Az ügyfél
A Medic-Car egy korszerű és környezetbarát magyarországi autószerviz és kereskedelmi vállalat, amely tudatos marketing aktivitásainak és egyedi szolgáltatásainak köszönhetően földrajzi környezetében meghatározó szereppel bír. A Medic-Car nagy hangsúlyt fektet a környezetbarát technológiák alkalmazására és arra, hogy ügyfelei a szervíz ideje alatt hasznosan és kellemesen töltsék idejüket. 2013-re elérkezett az idő az ügyfél arculatának és online kommunikációjának teljes újragondolására.
A kihívás
A projekt egyik fő kihívása annak az üzenetnek és márkaélménynek az átadása volt, amely egyrészt jól áttekinthetően megismerteti a látogatót egy igen széles szolgáltatásportfolióval, másrészt kihangsúlyozza a Medic-Car „élményszerviz” jellegét. Ügyfelünk egyik fontos üzleti területét a gázautó átalakítás és szervízelés adja, így az arculat, megjelenés tekintetében fontos követelmény volt a Medic-Car barátságos és környezetbarát jellegének kihangsúlyozása. Az új portált fel kellett készíteni az olyan, előre nem látható eseti kampányok gyors kiszolgálására, amelyek a Medic-Car gyorsan fejlődő szolgáltatásparkjához igazodnak. Mindemellett pedig az oldalba olyan funkciókat kellett beépítenünk, amelyek a Medic-Car ügyfelei számára hozzáadott értéket teremtenek.
A megoldás
Az ügyfél számára a projekt megvalósításához a WordPress portálmotort javasoltuk, ami lehetővé tette, hogy az így elérhető gazdag gyári tartalomkezelő funkcionalitás felhasználása mellett a projekt költségvetését egyedi kiegészítő fejlesztések megvalósítására fordítsuk. A munka egy több hónapon át tartó drótváz-tervezéssel kezdődött, amellyel párhuzamosan futott az arculati koncepciók kialakítása. A végleges site ergonómia és design egy közel 3 hónapos munka eredménye.
Az így létrejött oldal nemcsak vállalati site, hanem egy szakmai médiaportál is egyben: magazin tartalmak, videós anyagok, multimédiafelületek és letölthető hasznos tudnivalók gazdagítják. A portálon a Medic-Car ügyfelei saját profilt kapnak, amelybe bejelentkezve nyomon követhetik megrendelt szerviz munkáik állapotát, történetét és áttekinthetik gépjárműveik teljes „kórlapját”. A látogatók egy izgalmas online körséta keretében ismerhetik meg a Medic-Car egyedi tevékenységeit, és szó szerint munkaállomásról munkaállomásra bebarangolhatják a kínált szolgáltatások helyszíneit.
A központi vállalati portált számos tematikus sales page egészítik ki, amelyek egyedi kampányok microsite-jaiként funkcionálnak. Ennek megvalósításában nagy előnyt jelentett a WordPress Multisite Network képessége, amellyel a központi oldalhoz tetszőleges számban bővíthető sales page-eket kapcsolhatunk, így az eseti ajánlatok, marketingaktivitások számára gyorsan és költséghatékonyan hozhatók létre külön weboldalak. A projekt során az oldalhoz saját fejlesztésű eDM adatbázis-gyűjtő és SEO modult kapcsoltunk.
A szállított portál
A Medic-Car új arculata és weboldala az indulást követően kedvező fogadtatásra talált az ügyfélkör körében, de ami még fontosabb: az ajánlatkérések és értékesítés fontos eszköze lett. A Medic-Car a fejlesztés befejezésével rendszerüzemeltetési és folyamatos support feladatokkal is megbízta digitális ügynökségünket, így lehetőségünk van a portál folyamatos optimalizálására, a felmerülő továbbfejlesztési igények gyors kiszolgálására.