Az önműködő webáruházak nyomában – A készletkezelés automatizációja
Az önműködő webáruházak nyomában – A készletkezelés automatizációja
Integráció

Az önműködő webáruházak nyomában – A készletkezelés automatizációja

Olvasási idő: 2 perc

A Kosárérték.hu-n közösen indítot cikksorozatunkban a webáruházak automatizációjával kapcsolatos fontosabb tudnivalókról írunk.

Az önműködő webáruházak nyomában – Mit, mivel, hogyan? című bevezető cikkünk után az egyik leggyakoribb problémaforrásról, a készletkezelésről, a készletek adatainak automatizációjáról osztjuk meg gyakorlati tapasztalatainkat.

Az integráció során a készletek kezelése az egyik legnagyobb kihívásokat tartogató területe. Leginkább a műszaki webáruházak és FMCG webshopok esetén kritikus pontja az üzleti folyamatoknak.Az nChannel vásárlási esettanulmányokra hivatkozva számokkal is bizonyítja a real-time készletkezelés fontosságát:

  • Az online vásárlók 58%-a találta fontosnak, hogy a kereskedők weboldalán látható legyen a keresett termék készlet státusza.
  • 41%-uk hagyta el a kosarát, amikor kiderült a pénztárban, hogy mégsincs készleten a kiválasztott termék.
  • vásárlók 38%-a jobban preferálja az online vásárlást a készletinformációk kijelzésének köszönhetően, mint a hagyományos üzleteket.
  • Ne feledkezzünk meg a készlettúlfutások miatti teljesíthetetlen rendelésekről sem, mely mindenképp negatív vásárlási élményt okoz az ügyfeleknek, ráadásul az adminisztrációs munkát is megnöveli, mind a webshop kezelők, mind az ügyfélszolgálat, mind pedig a pénzügy részéről.

Hol és hogyan használjuk a készletkezelés automatizációját?

Cikkünkért kattints ide!

A Kosárérték.hu oldalán megjelent cikket Roskó Dávid kollégánk jegyzi, aki 2016 óta az OANDER Development Kft. integrációs üzletágvezetője.