Miért pont most, miért pont így?
Aktív piaci szereplőként nap mint nap látjuk, hogy a digitális és fizikai csatornák összehangolása nem csak technológiai, hanem stratégiai és szervezeti kérdés. A képzés menetrendjét és tematikáját a Corvinus szakmai csapatával közösen állítottuk össze és tudatosan olyan oktatókat kértünk fel, akik nem csak beszélnek az omnichannelről, hanem gyakorolják is. A célunk az volt, hogy egy gyakorlatias, esettanulmányokra, szoftveres demókra és valós üzleti példákra épülő tananyagot hozzunk létre, amely választ ad arra, hogyan működik hatékonyan az omnichannel modell a mindennapokban.
Kinek szól az omnichannel kereskedelmi menedzsment képzés?
A programot elsősorban haladó szintű szakembereknek terveztük, akik már aktívan részt vesznek a digitális vagy többcsatornás értékesítésben, de szeretnék rendszerszinten is átlátni és irányítani azt.
Ideális választás webshop- és e-commerce menedzsereknek, kereskedelmi és marketingvezetőknek, logisztikai és IT döntéshozóknak, digitális transzformációs vezetőknek, franchise- és bolthálózati szereplőknek, valamint B2B és B2C oldalon dolgozó senior managereknek is.
Milyen kompetenciákat szerezhetsz meg?
A képzés egyik legnagyobb értéke, hogy teljes képet ad az omnichannel működésről, stratégiai és operatív szinten egyaránt. Megtanulod, hogyan alakíts ki egységes omnichannel stratégiát és roadmapet több értékesítési és kommunikációs csatornára.
Rendszerszinten foglalkozunk az ERP, PIM és e-kereskedelmi platformok közötti integrációval, a marketplace-ek, saját webshopok, fizikai boltok és social commerce csatornák összehangolt működtetésével, valamint a csatornaspecifikus termék- és árstratégiák kialakításával.
Külön hangsúlyt kapnak a logisztikai és fulfilment modellek – BOPIS, BORIS, BOSS –, az egységesített ügyfélélmény-tervezés, a projektszemléletű működés és az adatvezérelt döntéshozatal. Emellett foglalkozunk a digitális transzformáció emberi és szervezeti oldalával is: változásmenedzsmenttel, belső edukációval és stakeholder-kezeléssel.
Szoftverek, esettanulmányok, valós élmények
Hiszünk abban, hogy az omnichannel nem tanulható meg kizárólag prezentációkból. A képzés során olyan vezető megoldásokat ismerhetsz meg és próbálhatsz ki, mint a Shopify, Magento, Daktela, HubSpot vagy Salesforce, valódi üzleti use case-eken keresztül.
A tanulást helyszíni látogatások is támogatják. Betekintést nyerhetsz a Városligeti Smart City ökoszisztémába, a Trans-Sped logisztikai központjának működésébe, valamint a Corvinus szemkamera-laborjába, ahol az ügyfélélmény mérésének legmodernebb módszereivel találkozhatsz.
Miért különleges ez a képzés?
Mert ezt a programot nem „tankönyvből” raktuk össze. Saját projektjeink, ügyfeleink és piaci tapasztalataink alapján formáltuk a tematikát, a Corvinus akadémiai hátterével és minőségével kiegészítve. Ez a képzés azoknak szól, akik érteni akarják az összefüggéseket és magabiztos döntéseket szeretnének hozni vezetői szinten is.
Ne maradj le!
Ha szeretnél naprakész, gyakorlati és stratégiai tudást szerezni az omnichannel kereskedelemről, az omnichannel kereskedelmi menedzsment képzés neked szól.
Jelentkezési határidő: 2026. február 1.
Képzés indulása: 2026. február 6.
Képzési idő: 60 tanóra
Mi ott leszünk oktatóként, szakmai partnerként és gyakorlati tapasztalatokkal.
Várunk a képzésen.
|




