Tekintsd meg munkáinkat!
Több mint egy évtizedes tapasztalattal számos izgalmas és kihívást jelentő projekt van mögöttünk. Nézd meg milyen arculattervezési munkákat, vállalati portál megoldásokat és webáruházakat készítettünk.
A digitális stratégia célja, hogy ügyfeleink üzeneteit és értékajánlatát célzottan, nagy hatékonysággal és interaktív módon elérhetővé tegye.
A stratégiai tervezés egy fejlesztési projekt üzleti és kreatív oldalát kapcsolja össze. Meglepő, hogy milyen sok online termék lép piacra komolyabb előkészítés nélkül és milyen fontos döntések születnek alulinformált módon. A stratégiai tervezés lényege, hogy hosszú távra gondolkozunk, és ez alapján döntjük el, pontosan mit és hogyan fejlesztünk. Első hangzásra ez talán nehezen megfogható, ám ennek a munkának egy nagyon is gyakorlatias, kialakult módszertana dolgozik a projektjeink mögött.
Egy webes termékfejlesztési folyamat idejének meglepően kis hányadát teszi ki maga a programozás. Valójában még a drótvázak megtervezése és a funkcionális specifikáció elkészítése előtt is rengeteg munka zajlik egy weboldal kialakításán. A tervezési munka kezdetén megfogalmazzuk a termék vízióját, üzleti-logikai felépítését, azaz a magas szintű koncepcióját. Nem egyszer tapasztaljuk, hogy amikor megrendelőink felkeresnek bennünket egy tervezési vagy fejlesztési feladattal, a projekt koncepcióját alapjaiban meghatározó kérdések nincsenek megválaszolva. Ilyenkor kell visszalépnünk egyet, és nem elméleti, hanem nagyon is gyakorlati elemzéseket végeznünk. Forgalmi adatokat veszünk górcső alá, felhasználói viselkedést tanulmányozunk, összehasonlítjuk a konkurensek működését, forgalomterelési csatornákat elemzünk, konverziós mutatókat mérünk és technológiai platformokat mérlegelünk. Ezek szintézise a fejlesztés adatokkal alátámasztott koncepciója, ahonnan már van értelme oldaltípusokról, szolgáltatásokról és projekt ütemezésről beszélnünk.
Minden fejlesztési projekt természetes velejárója a best practice kutatás és ötletgyűjtés. Az így asztalra kerülő ötletmorzsák képezik egy sikeres fejlesztés építőkockáit. Ám az összes felmerülő funkcionális ötlet megvalósítása kész öngyilkosság lenne – a projekt büdzsé és a piacra lépés időpontja szempontjából egyaránt. Ezért a tervezési fázis elején ROI elemzéssel és döntéstámogatással szűkítjük a kört és segítjük ügyfeleinket a valóban megtérülő üzleti funkciók kiválogatásában. Ennek eredményeképp áll elő a tervezési vezérfonal, amely gyakorlatilag egy hosszú távú roadmap a fejlesztés életciklusáról, a fejlesztési fázisok egymásra hatásáról.
A folyamat végeredményeként létrejövő dokumentumot Tervezési Vezérfonalnak nevezzük. Ennek jellemző tartalma a következő:
A Tervezési Vezérfonal tehát nemcsak a szűkebb értelemben vett tervezési munkát készíti elő, de Ügyfeleinknek nagy segítséget nyújt a teljes beruházás mértékének előrejelzésében, az üzemeltetési költségek pontos meghatározásában, az átadás után szükséges munkafolyamatok megtervezésében és a projekt pénzügyi operatív fedezeti pontjának előrejelzésében is.
Több mint egy évtizedes tapasztalattal számos izgalmas és kihívást jelentő projekt van mögöttünk. Nézd meg milyen arculattervezési munkákat, vállalati portál megoldásokat és webáruházakat készítettünk.
Az e-kereskedelem és az online jelenlét egy komplex terület. Nem csak a tervezésben és fejlesztésben segítünk, hogy sikerre vihesd vállalkozásodat! A te sikered a mi sikerünk is!