Kiemelt ügyfélélmény a gyakorlatban -Notino esettanulmány
Kiemelt ügyfélélmény a gyakorlatban -Notino esettanulmány
Aktuális

Kiemelt ügyfélélmény a gyakorlatban -Notino esettanulmány

Olvasási idő: 3 perc

Az Esztergomban megrendezett XX. E-kereskedelmi konferencián egy külön, dedikált omnichannel szekciót szerveztünk a Daktelával közösen, ahol a résztvevők megismerkedtek az iparág nagyvállalati szereplőinek omnichannel megoldásaival, valamint gyakorlati és valós példákat hallhattak az egységesített kereskedelem komplexitásáról, kihívásairól és gyakorlati megvalósításáról.

Omnichannel szekció

Az omnichannel szekció célja az volt, hogy a résztvevők mélyebb rálátást nyerjenek az omnichannel stratégia gyakorlati alkalmazására, és megértsék, hogyan lehet hatékonyan integrálni a különböző értékesítési csatornákat.

A szekcióban az iparág elismert hazai és nemzetközi szakértői osztották meg tapasztalataikat. Az előadók között olyan nagyvállalatok képviselői voltak jelen, mint a Notino, Euronics, iSTYLE, IKEA, Városliget, Nestlé és JátékNet. Mindannyian bemutatták saját megoldásaikat, valamint megosztották az omnichannel stratégiával kapcsolatos legjobb gyakorlataikat.

 

Notino esettanulmány

A sort a Daktela egyik kiemelt ügyfele, a Notino nyitotta. Teremi Anett, a vállalat Head of team lead-je előadásában bemutatta, hogy hogyan ért el a Notino domináns piaci pozíciót kiemelt ügyfélélményt biztosítva, erősítve az omnichannel stratégiájukat.

Omnichannel kereskedelem - Notino esettanulmány

Anett a különböző innovációs technológiák offline és online összehangolásának ügyfélélmény növelő eszközeit és szolgáltatásait, valamint ennek hatásait járta körbe.

Példaként említette a logisztikai fejlesztéseket, mint például az automata csomagológépek bevezetését, amelyek jelentősen gyorsítják és hatékonyabbá teszik a csomagolási folyamatokat. Emellett külön raktárakat alakítottak ki a legkeresettebb termékek számára, így biztosítva a gyorsabb kiszolgálást és rövidebb szállítási időket.

Az értékláncban betöltött szerepek kapcsán Anett kiemelte a Notino B2B üzletágának innovációját. A Notino kifejlesztett egy applikációt partnerei számára, amely lehetővé teszi, hogy szalonok széles választéka váljon elérhetővé a vásárlók számára. Ez az alkalmazás nemcsak az ügyfelek számára nyújt nagyobb választékot és kényelmet, hanem a szalonoknak is segít az ügyfélkör bővítésében és a szolgáltatások hatékonyabb menedzselésében.

A Notino esettanulmány során bemutatottak bizonyítják, hogy az omnichannel megoldások megfelelő alkalmazásával hogyan lehet javítani az ügyfélélményt, növelni az üzleti hatékonyságot, és elősegíteni a vállalatok versenyképességét mind az offline, mind az online piacon.

A következő cikkünkben a Euronics omnichannel stratégiáját mutatjuk be.

Olvasd el ezt is:
Omnichannel stratégiától a Temu hatásokig a XX. E-kereskedelmi konferencián >>