Project managert keresünk

Jelentkezem

Az OANDER egy budapesti kereskedelmi digitalizációval foglalkozó műhely, amelynek 70+ fős csapata tapasztalt tervezőkből, tanácsadókból, grafikusokból, fejlesztőkből és támogató szakemberekből áll. Csapatunk kezei között a művészet és technológia precíz ötvözésével születnek kiváló webes alkalmazások és automatizációra épülő újszerű e-business szolgáltatások. Kiemelt szakterületeink a Magento alapú digitális kereskedelmi megoldások, kereskedelem automatizáció, tartalmi portálok és kiemelkedő minőségű vásárló élmény alkotása. Ma már több százat meghaladó webáruház, digitális kereskedelmi megoldás, vállalati site és médiaportál megalkotása áll mögöttünk.

 

Mik lennének a feladataid?

Ha hozzánk jössz dolgozni, akkor elsősorban webáruházak és portálok megvalósításának irányításával és e-kereskedelmi rendszerintegrációs projektekkel fogsz foglalkozni. Időd legnagyobb részében a rád bízott projektek megvalósulását szervezed, vezeted, követed nyomon. Fejlesztő csapatoddal szoros együttműködésben dolgoztok majd azon, hogy a nap végén az ügyfél boldog, az elkészült termék pedig kiváló legyen.

Projektvezetőként felelős leszel a projekt stratégiai és üzleti céljai megértéséért, megértetéséért és a feléjük való haladásáért, az ügyfeleinkkel kölcsönösen elfogadott scope és timing karbantartásáért és betartásáért valamint azért, hogy az ügyfél igények megértve, priorizáltan leszállíthatóvá váljanak.

Ahogy egyre mélyebben megismered a rendszereket amelyekben dolgozunk és a termékeket, amelyeket gyártunk, üzleti elemzőként is fontos feladatod lesz. A projektvezető, üzleti elemző hidat képez az ügyfél és a fejlesztők között, akik nem feltétlenül beszélnek egy nyelvet. Ügyfeleid ötleteit kell majd lefordítanod a tervezés és fejlesztés nyelvére, specifikációk formájában.

 

Feladataid többek között tehát:

  • Az ügyféligények felvétele, folyamatos kapcsolattartás
  • Szakértői részvétel a projektek előkészítésében, megtervezésében
  • Tervezési és fejlesztési követelmények dokumentálása, specifikáció készítése
  • A követelmények átültetése a backlogba, annak folyamatos kezelése, priorizálása és a fejlesztési-release folyamatok irányítása.
  • Fejlesztési feladatok nyomon követése, egyeztetés minden külső és belső érintett kollégával
  • Részvétel a termék magas szintű ergonómiai kigondolásában a UX / UI csapatunkkal közreműködve
  • Projektütemezések és megvalósítási tervek készítése, ügyelve arra, hogy a tervek teljesüljenek is
  • Pénzügyi és kapacitás tervezés: gondosan beosztva és jól elköltve az ügyfél rád bízott órakeretét
  • A projekt szereplői között a folyamatos, naprakész, transzparens és fókuszált kommunikáció fenntartása
  • A feladatkörrel és kiválasztással kapcsolatos még részletesebb leíráshoz görgess az oldal aljára

 

Számunkra Te vagy az ideális jelölt ha:

  • Fel vagy vértezve informatikai vagy webes fejlesztési projektekben szerzett tapasztalatokkal
  • A Scrum módszertan és az agilis fejlesztés ismerete, amelyhez rendelkezel agilis szemléletű projekt módszertanokban (pl. Scrum, Kanban, XP) szerzett projektvezetői vagy PO tapasztalatokkal
  • Képes vagy az üzleti követelményeket rendszer- és funkcionális követelményekké alakítani.
  • Remek problémafelismerő- és megoldó képességgel rendelkezel, ami jó tárgyalási megfigyelési, elemzési és szervezési készséggel párosul.
  • Érted az ügyfelek nyelvét, kiválóan el tudod simítani a legrázósabb helyzeteket is
  • Képes vagy, sőt szeretsz is egyszerre több projekttel, több ügyféllel dolgozni
  • Legalább társalgási szintű, de ideális esetben tárgyalási szintű angol nyelvtudással rendelkezel
  • Tanulékony vagy, szívod magadba a tudást, folyamatosan azon dolgozol, hogy jobb és jobb legyél

