Omnichannel stratégiától a Temu hatásokig a XX. E-kereskedelmi konferencián
Omnichannel stratégiától a Temu hatásokig a XX. E-kereskedelmi konferencián
Aktuális

Omnichannel stratégiától a Temu hatásokig a XX. E-kereskedelmi konferencián

Olvasási idő: 3 perc

Leírni is hihetetlen, idén került megrendezésre a XX. E-kereskedelmi Konferencia az Ecommerce Hungary szervezésében. Az elkövetkezedő cikkeket ennek az eseménynek dedikáltuk, hiszen nagyon eseménydús volt a konferencia mindkét napja.

A OANDER csapata idén aktív részese volt a XX. E-kereskedelmi konferenciának, hiszen a még zajló Omnichannel Scale kutatás első eredményeinek bemutatása mellett egy dedikált omnichannel szekciót is szerveztünk, másnap pedig a digitalizált B2B kereskedelemről tartottunk workshopot – amellett, hogy megtapasztalhattuk, hol tart a szakma, melyek a legfontosabb kihívások, és ezekre ki, miként válaszol.

A két napos konferenciát rendhagyó módon Esztergomban rendezték meg június 6-án és 7-én, témája körbeölelte az elmúlt években történt változásokat, úgymint a gazdasági válságot, a mesterséges intelligencia megjelenését és a Temu berobbanását.

XX. E-kereskedelmi konferencia Esztergom

Fókuszban az omnichannel

A délelőtti keynote előadások részeként társ-alapítónk, Radó Mátyás és az Inspira Group ügyvezető partnere, Géczi Tamás ismertette a Deloitte-tal, a Daktelával és az Ecommerce Hungary-val közös Omnichannel Scale 2024 versenyképességi hatásokra fókuszáló kutatásunk első eredményeit a szolgáltató szemléletű, omnichannel kereskedelem hatásáról az üzleti eredményekre.

Omnichannel Scale Kutatás 2024

Töltsd le az első eredményeket a gombra kattintva!

 

Nagyvállalati szereplők omnichannel megoldásai

A délután folyamán egy külön, dedikált omnichannel szekciót szerveztünk a Daktelával, ahol az egységesített kereskedelem komplexitását, kihívásait és gyakorlati megvalósítását az iparág alábbi hazai és nemzetközi tapasztalt szakértői vitatták meg – gyakorlati példák és valós élményeken keresztül:

 

 A vacsorát követően tartották az Ecommerce Hungary nagydíj átadót, ahol “Az év innovációja” díjra az OANDER is jelölte a kotta orkesztrációs platformot. Habár a díjat a Bin-X, az új magyar neobank zsebelte be, ugyanakkor Dr. Bőgel György a díj kihirdetésekor a kotta innovatív megoldásáról is beszámolt.

A második napon az OANDER három szakértője gyakorlatorientált workshopot tartott a B2B kereskedelem digitális transzformációjáról, bemutatva az online értékesítés lehetőségeit és kihívásait. A résztvevők egyedi kihívásait is megvizsgáltuk, gyakorlati feladatokkal segítve őket a digitális átállásban.

Köszönjük az Ecommerce Hungary-nek a szervezést! Hamarosan további összefoglaló cikkekkel érkezünk az omnichannel szekció egyes előadásairól.

Kiemelt ügyfélélmény a gyakorlatban -Notino esettanulmány >>
Egységes és skálázható kereskedelmi gyakorlat a Euronics-tól >>