WordPress fejlesztőt keresünk

Jelentkezem

Mik is lennének a feladataid?

Ha hozzánk jössz dolgozni, elsősorban egyedileg tervezett WordPress és WooCommerce sablonok fejlesztésével, továbbá egyedi fejlesztésű portálok UI felületeinek építésével kell majd foglalkoznod. A hagyományos értelemben vett sitebuild feladatok mellett számítanánk arra is, hogy javascript alapú megoldások precíz kimunkálásában is részt veszel. Projektjeink keretében hazai és nemzetközi vállalatoknak szállítunk megoldásokat, így az angol nyelvet jól kell írnod és értened, valamint legalább középszinten beszélned. Nem egyedül fogsz dolgozni, munkádat a fejlesztői team más tagjaival összehangoltan kell végezned. Reméljük, hogy módszertani tapasztalataiddal gazdagítod csapatunk fejlesztési metodikáit, illetve ötleteiddel, javaslataiddal a UX és UI munkák minőségét is tovább növeled.

Elvárt szakmai tapasztalatok

  • WordPress, WooCommerce mélyreható ismerete
  • Egyedi WordPress / WooCommerce sablonok fejlesztésében szerzett tapasztalat
  • HTML5, CSS3 és reszponzív fejlesztés mély ismerete
  • PHP és MySQL (vagy azzal kompatibilis adatbázisok) ismerete
  • Preprocessor aktív használata (SASS, LESS), PostCSS
  • Bootstrap, Foundation vagy más CSS Framework használata nem okoz gondot (Grid, components customizing)
  • Javascript ismerete (+jQuery)
  • Modern JS frameworkben szerzett tapasztalat (Vue.js a preferált)
  • Sebesség optimalizálás, SEO ismeretek
  • Verziókezelés (pl. Git, SVN)
  • Task runner, build tool aktív használata (Gulp, Grunt, Webpack)
  • Rendelkezel a fejlesztésekhez kapcsolódó dokumentációs és inline dokumentációs gyakorlattal
  • Kreativitás, tanulékonyság, csapatjáték, pixel-perfect precizitás

Nem elvárás, de külön örülünk neki

  • Egyedi WordPress plugin fejlesztésben szerzett tapasztalat
  • Backend és frontend oldali cache megoldások ismerete
  • Agilis szemléletű projektekben szerzett tapasztalatok, scrum módszertan ismerete
  • Code review-ban való aktív részvétel
  • XML-el szerzett tapasztalat
  • Magento frontend fejlesztésben szerzett tapasztalat
  • Docker ismerete (használati szinten)
  • Érdeklődés az e-kereskedelem fejlődése és technológiai trendjei iránt
  • Soft skill, oktatási véna

Munkavégzés helye: Budapest (jelenleg home-office)

Hogyan jelentkezz?

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról és jelöld meg a nettó fizetési igényedet is.
karrier@oander.hu

Munkavégzés helye: Budapest, home office lehetőséggel

Munkaidő: Teljes munkaidő

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Miért kerestek kollégákat?

A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre erősődő piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát.

Milyen a kiválasztás menete?

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és próbafeladatot küldünk. Ha ez jól sikerül, behívunk egy személyes beszélgetésre/online találkozóra, ahol a HR-el és/vagy a szakvezetővel találkozhatsz. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Ha az itt elhangzottak egybevágnak azzal, amit mi keresünk, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kérdéseidet a napi működéssel kapcsolatban. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Mekkora a munkatempó, nagy-e a hajtás?

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Mennyire stabil és kiszámítható munkahely az OANDER?

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 12 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. De annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Mennyire változatos a munka?

Kifejezetten változatosnak mondhatjuk, sok különböző profilú, hangulatú és típusú ügyféllel dolgozunk. Várható, hogy egy héten akár több projekten is dolgozni fogsz (nyilván nem egyszerre). Vagyis a feladatok változatosak, nem kell attól tartanod, hogy hónapokig ugyanannak az ügyfélnek a felületeit kell „reszelned” favágó droid munkában. A feladatok típusa is változatos. Leggyakrabban webdesign és UX design kihívás kerül majd a kezeid közé, de lesz bőven arculattervezési vagy akár kutatási feladatod is. Ha kíváncsi vagy, hogy mennyire színes a feladatok köre, kattints ide, és tekintsd meg munkáinkat!

Miért jó választás az OANDER?

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.

Hogyan érsz el minket?

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is!

Email címünk: karrier@oander.hu

Hol van és milyen az iroda?

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, az Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Kávézás, közösségi élet, bulik?

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.