 

Nem elvárás, de előnyt jelent ha:

  • E-kereskedelmi portálok létrehozásában vagy működtetésében szerzett tapasztalat
  • Komplexebb CMS-ek vagy üzleti szoftverek napi szintű használatában szerzett gyakorlat
  • Van gyakorlatod digitális vagy webes termékekkel foglalkozó csapat irányításában.
  • UX-UI tervezésben is szereztél némi tapasztalatot
  • Bugtracking, issue tracking rendszerek ismerete
  • Ügynökségi tapasztalat vagy tartós projektvezetői / account manager-i múlt

 

Mit nyújtunk mi mindezért? 

  • Szakmai fókuszú stabil fejlődési környezetet
  • Innováció központú szemléletet
  • Kiváló, segítőkész, baráti csapatot
  • Nyitottságot és támogatást
  • Külön szakosodást e-commerce területre
  • Rugalmasságot a napi munkában
  • Az iroda Budapest szívében a Deák tértől 1 perc sétára van, – azonban sokat dolgozunk HO-ban és hibrid üzemmódban

Jelenkezésedet a karrier@oander.hu címre várjuk.

Hogyan jelentkezz?

Nézd meg social felületeinket, hogy kik vagyunk, munkáinkat és termékeinket, hogy mivel foglalkozunk! Ha tetszik, amit látsz, küldd el nekünk az önéletrajzodat!
karrier@oander.hu

Munkavégzés helye: Budapest, home office lehetőséggel

Munkaidő: Teljes munkaidő

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Miért kerestek kollégákat?

A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre erősődő piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát.

Milyen komplexitású projektre kell számítani?

Több száz és több ezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk elsősorban PHP alapokon. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen dolgozunk kis microsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind programozás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak, a projektmenedzsertől kezdve a designereken és a fejlesztőkön át, a scrum masterekig és a teszterekig mindenki részt vesz bennük.

Milyen technológiákkal, nyelvekkel dolgoztok?

Nyelvek: PHP, MySQL, Javascript, Go, XML; NodeJS (JavaScript), Erlang, Go, Terraform Frameworkök: Magento, Symfony, Slim, Knockoutjs Technológiák: Strapi, GraphQl, REST API; AWS, Kubernetes, Helm, MongoDB, Redis, RabbitMQ Egyéb: Linux, Docker, Docker Compose, Redis, Elasticsearch

Mi a kiválasztás menete?

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és próbafeladatot küldünk. Ha ez jól sikerül, behívunk egy személyes beszélgetésre/online találkozóra, ahol a HR-el és/vagy a szakmai vezetővel találkozhatsz. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Ha az itt elhangzottak egybevágnak azzal, amit mi keresünk, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kérdéseidet a napi működéssel kapcsolatban. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Milyen metodikával dolgoztok?

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat.

Miként néz ki a munkaidő és a javadalmazás?

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. A juttatásról a csapatunk egyik menedzsment tagjával fogsz majd megállapodni.

Mekkora a munkatempó, nagy-e a hajtás?

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Mennyire stabil és kiszámítható munkahely az OANDER?

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 13 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. Annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Milyen a csapat összetétele?

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 34 év. Fiúk és lányok vegyesen.

Hol van és milyen az iroda?

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, az Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Kávézás, közösségi élet, bulik?

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

Miért jó választás az OANDER?

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.

Hogyan érsz el minket?

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is! Email címünk: karrier@oander.hu