OANDER Connect

Vezető e-kereskedelmi integrációs platform webáruházak, ERP-k és CRM-ek közötti üzleti folyamatok gördülékeny kiépítéséhez.

Termékünket iPaaS (integration platform as a service) modellben kínáljuk ügyfeleinknek. Érdeklődjön tanácsadóinknál!

Minden e-kereskedelmi fejlesztés sarokköve az integráció, amely során a webáruházat fontos rendszerekkel kell összehangolni, hogy azok egy egységes ökoszisztémát alkossanak. Ezen folyamatoknak átláthatóan, központosítva és automatizált módon kell zajlaniuk. Az OANDER Connect (OC) segítségével a webáruházak integrációs kihívásai könnyedén áthidalhatók.

Folyamatosan változó készletadatok valósidejű szinkronizálása, árak és árlisták kezelése, a rendelések ERP-be való továbbítása, ERP-ben definiált termékjellemzők megjelenítése a webáruházban vagy különböző fizikai boltokban jelenlévő termékadatok aggregálása a webshopban – csak néhány azon tipikus integrációs igények közül, amelyek egy üzletileg összetett e-kereskedelmi projekt jellemzői lehetnek.

Egy központi hub kereskedelmi rendszerekhez

Az OANDER Connect azon szemlélet mentén született, hogy az egyes célszoftvereket (webáruház, ERP, CRM, stb.) közvetlen összekapcsolás helyett egy központi „hub-hoz” illesztjük, és egy köztes réteg szolgálja ki a digitális ökoszisztéma integrációs folyamatait. Így az integráció biztonságosabb, kisebb hibalehetőséggel működik, rugalmasabban fejleszthető és független az egyes végpontok működéséről. Ráadásul mivel az OANDER Connect fel van készítve az online kereskedelemben tipikus adattípusok feldolgozására, segítségével egy integrációs projekt az egyedi fejlesztéshez képest jóval gyorsabban, kisebb költséggel valósítható meg.

Milyen integrációkra képes?

Az OANDER Connect-et számos tipikus e-kereskedelmi adattípus feldolgozására és szinkronizálására felkészítettük, hogy az Ön rendszerintegrációjában gyorsan bevezethetők legyenek. Ezek mellett tetszőleges és egyedi adattípusok szinkronizálhatók valós időben a célrendszerek között. A teljesség igénye nélkül néhány példa az integrációs megoldásokra:

Termék szinkron

Webshopok esetében a rendszerek közötti integráció egyik alap működéséhez tartozik a termékek szinkronizálása, hiszen legtöbb esetben ez az alapköve a rendelés szinkron működésének is. Az OC a termék adatokat összhangban tartja a webshop, ERP vagy PIM szoftver között ezzel lehetővé téve a rendszerek közötti tömeges termék betöltést vagy akár komplett katalógusok egyedi logikák alapján való összefésülését, naprakész állapotban tartását.

Készletmozgások

A készlet szinkron webshop integrációk esetében az egyik legkritikusabb funkcionalitások közé tartozik. Az adatok hisztorikus tulajdonsága miatt nagyon fontos a kontinuitás, illetve alacsony készletű termékek esetében a szinkronizáció sebessége. Az OANDER Connect számos, a készletekhez kapcsolódó üzleti logika kiszolgálására fel van készítve, így például egyedi készletelosztás, szabad készlet számítás a készlet függvényében vagy készlet adatok aggregálása.

Rendelési adatok

Egy webáruházban a termékek és készletek szinkronja mellett a rendelések azonnali továbbítása is a kritikus funkcionalitások közé tartozik, amelyre az OC révén egyedi üzleti logikák ültethetők. Lehetőségünk van a készletelosztásra (azaz a rendelt mennyiség raktárak vagy boltok közötti elosztására), termékek szétválogatása (pl. bizonyos termékek külön rendelésként jöjjenek létre), rendelés törlésre és várakoztatásra vagy éppen automatizált nagykereskedelmi megrendelések leadására is.

Árak és árlisták

Az árak szinkronizálása többféleképp történhet: az ár adatok érkezhetnek a termékekkel együtt, de származhatnak önálló adatforrásból is. Az OC-ben lehetőségünk van az árváltozásokat a webshopban azonnal megjeleníteni, a webáruház termékeit egy teljesen más árlistára átállítani, akciós árakat ideiglenesen cikkszámonként szinkronizálni, árszabályokat betölteni, ezeket időzíteni, a webáruházban adott kedvezményekkel pedig akár az ERP-ben definiált árakat módosítani az egyes rendeléseken.

