Egy nagyobb forgalmú webáruház esetében nem kérdés, hogy rendelkeznünk kell bizonyos fokú integrációval. A különféle szoftverek összekötésével webáruházunk sokkal hatékonyabban, a manuális munkától egyre jobban mentesülve, önműködően tud üzemelni. Az automatizáció és integráció ma már nem luxus, hanem alapvető feltétele a szintlépésnek.
Mi is az automatizáció és integráció?
Ki ne szeretne olyan webáruházat üzemeltetni, amely kis túlzással magától működik? Ahol a készleteinket nem manuálisan kell frissítenünk, egy nagyobb kampány miatti árváltozásokat nem napokkal előtte kell elkezdeni, a rendeléseket pedig nem kell külön adminisztrátoroknak egy másik rendszer felületére kézzel felvinni. Ha a fentiek valamelyike is igaz ránk, akkor érdemes elgondolkodni az automatizáción, mely a különféle third party rendszerek közötti integrációval kezdődik. A számlázó, készletkezelő, marketing stb. rendszerek és a webáruház közötti kapcsolat összekötését, az adatok szinkronizálást, tárolását pedig egy központi hub, azaz köztes réteg vezérli.
Egyedi megoldások a speciális igényekhez
Az üzleti folyamatok működésének feltérképezése és az ügyféligények felmérése elengedhetetlen egy jól megtervezett integrációs projekt indításához. Az OANDER Connect segítségével komplex, egyedi igényeket is meg tudunk valósítani. Az eltérő üzleti igények, a specifikus iparági sztenderdek, a különféle szoftverek garantálják, hogy mindegyik projekt egyedi összekötésekből, speciális logika mentén áll össze. Ha kell egy több országos webáruház mindennapi működését tesszük önműködővé, QR-kódot generálunk parkolóház, öltöző vagy mosdó beléptetéshez.