Ingyenes útmutató a digitálisan érett B2B kereskedővé váláshoz
Példátlan átalakulás alatt áll az, ahogyan vállalatok egymással kereskednek és üzletet kötnek, ez pedig komoly nyomást helyez a B2B vállalatokra, hogy digitális stratégiákat vezessenek be. Töltsd le az ingyenes útmutatót és tudd meg, hogyan válhatsz érett B2B kereskedővé!
A vállalatok közötti értékesítésben kulcskompetenciává válik, hogy képesek vagyunk-e összekötni a két világ legjobbját: a digitális értékesítési eszközökre jellemző gyorsaságot és kényelmet a személyes szakértői kapcsolattal, amely pedig a tartós partneri bizalom alapja. Az igazán sikeres értékesítési csapatok olyan megbízható tanácsadókká válnak, akik az e-kereskedelmi platform és adatok segítségével vezetik az ügyfeleket a tökéletes megoldás felé.
A tanulmányban részletesen foglalkozunk a B2B digitalizáció fő hajtóerőivel, beleértve az omnichannel megoldások térnyerését, az önkiszolgáló vásárlásra vágyó beszerzők motivációit, valamint a zökkenőmentes vásárlói élmény fontosságát.
A tartalomból:
- Melyek a digitálisan segített B2B értékesítés építőkockái, és ezeket milyen ütemben érdemes saját gyakorlatunkban meghonosítani?
- Milyen elvárásokat támasztanak felénk a vállalati beszerzők és mit tanulhatunak a B2B értékesítő vállalatok a kiskereskedelem praktikáiból?
- Miként formálhatjuk az értékesítési csapatunk szemléletét és oldhatjuk fel a kannibalizációs félelmeket, csatorna-konfliktusokat?
- B2B webáruházunk kialakításakor miként kerülhetjük el a túlbonyolítás csapdáját és hogyan csökkenthetjük a digitális beruházások kockázatait?
- Milyen gátló tényezőket érdemes elkerülnünk, amikor B2B webáruházunk technológiája mellett döntünk?