Omnichannel szekció
Az omnichannel szekció célja az volt, hogy a résztvevők mélyebb rálátást nyerjenek az omnichannel stratégia gyakorlati alkalmazására, és megértsék, hogyan lehet hatékonyan integrálni a különböző értékesítési csatornákat.
A szekcióban az iparág elismert hazai és nemzetközi szakértői osztották meg tapasztalataikat. Az előadók között olyan nagyvállalatok képviselői voltak jelen, mint a Notino, Euronics, iSTYLE, IKEA, Városliget, Nestlé és JátékNet. Mindannyian bemutatták saját megoldásaikat, valamint megosztották az omnichannel stratégiával kapcsolatos legjobb gyakorlataikat.
Notino esettanulmány
A sort a Daktela egyik kiemelt ügyfele, a Notino nyitotta. Teremi Anett, a vállalat Head of team lead-je előadásában bemutatta, hogy hogyan ért el a Notino domináns piaci pozíciót kiemelt ügyfélélményt biztosítva, erősítve az omnichannel stratégiájukat.
Anett a különböző innovációs technológiák offline és online összehangolásának ügyfélélmény növelő eszközeit és szolgáltatásait, valamint ennek hatásait járta körbe.
Példaként említette a logisztikai fejlesztéseket, mint például az automata csomagológépek bevezetését, amelyek jelentősen gyorsítják és hatékonyabbá teszik a csomagolási folyamatokat. Emellett külön raktárakat alakítottak ki a legkeresettebb termékek számára, így biztosítva a gyorsabb kiszolgálást és rövidebb szállítási időket.
Az értékláncban betöltött szerepek kapcsán Anett kiemelte a Notino B2B üzletágának innovációját. A Notino kifejlesztett egy applikációt partnerei számára, amely lehetővé teszi, hogy szalonok széles választéka váljon elérhetővé a vásárlók számára. Ez az alkalmazás nemcsak az ügyfelek számára nyújt nagyobb választékot és kényelmet, hanem a szalonoknak is segít az ügyfélkör bővítésében és a szolgáltatások hatékonyabb menedzselésében.
A Notino esettanulmány során bemutatottak bizonyítják, hogy az omnichannel megoldások megfelelő alkalmazásával hogyan lehet javítani az ügyfélélményt, növelni az üzleti hatékonyságot, és elősegíteni a vállalatok versenyképességét mind az offline, mind az online piacon.
A következő cikkünkben a Euronics omnichannel stratégiáját mutatjuk be.
Olvasd el ezt is:
Omnichannel stratégiától a Temu hatásokig a XX. E-kereskedelmi konferencián >>