Az online sikersztori, EcoFamily webáruház
Csapatunk tanácsadással, UX és UI design tervezéssel, elemzésekkel és természetesen intenzív Magento fejlesztésekkel folyamatosan segíti az EcoFamily online kereskedelmi jelenlétének erősödését.
Hot topic, jelenleg a legdinamikusabban fejlődő és a hazai e-kereskedelem egyik legfontosabb piaca, amire a 2020-as események igencsak ráerősítettek. Az FMCG (gyorsan forgó fogyasztási cikkek) piaci online értékesítése a tavalyi évben 53.7%-ot nőtt, egyértelműen a leggyorsabban bővülő szektor a hazai online kiskereskedelmen belül. Az FMCG webáruház tervezésének legfontosabb kritériuma az átlátható user felületek és az egyszerű, rövid vásárlási út megteremtése.
Magyarország a régióban hátul kullog a gyorsan forgó fogyasztási cikkek online értékesítésében. A fogyasztási termékek piacának legfőbb kihívása a rengeteg termék és a hatalmas volumen mellett a gyorsan fogyó készletek, a termékkörök folyamatos változása, illetve a szavatossági idők figyelemmel követése. Éppen ezért a tervezés során kiemelt figyelmet kell kapnia a készletkezelésnek és a rendelési folyamatok automatizációjának.
A termék szinkronizálás specializáltsága mellett a rendelések utánkezelése és a termék státuszok frissen tartása is jelentős kihívás az indulás során. Most már olyan versenypiaci tapasztalat áll a fejlesztők birtokában, hogy nem létezik megvalósíthatatlan igény. Valós idejű termékkészlet kezelés, visszajelzés és persze a szavatosság kérdése. Az online leadott vásárlás fizikai boltban történő összekészítése és a fizikai bolt készletének folyamatos változása egy nagyon fontos megoldandó feladat, amelynek kezelését integrációval biztosítjuk, az előre megadott üzleti logika mentén. Természetesen ugyanez igaz a helyettesítő termékek rendszerére, ami szintén egy fontos tervezési feladat.
Az FMCG piacon mindennaposak a kedvezmények. A kedvezmény típusokat a Magento és a WooCommerce rendszerek kiválóan, rugalmasan kezelik. Nem létezik olyan kedvezmény típus, amire ne lenne beépíthető modulunk (vagy ne tudnánk elkészíteni!) . Minden projekt esetében célunk, hogy kampányai szuperül teljesítsenek, szerencsére rengeteg a pozitív tapasztalat. Éppen ezért kampányidőszak során felértékelődik a szerver és webáruház terhelhetőségének kérdése, így a kampány indítása előtt külön figyelmet kell szentelni a terhelés tesztekre és a terhelés alatti honlap betöltési sebességnek. A megfelelő (akár felhőalapú) üzemeltetés és a megfelelő skálázhatóság biztosítása a kulcs a sikeres beauty kampányok során.
Az FMCG piacon gyakoriak a bemutató tartalmak, valamint az akciós újságok, magazinok, ahol lapozós formátumban jeleníthetjük meg akciós termék katalógusunkat és szezonális termékeinket. Vagy akár gondoljunk egy konkrét blog bejegyzésre, egy receptre, amin keresztül egyből 5-10 termékünket is bemutathatjuk és értékesíthetjük. A tartalmi megjelenések széles skáláját biztosítjuk, flexibilis kontentjeink segítségével mindent elmondhatunk vásárlóinknak, úgy, ahogy csak szeretnénk.
Sokféle termék variáns, különböző rendelési értéken, rengeteg kiszállítási cím. Az itthoni logisztika már felkészült az FMCG online webáruházak igényeire, és remek fulfillment megoldások segítik a kereskedő cégeket. Profi, hatékony logisztikai cégek, 100%-ig automatizált működési modellel.
A termékoldalakon megjelenő “kapcsolódó termékek” blokkon túl számos megoldással ösztönözhetjük felhasználóinkat a vásárlásra. A termékértékelés, az összehasonlító funkció, a kosárban megjelenő termékkiajánló segítségével tovább növelhetjük a kosárértéket.
Csapatunk tanácsadással, UX és UI design tervezéssel, elemzésekkel és természetesen intenzív Magento fejlesztésekkel folyamatosan segíti az EcoFamily online kereskedelmi jelenlétének erősödését.
15 év után megújult a Turbó Diéta brand arculata. Az ügyféllel közös workshopokon alkottuk meg az új webshop struktúrát és álmodtuk meg a simple és bundle termékek megjelenítésének egyedi felépítését