Vásárló adatok

A vásárlói adatok kezelése sarkalatos pont az e-kereskedelmi integrációk esetében. Nagyon sok helyről származhatnak, és jellemzően aggregálnunk kell őket, tipikusan CRM-ek irányába. Az újonnan regisztrált felhasználókat bizonyos esetben több helyre is szükséges továbbítanunk, attól függően, hogy mennyi különböző rendszer kezel ilyen típusú adatokat. Az OC képes a vásárlói adatok körszinkronjára több rendszer között, user adatok validálására, tisztítására vagy éppen összefűzésére.

+ az Ön egyedi igényei

Az Oander Connect rugalmas továbbfejleszthetősége lehetővé teszi, hogy a middleware meglévő szolgáltatásait és funkcióit egyedi igényekkel bővítsük. Szakterületünk a komplex és egyedi workflow-k kialakítása, forduljon hozzánk bizalommal!

Tranzakciós adatokból üzleti intelligencia

Az integráció technikai megvalósításán túl az OANDER Connect a rajta keresztülfutó adatokat feldolgozza, rendszerezi és üzleti információkká alakítja, így értékes big data elemzésekkel és döntéstámogató analitikával segíti az e-kereskedelmi üzletág fejlődését. Így a webáruház tulajdonosa érthető elemzéseket, valós idejű kimutatásokat kap a nagy mennyiségű és gyorsan változó kereskedelmi adatai alapján az online értékesítési csatornái teljesítményéről és kiaknázható lehetőségeiről. Az OC így nemcsak integrációs eszköz, hanem döntéstámogató és monitoring felület is egyben, méghozzá a létező leghatékonyabb, hiszen valós időben, tényleges, releváns gazdasági adatok alapján dolgozik.

 

Az OANDER Connect előnyei

  • A szoftver elvégzi az adatok egyedi üzleti logikák szerinti aggregálását, feldolgozását, megfelelő helyekre való csatornázását úgy, hogy átveszi az integrációval járó terhelést mind a webáruházról, mind a vállalatirányítási rendszerről.
  • A webáruház üzleti folyamatai kevesebb fejlesztéssel, egységes irányelvek mentén igazíthatók különféle ERP vagy CRM rendszerekhez.
  • Az integráció adatfeldolgozási sebessége villámgyors, hiszen a feladatot egy erre optimalizált rendszer végzi. 1000 termék készletváltozása, feldolgozása más formátumra való csomagolása és továbbítása kevesebb mint 8 milisecundum alatt végbemegy az Oander Connect-ben.
  • Az Oander Connect az átfolyó adatokat tárolja és döntéstámogató üzleti információkká alakítja. Így a webáruház tulajdonosa érthető elemzéseket kap a nagy mennyiségű és gyorsan változó tranzakciós és kereskedelmi adatairól.
  • Lehetőséget kínál a webáruházban megjelenítendő termékek, árlisták tömeges betöltésére, menedzselésére, termékjellemzők nagy mennyiségben való frissítésére.

Bizonyított, stabil rendszer

Előfordulhat, hogy a rendszerintegráció kialakítása nagyobb ráfordítással jár,, mint maga a webáruház fejlesztés. Helyes megvalósításán pedig nem kevesebb múlik, mint az üzleti folyamataink működőképessége. Válasszon hozzá nagyvállalati körben már bizonyított, stabil rendszert!

Az OANDER Connect számos ERP és CRM integrációs referenciával rendelkezik.
Néhány a legfontosabbak közül:

Az Oander Connect modern microservice-architektúrával rendelkezik, ami magas skálázhatóságot, hibatűrést, folyamatos elérhetőséget és az egész rendszerben egységes módon megvalósuló üzenet-alapú kommunikációt eredményez. A rendszer számos innovatív technológiát alkalmaz, a legfontosabbak ezek közül az alábbiak:

Az első lépések

További részletekért, az OANDER Connect részletes bemutatásáért, vagy csak egy jó kávéval egybekötött személyes beszélgetésért vegye fel a kapcsolatot velünk itt.