Event Manager

Élvonalbeli eseményszervező és online jegyértékesítő megoldás Magento webáruház alapokra építve.

Kínáljon belépőjegyeket közvetlenül a látogatóinak úgy, hogy az eladási folyamatban nincsenek jelen sem külső jegyértékesítő weboldalak, sem harmadik fél felé fizetendő jutalékok! Az Event Manager az Ön saját webáruházán futó ticketing rendszer, ahol Ön kontrollálja a profitot – mindez a világ vezető nagyvállalati webáruháza, a Magento robusztus funkcionalitására építve.

Hogyan működik?

A rendszer egyedi fejlesztésű funkciói a Magento képességeivel ötvözve egy teljes körű és rugalmasan továbbfejleszthető értékesítési platformot alkotnak. Lássuk a fő funkciókat:

Intézmények és rendezvények

Az Event Manager-ben tetszőleges számú intézmény és rendezvényhelyszín hozható létre különböző paraméterekkel és kapcsolódó marketing tartalmakkal. Kialakíthatók folyamatosan látogatható helyszínek (pl. kiállítások) és egyszeri alkalommal megrendezésre kerülő események is (pl. zenei koncertek, fesztiválok). A rendezvényeink részletes bemutató és listázó felületeken jeleníthetők meg, ahol a látogatók kényelmesen megismerkedhetnek a számukra érdekes eseményekkel és éppen úgy böngészhetnek közöttük, ahogy egy webáruházban termékeket fedeznek fel.

Konfigurálható események

A rendszer alapja, hogy több helyszínen egyszerre számos esemény futhat, amelyeket az admin felületen tömegesen is létre tudunk hozni. Az eseményekhez tetszőleges számú jegytípus társítható egyedi árazással. Beállíthatjuk a rendezvényeink befogadóképességét, az eladható jegyek számát, az események időtartamát, ismétlődésük szabályait. Olyan fontos korlátozások is konfigurálhatók, mint hogy egy esemény kezdete előtt mennyi idővel lehessen arra jegyet váltani vagy bizonyos eseményeket csak meghatározott vásárlói csoportok lássanak.

Időpontfoglalás és jegyvásárlás

A felhasználók egy intuitív felület segítségével eldönthetik, hogy az adott rendezvényre melyik napon szeretnének jönni, látják a szabad időpontokat és az időpont választó felületen helyben ki is tudják választani a jegyeiket. A megvásárolt digitális jegyekből a rendszer valós, kinyomtatható belépőket generál egyedi tartalommal, sorszámmal és vonalkóddal. A jegyek vásárlása a Magento sztenderd kosár és pénztár folyamatán keresztül zajlik, így a felhasználóknak a belépőjegyek mellett hagyományos fizikai termékeket is értékesíthetünk egyazon rendelési folyamatban.

Résztvevők kezelése, exportálása

A rendezvények résztvevői a generált belépőikkel együtt egy külön admin felületen tekinthetők meg és kezelhetők. A látogatók a rendelésekkel együtt manuálisan és esemény-vezérelten is exportálhatók külső végpontok (pl. CRM, ügyviteli rendszer) irányába, de akár nyomtatható kimutatást is készíthetünk a résztvevőkről. Beengedés után az eladott jegyek státusza változik annak érdekében, hogy a már beváltott jegy ne legyen újra felhasználható.

Rugalmas árazási logikák

Mivel a rendszer a Magento webáruház motorra építkezik, a jegyek árazásában alkalmazhatók az ott megszokott promóciós lehetőségek. Beállíthatók időszaki kedvezmények, a jegyek árait szabályozhatjuk vásárlói csoportonként, készíthetünk kosár árszabályokat, kuponkódokat, csomag kedvezményeket és speciális árszabályokat is egyedire szabott logikai feltételek alapján. Ezekkel okos termékkapcsolásokat és a visszatérő vásárlók számára kedvezményeket is kialakíthatunk.

Számtalan fizetési mód

A jegyeladás folyamatához bármilyen fizetési mód alkalmazható, amely rendelkezik Magento integrációval. Így a hazai bankkártyás fizetési integrációk (pl. OTP, SimplePay, K&H Bank, CIB Bank) mellett bekapcsolhatók globális fizetési szolgáltatók (pl. Paypal, Braintree, ApplePay) és természetesen kialakíthatók egyéb offline fizetési módok is. Az Event Manager támogatja a helyszíni jegyértékesítést is, így a rendszer akár a pénztárban is alkalmazható jegyek eladására és kiállítására.

