Az utóbbi években igazán komoly kihívások elé állította a kereskedőket az élet, a covidtól kezdve, az ellátási láncok összeomlásán át, az inflációig és recesszióig. A stabilizációra hiába vágyunk, ebben a folytonosan változó világban kell helytállnunk és fejlődnünk. Kereskedőként a fejlődés módja lehet a digitalizáció, az új értékesítési csatornák kiépítése, a meglévők összehangolása és együttes fejlesztése. Ha nem elégszünk meg a jóval, még jobbá szeretnénk válni.
Mindezen témakörökben szeretnének segíteni az E-kereskedelmi képzés oktatói, akik mindegyike jelenleg is kereskedő vagy e-kereskedelmi szolgáltató. Mindannyian átestek már a kezdeti nehézségeken, kitaposták a saját útjukat, ugyanakkor őket is ugyanúgy kihívások sorozata elé állították az elmúlt évek. Kérjetek tanácsot tőlük és cseréljünk tapasztalatot, jelentkezzetek a KÜRT Akadémia E-kereskedelmi képzésére!
Képzés, tanácsadás, tapasztalatcsere
Az E-kereskedelmi képzés immár harmadik alkalommal indul el a hazai e-commerce iparág legnagyobb szereplőivel. JátékNet, Decathlon, Praktiker, Trans-Sped, eMAG, Webshippy, OANDER – hogy csak pár nevet említsünk a résztvevő oktatók közül. Mivel a szektor változatos területeiről érkeznek, így a tanfolyami tematika elemei is változatosak. E-kereskedelmi trendek, üzleti stratégia, webáruház technológia, marketing, kiegészítő szolgáltatások, logisztika. Újdonság, hogy az alapképzésen túl további kiegészítő gyakorlati workshopra is lehetőség van! A B2B e-kereskedelem, kereskedelem digitalizáció (korábbi offline kereskedelem digitalizálása), a nemzetközi piacralépés, a digitális termékértékesítés és a gyártói kereskedelem témakörök külön teret kapnak.
A 2015 óta e-kereskedelemmel is foglalkozó Auchan munkatársai egy interjú keretében meséltek az oktatás során szerzett tapasztalataikról.
Nagyon érdekes volt számomra az egész képzés, mert teljesen más szemszögből láttam rá a rendszerre. Megértettem az egészet! – Totisz György (Auchan logisztika)
Az előző tanfolyamok is kiváló értékelést kaptak a hallgatóktól, mind a tananyag hasznossága, mind az oktatók felkészültsége terén. Roskó Dávid integrációs szakértőnk és Ocskay László társ-ügyvezetőnk is kiemelkedő értékeléseket kaptak a résztvevőktől. Büszkék vagyunk rá, hogy részesei lehetünk az oktatói gárdának. 🙂
Április 27-én indul az újabb e-kereskedelmi képzés. Szeretettel várjuk azoknak a cégeknek a képviselőit, akik az elkövetkezendő időszakban az 1-5 milliárdos online forgalmat szeretnék elérni vagy akár külföldi piacokon terjeszkednének.
Jelentkezz most!
Ha további információt szeretnél a képzésen elhangzottakkal kapcsolatban, akkor ajánljuk a Kosárértéken megjelent kerekasztal beszélgetést és annak leiratát. A beszélgetésben a KÜRT Akadémia oktatói részéről a HD Marketing és az OANDER vett részt, a hallgatók közül pedig a Greenman és az Alpha-Vet képviselői meséltek a B2B és a B2C összefonódásról, a külföldi terjeszkedés lehetőségeiről, valamint az elkövetkezendő évek kihívásairól. Végül nem utolsó sorban Pintér Robesz, a tanfolyam képzésvezetője a Business Festen a tanulás fontosságáról mesélt, olvassátok el rövid összefoglalónkat!