Integrációs csapatunkba Quality Assurance munkatársat keresünk

Jelentkezem

Az OANDER egyik kiemelt üzletágát képezik a rendszerintegrációs fejlesztések, amelynek keretében egy saját, microservice alapú, middleware rendszert fejlesztünk. Jelenleg két verzióban fut aktívan: az egyik node.js alapú, az újabb pedig Erlang nyelven íródott.

A termék OANDER Connect névre hallgat és a régió vezető e-kereskedelmi integrációs platformja. Elsősorban webáruházak, ERP-k és CRM-ek közötti üzleti folyamatok gördülékeny összekötését biztosítja. Emellett különböző üzleti cél szoftvereket is fejlesztünk, melyek egyike az OANDER Kepler, amely egy újító jellegű BI analitikai rendszer.

Szoftverfejlesztéseink során a fő szempontok a jó skálázhatóság, a hibatűrés és az egész rendszerben egységes módon kialakított üzenet-alapú kommunikáció. Projektjeink keretében a nemzetközi piacra fejlesztünk megoldásokat, így az angol nyelvet jól kell írnod és értened, valamint legalább középszinten beszélned.

Az OANDER Connectben több kontinensen jelenlévő jelentős piaci szereppel rendelkező e-kereskedelmi ügyfeleink több mint félmillió üzletileg kritikus szenzitív adatát szinkronizáljuk napi szinten.

Fejlesztői oldalról unit tesztekkel, míg üzleti logika irányából end-to-end tesztekkel biztosítjuk a folyamatos magas minőséget, a hibatűrő működést és a terhelhetőséget.

Mik is lennének a feladataid?

  • A szoftverfejlesztés teljes életciklusa során biztosítani a minőséget az integrációs csapat tagjaként. Ez jelent sprint és support jellegű feladatokat, valamint hiba reprodukálást és nyomozást és a feature fejlesztés tesztelését
  • A rendszer specifikációinak áttekintése és megfelelősségének ellenőrzése
  • Tesztelési stratégiák és teszt tervek kidolgozása
  • Vizsgálati esetek elkészítése (kézi és automatizált) és az eredmények elemzése
  • Tesztelésből kieső hibák és javaslatok megosztása a fejlesztői csapattal, projektmenedzserrel, valamint ezek megoldásában való segítség
  • Terheléses tesztek tervezése, menedzselése, kiértékelése
  • Részvétel a QA szakmai team folyamatainak fejlesztésében
  • Egyszerű konfigurációk elvégzése a node.js és Erlang rendszerekben is

Elvárt szakmai tapasztalatok

  • Legalább 3 év Quality Assurance területen, illetve szoftver tesztelőként szerzett tapasztalat
  • Kódolási alapismeretek az egyszerűbb konfigurációk elvégzéshez, valamint az érdekesebb tesztesetek miatt.
  • Kiemelkedő precizitás és minőségérzék, ugyanakkor nyitottság a hibák építő jellegű kommunikációjára
  • Energikus munkavégzés, önálló és csapatmunkára való képesség
  • Jó dokumentációs készségek
  • Tesztelési rutinok, folyamatok valamint automatizmusokkal kapcsolatos ismeretek és tapasztalat.

Előnyt jelent az alábbi technológiákban és eszközök használatában való jártasság:

  • RestAPI – JSON
  • SOAP – XML
  • HTTP standards
  • GIT
  • Postman / SOAP UI
  • SSH
  • Linux CLI
  • noSQL (MongoDB) / SQL (MySQL)
  • RabbitMQ

Minél többet ismersz annál jobban örülünk, de szívesen meg is tanítjuk neked a fentiek használatát!

Hogyan jelentkezz?

Akkor jelentkezz, ha főállású munkahelyet keresel, hosszú távra, egy fiatalos csapatban egy napfényes budapesti irodában. Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg nettó fizetési igényedet is.
karrier@oander.hu

Munkavégzés helye: Budapest, home office lehetőséggel

Munkaidő: Teljes munkaidő

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Hogyan érsz el minket?

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is!

Email címünk: karrier@oander.hu

Hol van és milyen az iroda?

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, az Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Kávézás, közösségi élet, bulik?

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

Mekkora a munkatempó, nagy-e a hajtás?

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Mennyire stabil és kiszámítható munkahely az OANDER?

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 12 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. De annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Mennyire változatos a munka?

Kifejezetten változatosnak mondhatjuk, sok különböző profilú, hangulatú és típusú ügyféllel dolgozunk. Várható, hogy egy héten akár több projekten is dolgozni fogsz (nyilván nem egyszerre). Vagyis a feladatok változatosak, nem kell attól tartanod, hogy hónapokig ugyanannak az ügyfélnek a felületeit kell „reszelned” favágó droid munkában. A feladatok típusa is változatos. Leggyakrabban webdesign és UX design kihívás kerül majd a kezeid közé, de lesz bőven arculattervezési vagy akár kutatási feladatod is. Ha kíváncsi vagy, hogy mennyire színes a feladatok köre, kattints ide, és tekintsd meg munkáinkat!

Miért jó választás az OANDER?

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.

Milyen a csapat összetétele?

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 32 év, az OANDER két alapítója sem sokkal idősebb. Fiúk és lányok vegyesen. Az irodában állandóan tartózkodó csapatból kilencen projektvezetők, ketten saját termékeink menedzselésével foglalkoznak, három UX/designer géniuszunk van, hárman felelnek a cég és az iroda zökkenőmentes működéséért, a többiek pedig frontend vagy backend fejlesztésekkel illetve teszteléssel foglalkoznak.

Milyen a kiválasztás menete?

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és próbafeladatot küldünk. Ha ez jól sikerül, behívunk egy személyes beszélgetésre/online találkozóra, ahol a HR-el és/vagy a szakvezetővel találkozhatsz. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Ha az itt elhangzottak egybevágnak azzal, amit mi keresünk, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kérdéseidet a napi működéssel kapcsolatban. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Milyen komplexitású projektekre kell számítani?

Több száz és több ezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk PHP alapokon. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen dolgozunk kis microsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind programozás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak, a projektmenedzsertől kezdve a designereken és a fejlesztőkön át, a scrum masterekig és a teszterekig mindenki részt vesz bennük.

Milyen metodikával dolgoztok?

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat. Részletesebben itt olvashatsz a módszertanunkról.

Miként néz ki a munkaidő és a javadalmazás?

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. A mocskos anyagiakról a csapatunk egyik menedzsment tagjával fogsz majd megállapodni.