Sales Development Representative munkatársat keresünk

Jelentkezem

Az OANDER a hazai e-kereskedelmi és vállalati site fejlesztési piac meghatározó és egyik legstabilabban növekvő szereplője. Komplex projekteken dolgozunk vállalati ügyfeleknek egy igazán válogatott, fiatalos, saját munkájával szemben igényes szakmai teamként.

Nálunk sok ezer, vagy akár több százezer látogatóval bíró hazai és nemzetközi e-kereskedelmi projekteken dolgozhatsz, beleláthatsz az e-commerce fejlesztések világába. 

 

Mik is lennének a feladataid:

  • Céges értékesítési célkitűzések teljesítése, a célokhoz vezető lépések megtervezése és koordinálása
  • Sales csapat (jelenleg 1 fő) vezetése , a sales támogató team (~10 fő) összefogása, rendszeres egyeztetés az üzleti elemzőkkel, marketinggel és az ügyfélkapcsolati területtel
  • Az értékesítési folyamat fejlesztése a piaci trendek folyamatos követésével 
  • Lead generálás, szakmai egyeztetések kezdeményezése új, potenciális vállalati ügyfelekkel és partnerekkel
  • Üzleti lehetőségek kiaknázása, új ügyfelek és partnerek akvirálása a hazai és nemzetközi piacon egyaránt
  • Tanácsadó sales: potenciális ügyfelek támogatása a kínált technológiák megértésében és számukra legjobb technikai megoldás megtalálásában
  • Ajánlatok írása, teljes ajánlatadási folyamat menedzsmentje, az ehhez szükséges adminisztráció ellátása
  • Szerződésekkel kapcsolatos tárgyalások lebonyolítása, szerződéskötések koordinálása
  • A cég képviselete kiállításokon, expókon, meet-upokon
  • A meglévő ügyfélkör ápolása, upselling és cross-selling lehetőségek azonosítása

 

Elvárt szakmai tapasztalatok és készségek:

  • Minimum 3-4 év tapasztalatod van közép és nagyvállalati közegben, B2B értékesítésben, IT értékesítésben
  • Felsőfokú releváns szakmai végzettség
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban egyaránt; 
  • Kiváló kommunikációs és prezentációs készséged van; könnyen szert teszel új szakmai kapcsolatokra, akár már kiépített kapcsolat rendszered van
  • Kreatívan állsz hozzá a problémák megoldásához, innovatív gondolkodásmód jellemez
  • Ügyfélközpontú, proaktív és eredményorientált vagy 

 

Nem elvárás, de előnyt jelent ha:

  • Az e-commerce terület ismerete
  • Agilis fejlesztési módszertanokkal közvetlen tapasztalat
  • Kisebb csapat vezetésében szerzett több éves tapasztalat
  • Német nyelvtudás 

 

Mit adunk mi mindezért? 

  • Szakmai fókuszú stabil fejlődési környezetet
  • Innováció központú szemléletet
  • Kiváló, segítőkész, baráti csapatot
  • Nyitottságot és támogatást
  • Külön szakosodást e-commerce területre
  • Rugalmasságot a napi munkában
  • Az iroda Budapest szívében a Deák tértől 1 perc sétára van, – azonban sokat dolgozunk HO-ban és hibrid üzemmódban

Jelenkezésedet a karrier@oander.hu címre várjuk.

Hogyan jelentkezz?

Nézd meg social felületeinket, hogy kik vagyunk, munkáinkat és termékeinket, hogy mivel foglalkozunk! Ha tetszik, amit látsz, küldd el nekünk az önéletrajzodat!
karrier@oander.hu

Munkavégzés helye: Budapest, home office lehetőséggel

Munkaidő: Teljes munkaidő

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Miért kerestek kollégákat?

A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre erősődő piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát.

Milyen komplexitású projektre kell számítani?

Több száz és több ezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk elsősorban PHP alapokon. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen dolgozunk kis microsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind programozás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak, a projektmenedzsertől kezdve a designereken és a fejlesztőkön át, a scrum masterekig és a teszterekig mindenki részt vesz bennük.

Mi a kiválasztás menete?

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot. Először egy személyes beszélgetésre/online találkozóra, ahol a HR-el és/vagy a szakmai vezetővel találkozhatsz. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Ha az itt elhangzottak egybevágnak azzal, amit mi keresünk, kapsz tőlünk egy próbafeladatot aminek sikeresen teljesítése után várunk a végső csoportos interjúra, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kérdéseidet a napi működéssel kapcsolatban. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Milyen metodikával dolgoztok?

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat.

Miként néz ki a munkaidő és a javadalmazás?

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. A juttatásról a csapatunk egyik menedzsment tagjával fogsz majd megállapodni.

Mekkora a munkatempó, nagy-e a hajtás?

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Mennyire stabil és kiszámítható munkahely az OANDER?

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 14 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. Annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Milyen a csapat összetétele?

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 34 év. Fiúk és lányok vegyesen.

Hol van és milyen az iroda?

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, az Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Kávézás, közösségi élet, bulik?

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

Miért jó választás az OANDER?

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.