Több portál egy tető alatt

Akárcsak a Magento, úgy az Event Manager is lehetővé teszi, hogy több, egymástól akár teljesen különböző kinézetű és belépőjegy kínálattal rendelkező webáruházat működtessünk egyazon installáció alatt, közös portálhálózaton. Így egyazon rendszer alatt tetszőleges számú website alakítható ki, azokon belül pedig más-más valutával, nyelvi állományokkal és akár eltérő designnal futó esemény szervező és jegyértékesítő boltnézeteket állíthatunk fel.

Hasznos kiegészítő funkciók

Az OANDER saját fejlesztésű Magento moduljai révén tovább javítható a jegyeladás konverziója és egyedi üzleti folyamatok alakíthatók ki. Íme néhány Magento modul, amelyet kifejezetten ajánlunk az Ön jegyértékesítési webáruházához:

Az Event Manager kiemelt előnyei

Az Event Manager hatalmas előnye, hogy az egyedi fejlesztésű jegyértékesítési rendszerekkel ellentétben a Magento webáruház motorra épül. A Magento a világ vezető nyílt forráskódú e-kereskedelmi platformja, amelyet vállalatok tízezrei használnak és jelentős nemzetközi fejlesztői bázissal rendelkezik. Piaci dominanciája és kiforrottsága révén a Magento gyakori választás nagyvállalati környezetben, globális fejlesztői ökoszisztémája pedig biztosítja, hogy folyamatos karbantartást élvez és több év múlva is megállja a helyét. A Magento rengeteg beépített funkcióval rendelkezik, amelyhez foghatót nulláról felépítve csak több tízmillió forintos beruházással lehetne kifejleszteni és amivel semmilyen egyedi fejlesztésű webshopmotor nem tudja felvenni a versenyt.

Az Ön jegyeladása, az Ön bevétele! Azáltal, hogy saját eseményszervező webáruházat üzemeltet, a belépőjegyek eladásához nem kell külső partnereket és közvetítő portálokat igénybe vennie. Árbevételét így nem terhelik az ilyenkor szokásos jutalékok és fix díjak. Egyedi igényeinek megvalósítása sincs egy nagy jegyértékesítési szolgáltatóhoz kötve. A rendszer továbbfejlesztéseiről Ön dönt, így sokkal testre szabottabb folyamatokat tud kialakítani.

Mivel a rendszert nem dobozos szoftverként áruljuk, hanem webáruház bevezetési projektek keretében alkalmazzuk, a konfigurációi mellett lehetőség van teljesen egyedi funkciók és üzleti folyamatok kialakítására. Csapatunk a fejlesztési igények gyors kiszolgálásához a SCRUM módszertant alkalmazza és a rendszer élesítést, piaci bevezetést követő új igények alapján később bármikor tovább tudjuk fejleszteni Önnek. A megoldás nagy előnye továbbá, hogy a Magento keretrendszeréhez vásárolható kiegészítő modulokat is kapcsolhatunk. Az extension-jellegű funkció kiegészítésekkel felturbózhatjuk weboldalunk tudását és folyamatosan bővíthetjük azt igény szerint.

Mint minden Magento webáruházhoz, úgy az Event Manager-t tartalmazó webshophoz is egyedi frontend felület készíthető a megrendelő arculata és usability elvárásai alapján. Egy Magento template nulláról való kialakítása jelentős erőforrással jár, így hogy az Event Manager bevezetését költséghatékonnyá tegyük, létrehoztunk egy kiinduló template szerkezetet, amelynek átalakításával és testreszabásával egyedi felhasználói élmény alkotható a jegyértékesítő webáruház számára. Lehet szó akár kis testreszabásról, komolyabb “arculatosításról” vagy akár teljesen egyedi felhasználói élmény kialakításáról is a sablon technológiai alapjain.

Az Event Manager a Magento webáruház motor fejlett adminisztrációs platformjába épül be. Egy kényelmes felületen keresztül frissítjük a termék adatbázist, paraméterezzük az események, virtuális termékek jellemzőit, kezeljük a beérkező rendeléseket, látogatókat és vásárlói csoportokat. Innen irányítjuk az értékesítési folyamatot és ezen keresztül tartjuk karban jegyértékesítő áruházunkat. Az admin felületen könnyedén létre tudunk hozni promóciós célú tartalmi zónákat, oldalakat, kiajánlókat vagy akár komplett landing page-eket is.

Az első lépések

További részletekért, az Event Manager részletes bemutatásáért, vagy csak egy jó kávéval egybekötött személyes beszélgetésért vegye fel a kapcsolatot velünk itt.