OANDER readIT – 2022.02.18.
OANDER readIT – 2022.02.18.
Aktuális

OANDER readIT – 2022.02.18.

Olvasási idő: 3 perc

Bemutatkozik az OANDER readIT. Ezentúl rendszeresen feltárjuk előttetek a céges chat csatornáink bugyrait, hogy megmutassuk milyen témák foglalkoztatnak bennünket. Lesz szó e-kereskedelemről, tech újdonságokról, startupokról és sok mindenről, ami aktuálisan foglalkoztat bennünket.

Laci (gazdasági vezető)

Május 28-tól jön az “Omnibusz Irányelv”

Május 28-tól ismét egy nagyobb fogyasztóvédelmi szigorítási intézkedéscsomag lép életbe az Európai Unióban. Konkrét irányelveket kapunk az online árcsökkentés mikéntjéről, a személyreszabott árazásról. Az influenszer marketing most először kap uniós szintű útmutatást és a korábban említett felhasználói értékelések új szabályozása is tavasz végétől lép életbe.

BAT (business analyst)

Mi az a ‘Smishing Attacks’ és hogyan kerüljük el őket?

Minél inkább digitálissá válik az életünk minden mozdulata, annál inkább ki vagyunk téve rossz szándékú támadók cseles trükkjeinek. Biztos ti is hallottatok már vagy akár találkoztatok is becsapos banki emailekkel, de a következő cikkben az SMS-ben érkező átverésekről lesz szó. Ne feledd, védekezni csak úgy tudsz, ha tudod mi ellen kell….

Egy cPanel-felhasználókat célzó adathalász e-mail elemzése

Saját élmény feldolgozása, ugyanis tavaly kaptam egy adathalász emailt, ami a weboldalam cPanel-jét szerette volna feltörni. Külön ijesztő, hogy a linkre kattintva a password manager simán ki is töltötte a felhasználónevem és a jelszavam, de szerencsére észrevettem pár furcsaságot és nem nyújtottam ezüst tálcán az adatokat a kedves hackernek.

Ádám (marketing menedzser)

Milyen digitális világot álmodtunk meg 30 éve?

Elgondolkodtatok már azon, hogy 25-30 évvel ezelőtt milyen jövőt jósoltunk az internetnek? Beigazolódtak azok a remények, vágyak, melyekkel 30 évvel ezelőtt tekintettünk a digitalizációra? A Médiakutató Podcast kivonatát olvashatjátok, ahol akadémikusok vitatják meg, milyen társadalmi hatásokat hozott magával az internet széleskörű elterjedése.

 

Viki (marketing menedzser)   viki readit

Az e-kereskedelem nem lehet többé másodlagos platform

Jó visszaigazolás, hogy a Forbes is alátámasztja azt, amit már egy ideje mi is hangoztatunk különböző rendezvényeken, oktatásokon: “Kritikus fontosságú, hogy a brick-and-mortar márkák ugyanannyi erőforrást és figyelmet fordítsanak az e-kereskedelemre, mint az üzletük többi részére, és szakértővé váljanak.”