Divat
Iparági betekintő

Divat

Tűnjünk ki a tömegből! Válassz széles funkciókészletű webshopot!

A divatipar az iparági felmérések szerint a legnagyobb forgalmú iparág az e-kereskedelem világában. Nem csak a divat webáruház indítások száma növekszik rohamosan, hanem minőségüket és funkcionalitásukat is a folyamatos innováció jellemzi. A gyors ütemben változó kollekciók, a kiemelt promóciós időszakok, változatos fizetési és szállítási módok, illetve a különféle marketinghez kapcsolódó vásárlás ösztönző és kommunikációs funkciók sokasága jellemzi a divatportálokat. Mindezt divatos köntösbe csomagolva szállítjuk, látványos és felhasználóbarát webáruház formájában!

Kihívások a divat portálok területén

Szín és méret választék

Szín és méret variációk

A ruházat és kiegészítők piaca tipikusan az a szegmens, ahol rengeteg szín és méretvariációval találkoznak a felhasználók. A minél felhasználóbarátabb böngészést szem előtt tartva mind a WooCommerce, mind a Magento esetében használhatunk konfigurált termékeket, így egy termékoldalon láthatják felhasználóink a szín és méret variánsokat, melyekhez egyedi képeket és árakat is megadhatunk. A perszonalizációs lehetőségek tárháza a Magento modulok esetében végtelennek tűnik. 

eladást segítő

Vásárlást segítő funkciók

A termékoldalakon megjelenő “kapcsolódó termékek” blokkon túl számos megoldással ösztönözhetjük felhasználóinkat a vásárlásra. A termékértékelés, az összehasonlító funkció, a kosárban megjelenő termékkiajánló segítségével tovább növelhetjük a kosárértéket. Emellett az innovatív megoldások terén is rengeteg kiváló best-practice-el találkozunk, legyen szó akár egy szemüveg-felpróbáló AR technológiáról, vagy egy korábbi vásárlásokon és mesterséges intelligencián alapuló személyes profil, méret-, márkapreferencia felállításáról.

termékek

Online és offline készletek egyidejű kezelése

Mindig nehéz kérdés a készletkezelés, ha egyszerre vagyunk jelen online és offline platformon is. A készletek kezelése, elosztása, a fogyás nyomon követése, a visszaküldések kezelése nem jelent problémát a Magento legújabb verziójában, ahol különböző szabályokat hozhatunk létre az optimális termékleosztásokhoz kapcsolódóan. Érdemes a logisztikai folyamatokat teljesen automatizáltan, integráltan kezelni, így minden folyamatunk a legjobb üzleti logikát követve valósul meg, valós idejű frissülés mellett!

vevőcsoportok

Vevőcsoportok kialakítása

Látogatóinkat különböző szempontok szerint struktúrálhatjuk különböző vevőcsoportokba. Kialakíthatunk vásárlási számokhoz (például kosárértékekhez) kapcsolódó sávos vevőkezelést, akiknek aztán eltérő árakat, akciókat kommunikálhatunk, sőt, akár eltérő frontend felületet mutathatunk. Látogatóink perszonalizációja terén a minél pontosabb marketing üzenetek és felületek kidolgozását a fejlesztői modulok kiválóan támogatják. 

Promóciók, kuponok

Promóciók kezelése

Mindegy, hogy egy kategória termékeit szeretnénk leakciózni, kuponos kedvezményt szeretnénk nyújtani, vagy bizonyos összeg felett biztosítunk különféle kedvezményeket, a WooCommerce és a Magento könnyedén teljesíti egyedi feltételeinket. Különböző kiegészítő modulok segítségével ráadásul bővíthető a promóciók köre, mely tökéletes kiegészítője lehet marketing tevékenységünknek.

Tartalommarketing

Tartalommarketing

Ha már tartalom, akkor nem mehetünk el a tartalommarketing mellett sem. Mind a WooCommerce, mind a Magento rendszere erősen SEO központú, így ha jól kidolgozott és karbantartott tartalmaink vannak, akkor garantált a jó pozíció. Mindemellett gondolkodhatunk hírlevél kiküldő rendszerek összekapcsolásában, különböző modulokkal számos marketing tevékenységet automatizálhatunk (például elhagyott kosár értesítő, születésnapi email, stb.), melyek növelik az elköteleződést és a vásárlások számát is.

integráció, számlázás, szállítás

Önműködő webáruház

A gyorsan és folyamatosan változó kollekciók, készletek és árak miatt egyértelmű a termékekhez kötődő automatizálás. A magas rendelésszámok szállítási és fizetési összekötésekért kiáltanak, így nem csoda, hogy egy divatcikkekkel foglalkozó webáruház folyamatainak nagy része integrálva van külső szoftverekkel. Az alapvető működéshez kapcsolódó összekötések mellett azonban ne feledkezzünk meg a marketing tevékenységhez kapcsolódó integrációkról sem, például a hírlevél automatizmusokról vagy a különböző termék feedekről.

Funkcionális gazdaság

Blog funkció

Az elköteleződés növeléséhez, a vásárlás segítéséhez és nem mellesleg a keresőoptimalizáláshoz nélkülözhetetlen egy webshopnál is a rendszeresen frissülő tartalom. Hírek, új kollekciókat bemutató posztok, terméktesztek, influenszer jelenlét – hogy csak néhány példát említsünk a tartalomgyártás kapcsán. 

KPI

KPI-ok

  • Márkaismertség növelése
  • Márkahűség növelése
  • Interakciók növelése (vélemények, megosztások)
  • Vásárlói élmény növelése

 

  • Oldalon töltött idő növelése
  • Kosárérték növelése
  • Hírlevél feliratkozások
  • Kívánságlisták létrehozása
Elhúzódó projekt helyett MVP-fókusz

Szakterületeink

  • E-kereskedelem stratégia és optimalizálás
  • Termék ügyfélélmény támogatás
  • Digitális rebranding
  • Webfejlesztés
  • Kreatív és tartalmi stratégia
  • Integrált kampányok menedzselése

 

  • Hűségprogramok, kampányok kezelése
  • Ügyfélszolgálati tapasztalatok
  • E-kereskedelmi integráció
  • Kiskereskedelmi mobil vásárlási eszközök
  • E-kereskedelem transzferek integrációi

Tűnj ki a tömegből profi webáruházaddal!

Termékeid megérdemlik, hogy nagy közönséghez jussanak el.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!