Az önműködő webáruházak nyomában – Mit, mivel, hogyan? című bevezető cikkünk után az egyik leggyakoribb problémaforrásról, a készletkezelésről, a készletek adatainak automatizációjáról osztjuk meg gyakorlati tapasztalatainkat.
Az integráció során a készletek kezelése az egyik legnagyobb kihívásokat tartogató területe. Leginkább a műszaki webáruházak és FMCG webshopok esetén kritikus pontja az üzleti folyamatoknak.Az nChannel vásárlási esettanulmányokra hivatkozva számokkal is bizonyítja a real-time készletkezelés fontosságát:
- Az online vásárlók 58%-a találta fontosnak, hogy a kereskedők weboldalán látható legyen a keresett termék készlet státusza.
- 41%-uk hagyta el a kosarát, amikor kiderült a pénztárban, hogy mégsincs készleten a kiválasztott termék.
- A vásárlók 38%-a jobban preferálja az online vásárlást a készletinformációk kijelzésének köszönhetően, mint a hagyományos üzleteket.
- Ne feledkezzünk meg a készlettúlfutások miatti teljesíthetetlen rendelésekről sem, mely mindenképp negatív vásárlási élményt okoz az ügyfeleknek, ráadásul az adminisztrációs munkát is megnöveli, mind a webshop kezelők, mind az ügyfélszolgálat, mind pedig a pénzügy részéről.
Hol és hogyan használjuk a készletkezelés automatizációját?
Cikkünkért kattints ide!
A Kosárérték.hu oldalán megjelent cikket Roskó Dávid kollégánk jegyzi, aki 2016 óta az OANDER Development Kft. integrációs üzletágvezetője.