Az Event Manager egy olyan webáruház megoldás, amelyben a rendezvények szervezésétől kezdve a jegyeladáson át a látogatók regisztrálásáig a teljes online és helyszíni jegyértékesítési folyamat menedzselhető.
Kínálj belépőjegyeket közvetlenül a látogatóidnak úgy, hogy az eladási folyamatban nincsenek jelen sem külső jegyértékesítő weboldalak, sem harmadik fél felé fizetendő jutalékok! Az Event Manager a saját webáruházodon futó ticketing rendszer, ahol kontrollálhatod a profitot – mindez a világ vezető nagyvállalati webáruháza, a Magento robusztus funkcionalitására építve.
Hogyan működik?
A rendszer egyedi fejlesztésű funkciói a Magento képességeivel ötvözve egy teljes körű és rugalmasan továbbfejleszthető értékesítési platformot alkotnak. Lássuk a fő funkciókat:
Intézmények és rendezvények
Az Event Manager-ben tetszőleges számú intézmény és rendezvényhelyszín hozható létre különböző paraméterekkel és kapcsolódó marketing tartalmakkal. Kialakíthatók folyamatosan látogatható helyszínek (pl. kiállítások) és egyszeri alkalommal megrendezésre kerülő események is (pl. zenei koncertek, fesztiválok). A rendezvényeink részletes bemutató és listázó felületeken jeleníthetők meg, ahol a látogatók kényelmesen megismerkedhetnek a számukra érdekes eseményekkel és éppen úgy böngészhetnek közöttük, ahogy egy webáruházban termékeket fedeznek fel.
Konfigurálható események
A rendszer alapja, hogy több helyszínen egyszerre számos esemény futhat, amelyeket az admin felületen tömegesen is létre tudunk hozni. Az eseményekhez tetszőleges számú jegytípus társítható egyedi árazással. Beállíthatjuk a rendezvényeink befogadóképességét, az eladható jegyek számát, az események időtartamát, ismétlődésük szabályait. Olyan fontos korlátozások is konfigurálhatók, mint hogy egy esemény kezdete előtt mennyi idővel lehessen arra jegyet váltani vagy bizonyos eseményeket csak meghatározott vásárlói csoportok lássanak.
Időpontfoglalás és jegyvásárlás
A felhasználók egy intuitív felület segítségével eldönthetik, hogy az adott rendezvényre melyik napon szeretnének jönni, látják a szabad időpontokat és az időpont választó felületen helyben ki is tudják választani a jegyeiket. A megvásárolt digitális jegyekből a rendszer valós, kinyomtatható belépőket generál egyedi tartalommal, sorszámmal és vonalkóddal. A jegyek vásárlása a Magento sztenderd kosár és pénztár folyamatán keresztül zajlik, így a felhasználóknak a belépőjegyek mellett hagyományos fizikai termékeket is értékesíthetünk egyazon rendelési folyamatban.
Résztvevők kezelése, exportálása
A rendezvények résztvevői a generált belépőikkel együtt egy külön admin felületen tekinthetők meg és kezelhetők. A látogatók a rendelésekkel együtt manuálisan és esemény-vezérelten is exportálhatók külső végpontok (pl. CRM, ügyviteli rendszer) irányába, de akár nyomtatható kimutatást is készíthetünk a résztvevőkről. Beengedés után az eladott jegyek státusza változik annak érdekében, hogy a már beváltott jegy ne legyen újra felhasználható.
Rugalmas árazási logikák
Mivel a rendszer a Magento webáruház motorra építkezik, a jegyek árazásában alkalmazhatók az ott megszokott promóciós lehetőségek. Beállíthatók időszaki kedvezmények, a jegyek árait szabályozhatjuk vásárlói csoportonként, készíthetünk kosár árszabályokat, kuponkódokat, csomag kedvezményeket és speciális árszabályokat is egyedire szabott logikai feltételek alapján. Ezekkel okos termékkapcsolásokat és a visszatérő vásárlók számára kedvezményeket is kialakíthatunk.
Számtalan fizetési mód
A jegyeladás folyamatához bármilyen fizetési mód alkalmazható, amely rendelkezik Magento integrációval. Így a hazai bankkártyás fizetési integrációk (pl. OTP, SimplePay, K&H Bank, CIB Bank) mellett bekapcsolhatók globális fizetési szolgáltatók (pl. Paypal, Braintree, ApplePay) és természetesen kialakíthatók egyéb offline fizetési módok is. Az Event Manager támogatja a helyszíni jegyértékesítést is, így a rendszer akár a pénztárban is alkalmazható jegyek eladására és kiállítására.
Több portál egy tető alatt
Akárcsak a Magento, úgy az Event Manager is lehetővé teszi, hogy több, egymástól akár teljesen különböző kinézetű és belépőjegy kínálattal rendelkező webáruházat működtessünk egyazon installáció alatt, közös portálhálózaton. Így egyazon rendszer alatt tetszőleges számú website alakítható ki, azokon belül pedig más-más valutával, nyelvi állományokkal és akár eltérő designnal futó esemény szervező és jegyértékesítő boltnézeteket állíthatunk fel.
Az Event Manager kiemelt előnyei
Saját jegyértékesítő rendszer “third party” jutalékok és kötöttségek nélkül
Rugalmasan továbbfejleszthető az igényeid alapján
Egyedi felhasználói élmény a vállalat arculatára szabva
Könnyen kezelhető, logikus felhasználói felület
Lépj velünk kapcsolatba