A OANDER csapata idén aktív részese volt a XX. E-kereskedelmi konferenciának, hiszen a még zajló Omnichannel Scale kutatás első eredményeinek bemutatása mellett egy dedikált omnichannel szekciót is szerveztünk, másnap pedig a digitalizált B2B kereskedelemről tartottunk workshopot – amellett, hogy megtapasztalhattuk, hol tart a szakma, melyek a legfontosabb kihívások, és ezekre ki, miként válaszol.
A két napos konferenciát rendhagyó módon Esztergomban rendezték meg június 6-án és 7-én, témája körbeölelte az elmúlt években történt változásokat, úgymint a gazdasági válságot, a mesterséges intelligencia megjelenését és a Temu berobbanását.
Fókuszban az omnichannel
A délelőtti keynote előadások részeként társ-alapítónk, Radó Mátyás és az Inspira Group ügyvezető partnere, Géczi Tamás ismertette a Deloitte-tal, a Daktelával és az Ecommerce Hungary-val közös Omnichannel Scale 2024 versenyképességi hatásokra fókuszáló kutatásunk első eredményeit a szolgáltató szemléletű, omnichannel kereskedelem hatásáról az üzleti eredményekre.
Töltsd le az első eredményeket a gombra kattintva!
Nagyvállalati szereplők omnichannel megoldásai
A délután folyamán egy külön, dedikált omnichannel szekciót szerveztünk a Daktelával, ahol az egységesített kereskedelem komplexitását, kihívásait és gyakorlati megvalósítását az iparág alábbi hazai és nemzetközi tapasztalt szakértői vitatták meg – gyakorlati példák és valós élményeken keresztül:
A vacsorát követően tartották az Ecommerce Hungary nagydíj átadót, ahol “Az év innovációja” díjra az OANDER is jelölte a kotta orkesztrációs platformot. Habár a díjat a Bin-X, az új magyar neobank zsebelte be, ugyanakkor Dr. Bőgel György a díj kihirdetésekor a kotta innovatív megoldásáról is beszámolt.
A második napon az OANDER három szakértője gyakorlatorientált workshopot tartott a B2B kereskedelem digitális transzformációjáról, bemutatva az online értékesítés lehetőségeit és kihívásait. A résztvevők egyedi kihívásait is megvizsgáltuk, gyakorlati feladatokkal segítve őket a digitális átállásban.
Köszönjük az Ecommerce Hungary-nek a szervezést! Hamarosan további összefoglaló cikkekkel érkezünk az omnichannel szekció egyes előadásairól.
Kiemelt ügyfélélmény a gyakorlatban -Notino esettanulmány >>
Egységes és skálázható kereskedelmi gyakorlat a Euronics-tól >>