Anna (scrum master)
Ügyes amatőrtől az architektig
Sokan sokféleképpen vélekednek a junior-medior-senior szintek jelentéséről minden szakmában, így a programozás kapcsán is. Mást kerestem amikor szembejött ez a cikk, ami eléggé egybevág azzal ami az én fejemben van. Jó érzés a saját gondolataidat visszahallani összeszedett formában, profi nyelvezettel. Mondhatni jobban jártok ezzel a cikkel mintha én próbáltam volna megfogalmazni. 🙂
BAT (business analyst)
A háború a tech ipart is átrajzolja
A szomszédban zajló háború nehéz helyzetbe hozta az Ukrajnában is jelen lévő nemzetközi IT cégeket. Az “észak-európai Szilícium-völgyben” dolgozók közül sokan elhagyták az országot. Ha azt vártuk volna, hogy a kivándorló munkaerő a magyarországi piacon csapódik le, akkor tévedtünk, az úti célok között Nyugat-Európa tech központjai, Amszterdam, Berlin és Dánia találhatóak.
Krami (vezető frontend fejlesztő)
Gyors és hatékony módja a Node.js alkalmazások futtatásának
Szeretjük a lightweight/headless megoldásokat! A cikk bemutatja, hogy eszközeinkre hogyan húzhatjuk fel a node OS-t, annak érdekében, hogy azokon stabilan futtathassuk a node.js-ben megírt alkalmazásokat.
Ádám (marketing menedzser)
A z-generáció pörgeti az ekereskedelmet
Bár a felmérés jobbára azzal foglalkozik, hogy melyik generáció, milyen arányban veszi ki a részét az online kereskedelemből, szerintem ecommerce piacon tevékenykedve a csatolt táblázatok érdekesebbek az írott szövegnél is, hiszen érdekes megállapításokat lehet tenni az egyes piacok versenyéről. Hogy csak egy példát említsek, a barkács-bútor kategória például meglepően fej-fej mellett halad, és jól látszik, hogy a Bauhaus és az XXXLutz jelentős lemaradásban van a piac többi szereplőjéhez képest.
Laci (Head of Product)
Az e-kereskedelem jövője – Adobe Summit 2022
Múlt héten tartotta az Adobe éves rendezvényét, az Adobe Summitot. Az esemény egyik legfontosabb kulcsszava a személyre szabás volt. Ideje megismerni a usereinket, az igényeiknek megfelelő termékeket, cikkeket vásárlási és fizetési módokat kell biztosítanunk. Itt jön képbe a mesterséges intelligencia, az Adobe Sensei AI, hogy pontosabb előrejelzéseket kapjunk az ügyfelek viselkedéséről, segítve ezzel mind a döntéshozók, mind a marketingesek munkáját.
A másik érdekes téma, a B2B értékesítés hangsúlyának növelése volt. Új innovációkat jelentettek be, amelyek segítségével a B2B vállalkozások mind funkcionálisan, mind tartalmilag is jobban tudnak kapcsolódni ügyfeleikhez.
A teljes Adobe Summit összefoglalóját az Adobe oldalán találjátok.