Szórakoztató elektronika
Iparági betekintő

Szórakoztató elektronika

Innovatív UX és e-kereskedelmi megoldások az esztétikum vezérelvével kivitelezve

A szórakoztató elektronikai szegmens folyamatosan fejlődő, innovatív terület, a vállalatoknak a márkaismertségre és márkahűségre kell alapozniuk. A termékeken túl az elektronikai webáruház online megjelenésnek is a brand egyediségét kell tükröznie, hogy a kiskereskedelmi környezet piacán olyan plusz értéket teremtsenek, aminek köszönhetően a versenytársakkal szemben felismerhetőek, megbízhatóak lesznek.

Az elektronikai termékek piaca világszinten az egyik legjelentősebb online e-kereskedelmi szegmens, ahol kiemelkedően magas kosárértékekre tehet szert egy elektronikai webáruház.

Kihívások elektronika webáruház esetén

Tervezési döntések valós visszajelzések alapján

Kiegészítő termékek - szolgáltatások

Legyen szó akár konverziónövelő funkcióról, cross-sell értékesítésről, termékajánlásról, automatikus csomagokról, bundle-ökről, vagy igényelhető szolgáltatásokról, mint a biztosítás, vagy kiterjesztett garancia, a több tízezer Magento fejlesztés között biztosan megtaláljuk a tökéletes választ az üzleti igényre.

Változatos fizetési módok - részletfizetés

A területen kiemelkedően fontos biztosítani a különböző fizetési módozatokat, valamint szinte kivétel nélkül felmerül a részletfizetés lehetősége. Ehhez ma már külső partnereket is integrálunk, akik akár a forgalmazóval partnerségben, de saját szolgáltatás keretében biztosítanak hitelezéssel kapcsolatos megoldásokat. A minél több elérhető fizetési opció csökkenti a kosárelhagyást, így növeli a felületeinken leadott megrendelések számát.

integráció ikon

Rendszerintegrációk - middleware

Ahogy a termékek folyamatosan kapcsolódnak más rendszerekhez, integrálódnak, úgy a webáruházakba is minél több automatizációt kell beépíteni. A fejlődés záloga, minél több automatizmussal rendelkezik a vállalkozás és webáruház, annál több energia jut az értékesítésre.

A fogyasztói elektronika piacán számtalan middleware integrációra lesz szükségünk. Az árazás, kedvezménykezelés, termékmegjelenítés, összehasonlítás, számlázás, szállítás kapcsán rengeteg kérdéskört kell átgondolni és a felmerülő igényekre integrációt fejleszteni. OANDER Connect integrációs platformunk felkészült, hogy kiszolgálja a legegyedibb integrációs igényeket.

Tartalommarketing

Tartalmi megjelenítés

Az elektronikai termékek piaca tipikusan egy olyan terület, ahol a legfrissebb, innovatív megoldásokat megjelenítjük tartalmi és termékoldalon is. Legyen szó akár Magento, akár WooCommerce rendszerről a tartalmak kezelését és vizuális bemutatását minden esetben a legfrissebb design trendeknek megfelelően végezzük el. Ilyen látványos megoldások lehetnek a szöveges oldalakhoz kapcsolódó beágyazható termék megjelenítések, blog funkció használata, illetve a kiemelten fontos termékekhez kapcsolódó információk vizuális illusztrációi (videók, letölthető dokumentációk beágyazása a termékoldalba). Ezen felül a tartalmi SEO területén is kimagasló eredményeket biztosít mind a Magento és a WooCommerce rendszer is.

logisztika ikon

Gyorsan változó készlet státuszok

A webáruházak készleteinek megjelenítése és az információk minél hatékonyabb átadásához rugalmas és hatékony frontendre van szükség. Fontos szempont a kialakításánál a készletek kijelzése (pl. alacsony készletszint, elérhető darabszámok), backorder funkció, különböző store-ok készleteinek kezelése, beszállítói vállalások, előrendelési lehetőségek.

Promóciók, kuponok

Nagyforgalmú kampányok kezelése

Az elektronikai termékek kereskedelmében gyakoriak az időszakos kampányok (Black Friday, valamilyen termék launch, stb.), ilyenkor a webshopok hatalmas terhelésnek vannak kitéve, hiszen egy meghatározott időtartamon belül hirtelen megugrik a látogatói forgalom. Alapvetően a szerver kapacitásától függ, hogy képes-e kezelni az oldalra látogató rohamot, de erre fel kell készíteni a webáruház motorját is. Terhelési tesztekkel, stabilizáló modulok segítségével már a kampány indulása előtt felskálázhatjuk webáruházunk terhelhetőségét, így nem ér meglepetés bennünket a legjobban leterhelt időszakokban sem.

KPI

KPI-ok

  • Értékesítés és piaci részesedés növelés
  • Forgalom növelése a kiskereskedelemben
  • Márka kereszteladásainak növelése
  • Beszerzési költségek csökkentése
  • A termékskála marginjának növelése
  • E-kereskedelmi konverziók növelése
  • Online keresési pozíció javítása
  • Közösségi aktivitás növelése
  • Reklámérték növelése
  • Organikus keresés rangsor javítása
Elhúzódó projekt helyett MVP-fókusz

Szakterületeink

  • Digitális rebranding
  • Webfejlesztés
  • Kreatív és tartalmi stratégia
  • UX audit
  • Felhasználói viselkedés monitorozás
  • Termék ügyfélélmény támogatás
  • Ügyfélszolgálati tapasztalatok
  • E-kereskedelem stratégia és optimalizálás
  • E-kereskedelem transzferek integrációi

Termékeid csúcstechnológiát képviselnek.

Mutasd meg vállalatod magas minőségét webáruházaddal is!

Vedd fel velünk a kapcsolatot!