Puszta kereskedelemből el kell mozdulni a szolgáltatói működésbe

Deloitte FMCG-Retail Minutes podcast interjú Radó Mátyással, az OANDER ügyvezetőjével

“Aki az omnichannel stratégiát választja, az lojálisabb ügyfelekkel rendelkezik, akik elkötelezettebbek, többet költenek. Egyik missziónk az, hogy felismertessünk ennek a szükségességét.”
A beszélgetésből kiderül többek között:
  • Multichannel vagy omnichannel kereskedő vagyok?
  • Mik azok a vevői érintkezési pontok?
  • Milyen piaci trendek veszélyeztetik az e-kereskedőket?
  • Az FMCG szektor milyen szinten áll a többi szektorhoz képest?
  • Milyen iparágakon átívelő fogyasztói elvárásokhoz kell felnőnünk?
  • Miért érdemes tanulni az agilis szoftverfejlesztés logikájából?

Csak pár perced van?

Olvasd el a beszélgetés összefoglalóját itt:

Elolvasom