Tekintsd meg munkáinkat!
Több mint egy évtizedes tapasztalattal számos izgalmas és kihívást jelentő projekt van mögöttünk. Nézd meg milyen arculattervek, vállalati portálok és webáruházak kerültek ki a kezeink közül!
Az arculat a felhasználói élmény lelke. Érzelmek, márkaértékek és stratégiai célok grafikai megjelenési formákba öntve. Műhelyünkben digitális márkák mondanivalóját fordítjuk le a vizualitás nyelvére.
Az arculattervezés nem pusztán grafikai munka, hanem gondolkozás és a jövő tervezése. Így aztán egy példátlanul izgalmas folyamat. A közös munka során ügyfeleink felfedezik saját hiteles hangjukat, történetüket és márkaértékeiket, ezeket pedig egy egységes vizuális megjelenéssé gyúrjuk össze. A helyes arculat nemcsak szép és célcsoporthoz illő, de egyben innovatív katalizátor a projekt összes többi terméke számára. Egy keretrendszer, amelyre a projekt további készülő grafikai tervei (webdesign, ergonómia, UI komponensek, offline anyagok, reklámhordozók, stb.) felépülnek. Arra törekszünk, hogy minden márkavilág, amit alkotunk és valamennyi brand, amelyhez hozzányúlunk lenyűgöző, az összes arculathordozón konzisztens, érthető, őszinte és igazán egyedi legyen. Munkánk során egy digitális üzletfejlesztési tanácsadó cég stratégiai gondolkodását kombináljuk egy design stúdió kreatív energiáival.
Ügyfeleink a komplex és ambiciózus kihívásokat keresik a márkaépítés terén, akárcsak mi magunk. Az arculattervezés területei igen tág spektrumon mozognak. Csapatunk elsődleges fókusza a digitális termékek márkavilágának kialakítása úgy, hogy azok minden platformon és eszközön megállják a helyüket, így noha elsődleges szakterületünk webes alkalmazások márkavilágának megalkotása, otthonosan mozgunk offline arculathordozók tervezésében is. Tehetséges grafikai csapatunk nevéhez nem egy neves brand megjelenésének megalkotása vagy újragondolása fűződik – kis startup-októl régiós nagyvállalatokig.
Az arculattervezés mindig egy brief-elési folyamattal kezdődik, amely során közösen definiáljuk, hogy mit üzen a márka, milyen vizuális jellemzőket szeretnénk elérni, és azonosítjuk az elsődleges célcsoportokat. Ennek nélkülözhetetlen kelléke a közös műhelymunka és beszélgetés. Meghatározzuk, hogy hol tart most a márka, milyen piaci pozíciót mondhat magáénak és hová szeretne eljutni néhány éves távlatban. A tényleges grafikai tervezést továbbá sokszor megelőzi egy moodboard és arculati best practice gyűjtemény összeállítása is, amelyben a márkavilág hangulatát és esetleg követendő példáit igyekszünk lefesteni különböző képösszeállítások formájában. Csak ezt követően látunk neki az első logó koncepciók, illetve azok különbző key visual-ok kontextusába helyezésének. A megfelelő irány kiválasztása és véglegesítése után készül el a teljes arculatterv valamennyi grafikai leszállítandójával együtt. Az arculatból igény szerint részletes arculati kézikönyvet készítünk, amely segít hosszú távon fenntartani a márkavilág következetes használatát és jövőbeli alkalmazását.
Az arculattervezés egy zöldmezős start-up projekt esetén nem kérdés, de igen sokszor célszerű és szükséges már meglévő és bevezetett arculattal rendelkező márkák számára is. Utóbbi esetben ez néha csak egy kis finomhangolást és leporolást, máskor „tabula rasa” újragondolást jelent. Digitális felhasználói élmény tervezési megbízásaink elején a stratégiai tervezés mellett górcső alá vesszük ügyfeleink jelenlegi vizuális megjelenését, és ha szükséges, javaslatot teszünk a márkavilág megújítására. Ahhoz, hogy egy projekt legelején eldöntsük, hogy szükséges-e egy meglévő arculat újragondolása vagy finomhangolása, a következő fő kérdéseket tesszük fel magunknak és ügyfeleinknek:
Arculati kézikönyveink néhány tipikus mintatartalma
Minél több „nem” válaszunk van a fenti kérdésekre, annál fontosabb, hogy a projekt legelején, lehetőleg még az ergonómiai és funkcionális tervezést megelőzően egy alapos arculattervezési fázissal kezdjük a közös munkát. Az arculat kitágíthatja vagy éppen beszűkítheti a készülő digitális termékünk hangulatát, a felhasználókban kialakuló első benyomást, vagyis nagyban meghatározza a felhasználói élményt.
Több mint egy évtizedes tapasztalattal számos izgalmas és kihívást jelentő projekt van mögöttünk. Nézd meg milyen arculattervek, vállalati portálok és webáruházak kerültek ki a kezeink közül!
Az e-kereskedelem és az online jelenlét egy szerteágazó terület. Komplex szolgáltatás portfóliónkkal segítünk, hogy sikerre vidd vállalkozásodat.