Szakterületeink

Terméktámogatás

Folyamatos támogatás azoktól, akik a legjobban ismerik az Ön digitális termékét – saját médiaportálok és webshopok üzemeltetési tapasztalatával.

Egy portál napi szintű üzemeltetése rengeteg operatív feladattal jár együtt, amiben az elmúlt években komoly tapasztalatot szereztünk. Ennek egyik legfontosabb ismertetőjegye, hogy csapatunk nemcsak ügyfeleknek nyújt online produkciós szolgáltatásokat, hanem saját kiadásában álló média- és e-kereskedelmi portálokat is működtet. Weboldalak, webshopok és médiaportálok folyamatos üzemeltetésével kapcsolatos tapasztalatainkat pedig szívesen osztjuk meg ügyfeleinkkel is. Mi több, az üzemeltetésben szerzett praktikáink átadása kötelezően része a csomagnak.

Terméktámogatás (support) és továbbfejlesztések

Befejezett projektjeinket nem hagyjuk magukra. Magas rendelkezésre állást garantáló rendszertámogatási és továbbfejlesztési szolgáltatásokat nyújtunk kicsiknek és nagyoknak egyaránt. Minden projektünket iparági sztenderdek szerint 1 éves jótállással szállítunk, amely opcionálisan kiegészíthető szolgáltatásokkal. Ezek nem ingyenesek, de az átadott fejlesztések gondozásában gyakran igen hasznosak, néha nélkülözhetetlenek, nagyvállalati szinten pedig kötelezőek. Magento és WordPress specifikus support szolgáltatásainkat mindig egyedileg alakítjuk ki, de az ajánlatadás során részletes tájékoztatást nyújtunk róluk.

Szoftver támogatási (support) szolgáltatásaink keretében többek között a következőket nyújtjuk Ügyfeleinknek:

  • Magas rendelkezésre állás az átadást és projektzárást követő, új fejlesztési igények megvalósítására, azok megkezdése garantált átfutási időn belül (munkanapokban meghatározott garantált munkakezdési vállalással)
  • Havi szinten előre leköthető fejlesztői, grafikai és tanácsadói munkaóra keret a folyamatos, intenzív továbbfejlesztéseket igénylő website-ok, termékfejlesztési ciklusok kiszolgálására.
  • A website vagy webáruház forráskódjának folyamatos verziókövetése, tesztkörnyezet üzemeltetése az átadást követően is, hibabejelentő ticketing rendszer üzemeltetése.
  • Jogszabályi követelmények feletti rendelkezésre állás garanciális hibajavításokra, illetve közreműködés szerkesztői hibából eredő esetleges károk elhárításában
  • További admin végfelhasználók, site adminisztrátorok oktatása, üzletfejlesztési és üzemeltetési tanácsadás

support_illustration