kereskedelem szereplői számára, mely egyöntetű siker volt. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy februárban indul a második évfolyam. A képzésen résztvevő oktatók és hallgatók közül négyen a 2022 februárjában egy kerekasztal-beszélgetés keretében vitatták meg a hazai e-kereskedelmi piac elmúlt időszakát és a legnagyobb kihívásait. Tovább a cikkhez>>

KÜRT Akadémia

"Teljesen átállított fejben" - E-kereskedelmi képzésünkön járt az Auchan csapata

Az Auchan 2015-ben kezdett e-kereskedelemmel foglalkozni hazánkban, és az elmúlt egy-két évben pedig speciális feladatkörökkel és saját vezetőkkel rendelkező e-kereskedelmi csapatot építettek. Ennek a csapatépítésnek egy fontos mérföldköve volt, hogy többen közülük elvégezték az E-kereskedelem képzésünket. Pavkó Attila (kontrolling), Somogyi-Kiss Zoltán (üzleti elemzés) és Totisz György (logisztika) mesélnek arról, hogy miként segített nekik a képzés abban, hogy az offline gyakorlatból érkezve az online kereskedelem mindsetjét elsajátítsák, miért volt lenyűgöző számukra a Webshippys raktárlátogatás, vagy hogyan látják egy komplex, nem az offline és online megosztásra épülő kereskedelmi rendszer kialakítását. Tovább a cikkhez>>

"Aki kimarad az e-kereskedelemből, az annyira lemarad, hogy piacot veszít."

Átlagosan 6-8 év, mire egy hagyományos piaci szereplő omnichannel értékesítést tud folytatni. Ezen az időtartamon kíván csökkenteni E-kereskedelmi képzésünk, amelynek két oktatójával, a képzés létrehozásában segítő szakemberekkel beszélgettünk: Ocskay Lászlóval, az OANDER társügyvezetőjével és Fülöp Szabolccsal, a Trans-Sped CEO-jával. Azt mondják, az lesz sikeres az e-kereskedelem területén, aki hajlandó újragondolni a stratégiáját és a működésmódját, és aki amellett, hogy képezi magát és munkatársait, megtalálja azokat a piaci partnereket, akiknek kiszervezhet bizonyos tevékenységeket. Tovább a cikkhez>>

Egyéb megjelenések

Az omnichannel stratégia varázsa: ügyfelek megtartása és bevételek növelése

Az omnichannel kiszolgálásról hatalmas mennyiségű külföldi szakirodalom érhető el, amelynek jelentős hányada az egységesített kereskedelem révén elérendő ideális állapotot írja le. Az oda vezető tényleges útról ugyanakkor kevesebb szó esik. Tovább a cikkhez>>

DKSZ interjú: Ocskay László, OANDER

Az OANDER Development Kft. Ocskay László képviseletével csatlakozott a Digitális Kereskedelmi Szövetséghez, hogy a szövetség alapítóival közös erővel a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdításán, a hazai szereplők megerősítésén és az export hajlandóság fellendítésén dolgozzon. Tovább az interjúhoz>>

Az automatizáció szerepe a nagyvállalati e-kereskedelemben

Az e-kereskedelemben működő cégek vezetői egyre gyakrabban hallják azt az állítást, hogy folyamataik automatizálásával növelhetik hatékonyságukat. De milyen automatizációs lehetőségek vannak az e-kereskedelemben és hogyan érdemes belevágni a folyamatba? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ a nagyvállalati e-kereskedelmi meetup sorozatunk harmadik felvonásában. A webinár keretében Pintér Róbert, a Corvinus Egyetem adjunktusa, Fülöp Szabolcs, a Trans-Sped ügyvezetője, Ocskay László, az OANDER ügyvezetője és Perényi András, a Webshippy ügyvezetője osztották meg véleményüket a témában. Tovább a cikkhez>>

Mit várhatunk 2022-től a hazai e-kereskedelemben?

A Digital Hungary beszámolója a KÜRT Akadémia E-kereskedelem képzésének oktatóival és résztvevőivel szervezett beszélgetésről. Tovább a cikkhez>>