B2B Accelerator
Építsd fel hatásos digitális B2B kereskedelmi jelenlétedet pár hét alatt, a világ vezető e-kereskedelmi platformján!
Felgyorsítjuk B2B értékesítésed digitális fejlődését!
Tedd élménnyé partnereid számára a beszerzést!
Ügyfeleid egy modern és kényelmes vásárlási felületet érdemelnek, hiszen az a mindennapi munkájuk eszköze lesz. A B2B vevők többsége B2C vásárlási élményre tart igényt. Arra vágynak, hogy a vásárlási folyamat minél nagyobb részét digitálisan segítve, önkiszolgáló módon végezhessék el. Ehhez a Magento-ra épített B2B Accelerator letisztult felületeket, intuitív és zökkenőmentes vásárlási élményt biztosít. Webáruházad publikus felületeit a Hyvä-ra, a legelismertebb Magento alapú frontend fejlesztési megoldásra építjük, amely szabályosan forradalmasította az online kiskereskedelmi ágazatot. Kiemelkedő performanciáján túl segítségével minden eddiginél gyorsabban működtethető és fejleszthető egy webáruház.
Megkülönböztető erejű rendszer képességek
A Magento alapú B2B Accelerator megoldás csomagunkban olyan “out-of-the-box” B2B funkciókat válogattunk össze, mint a vállalati fiókok kezelése, több beszerzési szerepkör támogatása, komplex termékek és konfigurációk értékesítése, vevőcsoportok szerinti árazás, többraktáras készletkezelés, beépített vevőportál és még sok más B2B képesség. Olyan funkciók ezek, amelyek ügyfeleid számára hatékonyabbá teszik a napi feladataik elvégzését és kényelmessé a vállalatoddal való üzletkötést. A rendszer képességei természetesen az alapcsomagon túl tovább bővíthetők, ha olyan üzleti folyamataid vannak, amelyeket a B2B Accelerator esetleg nem fed le.
Számos vevőportál és értékesítési csatorna egy tető alatt
Több márka, több leányvállalat, számos célpiac, B2B és B2C értékesítési irányok és megannyi iparági vertikum egy közös platformon. Üzemeltess egymástól akár teljesen különböző kinézetű és kínálattal rendelkező webáruházakat egyazon installáció alatt, közös portálhálózaton anélkül, hogy eltérő platformok között kellene ingáznod. Szólítsd meg vevőidet akár D2C modellben, lokalizáld webshopját új országokban és vedd használatba egyik vevőportálra kialakított megoldásokat azonnal az összes többin! Mindezt a Magento egyik legnagyobb erőssége, a multisite management képessége teszi lehetővé.
Gyors bevezetés és piacra lépés
Vedd használatba B2B webáruházadat hetek, nem pedig hónapok alatt! “Short time to market” szemléletű megoldásunk egy előre felépített, könnyen adaptálható technológiai csomagot kínál. Mindent biztosít, amire szükséged van ahhoz, hogy most elindulj és a jövőben is együtt fog növekedni veled. Segítségével nagyon gyorsan több ügyfelet fogsz tudni kiszolgálni és időt takarítasz meg az értékesítőid számára, akiket egy új munkaeszközt kapnak ahhoz, hogy digitálisan segített tanácsadóvá váljanak.
B2B webáruház, ami kiállja az idők próbáját
Nincsen kitéve egyetlen fejlesztőcég korlátainak
A Magento óriási, globális fejlesztői ökoszisztémája azt jelenti, hogy mindig fogunk találni olyan komoly fejlesztőcsapatot, aki képesek gondozni, fejleszteni a rendszerünket. Továbbfejlesztése és a technológia ismerete nincsen egyetlen fejlesztőcéghez kötve, így egy Magento webáruházzal nem kötjük magunkat gúzsba a bérelhető vagy egyedi fejlesztésű szoftverek gyártóinak kötöttségeivel vagy fejlesztési roadmap-jével.
