OANDER readIT – 2022.03.26.
OANDER readIT – 2022.03.26.
Aktuális

OANDER readIT – 2022.03.26.

Olvasási idő: 3 perc

Bemutatkozik az OANDER readIT. Ezentúl rendszeresen feltárjuk előttetek a céges chat csatornáink bugyrait, hogy megmutassuk milyen témák foglalkoztatnak bennünket. Lesz szó e-kereskedelemről, tech újdonságokról, startupokról és sok mindenről, ami aktuálisan foglalkoztat bennünket.

Anna Anna (scrum master)

Ügyes amatőrtől az architektig

Sokan sokféleképpen vélekednek a junior-medior-senior szintek jelentéséről minden szakmában, így a programozás kapcsán is. Mást kerestem amikor szembejött ez a cikk, ami eléggé egybevág azzal ami az én fejemben van. Jó érzés a saját gondolataidat visszahallani összeszedett formában, profi nyelvezettel. Mondhatni jobban jártok ezzel a cikkel mintha én próbáltam volna megfogalmazni. 🙂

BAT (business analyst)

A háború a tech ipart is átrajzolja

A szomszédban zajló háború nehéz helyzetbe hozta az Ukrajnában is jelen lévő nemzetközi IT cégeket. Az “észak-európai Szilícium-völgyben” dolgozók közül sokan elhagyták az országot. Ha azt vártuk volna, hogy a kivándorló munkaerő a magyarországi piacon csapódik le, akkor tévedtünk, az úti célok között Nyugat-Európa tech központjai, Amszterdam, Berlin és Dánia találhatóak.

krami Krami (vezető frontend fejlesztő)

Gyors és hatékony módja a Node.js alkalmazások futtatásának

Szeretjük a lightweight/headless megoldásokat! A cikk bemutatja, hogy eszközeinkre hogyan húzhatjuk fel a node OS-t, annak érdekében, hogy azokon stabilan futtathassuk a node.js-ben megírt alkalmazásokat.

Ádám (marketing menedzser)

A z-generáció pörgeti az ekereskedelmet

Bár a felmérés jobbára azzal foglalkozik, hogy melyik generáció, milyen arányban veszi ki a részét az online kereskedelemből, szerintem ecommerce piacon tevékenykedve a csatolt táblázatok érdekesebbek az írott szövegnél is, hiszen érdekes megállapításokat lehet tenni az egyes piacok versenyéről. Hogy csak egy példát említsek, a barkács-bútor kategória például meglepően fej-fej mellett halad, és jól látszik, hogy a Bauhaus és az XXXLutz jelentős lemaradásban van a piac többi szereplőjéhez képest.

RLaci Laci (Head of Product)

Az e-kereskedelem jövője – Adobe Summit 2022

Múlt héten tartotta az Adobe éves rendezvényét, az Adobe Summitot. Az esemény egyik legfontosabb kulcsszava a személyre szabás volt. Ideje megismerni a usereinket, az igényeiknek megfelelő termékeket, cikkeket vásárlási és fizetési módokat kell biztosítanunk. Itt jön képbe a mesterséges intelligencia, az Adobe Sensei AI, hogy pontosabb előrejelzéseket kapjunk az ügyfelek viselkedéséről, segítve ezzel mind a döntéshozók, mind a marketingesek munkáját.

A másik érdekes téma, a B2B értékesítés hangsúlyának növelése volt. Új innovációkat jelentettek be, amelyek segítségével a B2B vállalkozások mind funkcionálisan, mind tartalmilag is jobban tudnak kapcsolódni ügyfeleikhez.

A teljes Adobe Summit összefoglalóját az Adobe oldalán találjátok.