A mindennapokban ugyanis számos olyan third party modullal találkozunk, amelynek láttán felmerül bennünk a kérdés, hogy ezt miért nem mi találtuk ki? Nem szeretnénk senki elől elvitatni az érdemet, ezért következzen néhány olyan modul, amiket a Magento webáruházak forgalmának növelése szempontjából igazán hasznosnak találunk és a közelmúltban pozitív tapasztalataink voltak velük.
Automatic Related Products
Gyártó: Aheadworks
Ez a modul annyira jó, hogy nekünk kellett volna kitalálnunk, de ha már az Aheadworks beelőzött minket, akkor nem szégyelljük ajánlani Nektek. Ha van valami, amivel radikálisan csökkenthető az oldalelhagyás és javítható a konverziós ráta, az a jól kitalált kapcsolódó termékek mutatása a termékoldalakon. Ezek beszerkesztése a Magento alap funkcióival viszont körülményes és pepecselős munka, sajnos sok ügyfelünk kapcsolódó termékajánlatai igencsak hiányosan vannak felparaméterezve.
Az Automatic Related Products ezt a nehézséget orvosolja: segítségével nem kell manuális munkát fektetni a kapcsolódó termékajánlatok és cross-sell ajánlatok beállításához. Egyszerre számos termékhez rögzíthetünk be további ajánlott termékeket a kereskedő által meghatározott logikai szabályok alapján. Egy adott kiajánló blokkhoz több szabály is tartozhat – ezen felül használható a Magento gyári megoldása is, igény szerint ezzel termékszinten felülírva a szabályokat. A blokkok elhelyezkedése több pozícióból választható a termék-, kategória- és kosároldalakon.
Advanced Product Feeds
Gyártó: Mirasvit
Aki még nincsen jelen a különböző ár-összehasonlító oldalakon és social media felületeken a termékeivel, az mielőbb pótolja ezt a hiányosságot! Korábban az efféle aggregátor portálokon való jelenlét költséges feed fejlesztéssel járt, ez a modul ezt oldja meg egy csapásra. A modul segítségével árösszehasonlító portálok, piacterek, social commerce platformok és egyéb végpontok felé kiküldendő CSV vagy XML termék feed-ek generálhatók és publikálhatók időzítetten, cron által vezérelve. A feed-ek tartalma adminról is szerkeszthető, a feed-be generálandó termékek köre pedig Magento rule-okkal szabályozható.
Shipping Restrictions
Gyártó: Amasty
Ezt a modult azoknak ajánljuk, akik termékkörönként szeretnék szabályozni, hogy a vásárlók milyen szállítási módokat érhessenek el, segítségével ugyanis bővíthető a szállítási módok köre olyan shipping method-okkal, amelyeket nem tudunk valamennyi termékünkre kínálni.. A Magento alapműködése alapján az egyes szállítási módokat csak a teljes katalógust tekintve tudjuk módosítani, konfigurálni. Ennek feloldására nyújt segítséget a modul azzal, hogy lehetővé teszi a szállítási módok pontos meghatározásainak a beállítását, customers, cart és/vagy product attribútumok alapján. Ezekhez különböző műveleteket használ, a beállítások függvényében: például tud blokkolni bizonyos folyamatokat, az attribútumok alapján korlátozásokat épít be, vagy éppen kuponhasználatot engedélyez/ tilt.
Checkout Custom Field
Gyártó: BSS Commerce
Gyakori igény Magento webáruházaknál, hogy a pénztárat bővítsük különböző speciális mezőkkel, amikkel további információkat kérhetünk be a felhasználóktól. A BSS Commerce modulja erre nyújt egy jó megoldást. Használható rendelés megjegyzés mező kialakítására is, de akár checkbox, radio gombos vagy dropdown panelből kiválasztható kérdést is fel tudunk tenni a vásárlónak. A modul segítségével lehetőségünk van különböző típusú mezők vagy custom field-ek beépítésére a pénztárban, ahol eldönthetjük, hogy az adott mezőt a pénztár mely szekciójában kívánjuk mutatni. A mezők tartalma megjeleníthető a frontenden, orders gridben, visszaigazoló emailben vagy az admin rendelés részletező oldalon.
Special Promotions Pro
Gyártó: Amasty
Az Amasty modulja jelentősen kibővíti a Magento árpromóciós lehetőségeit. A speciális feltételeknek köszönhetően a Special Promotions Pro modullal a legbonyolultabb feltételrendszernek is meg tudna felelni a Magentóban készített kedvezményszabályok. A gyári kosárárszabályokat kibővítő modul több mint 20 új típusú feltételt vezet be a hagyományos adminisztrációs felületre, ahol a megszokott módon, logikai szabályok szerint tudjuk összeállítani az akciókat. Hogy milyen akciókat tudunk vele csinálni? Például efféléket:
- Egy cipő vásárlása esetén ajándék cipőfűző
- Nadrág vásárlása esetén egy póló 50% kedvezménnyel
- Három különböző karóra vásárlása esetén a legdrágább féláron lesz
30 000 Ft elköltése esetén 4000 Ft kedvezmény - 3 db TV vásárlása esetén a 3. mindössze 49 990 Ft
- 6 csomag törlőkendő vásárlása esetén minden 3. csomag 200 Ft-tal olcsóbb
- Egy szék, egy lámpa és egy párna együtt csak 59 900 Ft
- Egy ágy, két párna és egy lepedő együttes vásárlása esetén 25% kedvezmény
- Laptop vásárlása esetén ajándék egér
- Zakó vásárlása esetén nyakkendőre 1000 Ft kedvezmény
- 2 csomag kontaktlencse vásárlása után minden további csomagra 10% kedvezmény