Nincsen olyan, hogy nem fejleszthető tovább
Nem számít, mennyire kifinomult üzleti igényeid vannak, Magento kereskedelmi platformon azok kielégíthetők. A Magento nem egy zárt rendszer hanem egy keretrendszer, forráskódja szabadon módosítható és kiegészíthető. Moduláris architektúrával rendelkezik, így ha a Magento alap funkcionalitásán túlmutató igény merül fel, az megoldható egyedileg fejlesztett vagy vásárolt modulok implementációjával. A Magento hivatalos piacterén több mint 4000 bővítmény érhető el, a platform globális fejlesztői ökoszisztémájában pedig ennek sokszorosa.
Elterjedt, nagyvállalati szintű termék
Ha biztosra szeretnénk menni, érdemes olyan platformot választani, ami már sok helyen bizonyított. Piaci dominanciája és kiforrottsága révén a Magento gyakori választás nagyvállalati környezetben. Bevezetésével tehát olyan technológiára helyezed webáruházadat, ami komoly elvárásoknak felel meg, amely köré iparági szabványok épültek ki és amely rendre megfelelő minősítést kap a multinacionális cégek kódminőségi, biztonsági és funkcionális auditjain.
Nem fog elavulni
Egy komoly e-kereskedelmi portált fejlesztésekor fontos szempont, hogy az időtálló legyen, életciklusa évtizedes távlatokban biztosított legyen. Ebben a Magento webshop verhetetlen, ugyanis folyamatos karbantartást élvez és sok év múlva is megállja a helyét. Az Adobe, valamint a nemzetközi fejlesztő közösség a legfrissebb trendeknek megfelelően fejleszti az alaprendszert és ad ki hozzá frissítéseket.
Kereskedői kihívások
amelyekben a Magento alapú B2B Accelerator megoldás csomag segíteni Téged:
- B2B értékesítésednek még nincs online csatornája, viszont nem szeretnéd olyan webáruházon útnak indítani digitális kereskedelmi üzletágadat, amely rövid időn belül korlátozni fogja a növekedési lehetőségeidet.
- A jelenleg használt B2B webáruházad akadályozza az e-kereskedelmi üzletág gyorsaságát, innovációját, rugalmasságát és skálázhatóságát és nem felel meg a B2B vásárlók igényeinek a felhasználói élmény és a vásárlási munkafolyamatok tekintetében.
- Vállalatod több különböző kereskedői márkát, célpiacot, nyelvet vagy számos iparági vertikumot szeretne kiszolgálni egyetlen közös platformon ahelyett, hogy külön-külön szétaprózódott technológiákat állítana hadrendbe.
- B2B kereskedőként vállalatod bonyolult és összekapcsolt termékadatokkal, árképzéssel, rendelési, pénztári folyamatokkal, valamint ügyfélszegmensekkel rendelkezik, amelyek online csatornára való átültetése kihívást jelent.
- Jelenlegi B2B webáruházad nem képes anélkül növekedni, hogy teljesítmény-problémákba és romló felhasználói élménybe ütközne. Operációs csapatod jelentős ráfordításokat és időt pazarol hibajavításra, megkerülő megoldásokra vagy a forgalmi csúcsidőszakok “túlélésére”.
- Értékesítőid számos felesleges munkát végeznek a rendelések, az ajánlatkérések vagy a kiszolgálás adminisztrálásával ahelyett, hogy az érdemi eladással vagy a prosperáló lead-ekkel foglalkoznának.
- A digitális B2B szolgáltatásfejlesztések tempója lassú és inkább az e-kereskedelmi alapszolgáltatások még meglévő deficitjeinek ledolgozásáról szólnak, mintsem vérbeli innovációkról.
- Az online értékesítséhez kapcsolódó integrációk és a rendszerszintű automatizációk alulfejlettek, nehézséget jelent az e-kereskedelmi rendszert más szoftverekkel együttműködésre bírni.
Hasonló kihívásokkal szembesülsz?
Integráld bármivel és automatizálj, amit csak lehet!
Lépj velünk kapcsolatba