DevOps munkatársat keresünk

Jelentkezem

Az OANDER a hazai e-kereskedelmi és vállalati site fejlesztési piac meghatározó és egyik legstabilabban növekvő szereplője. Komplex projekteken dolgozunk nagyvállalati ügyfeleknek egy igazán válogatott, fiatalos, saját munkájával szemben igényes szakmai teamként.

Elérkezett az idő, hogy DevOps munkatársat keressünk, aki támogatni tudja a fejlesztési folyamatainkat, valamint szakértő kapcsolatot biztosít az üzemeltető partnereink és fejlesztőcsapataink között. Feladatod lenne a jelenlegi folyamataink és megoldásaink felülvizsgálata, stratégiaalkotás a területen, a CI/CD folyamatok megalkotása és bevezetése.

Mik is lennének a feladataid?

  • Számítunk Rád abban, hogy aktívan támogatod a csapatokban zajló szoftverfejlesztést a következőkben:
    • A fejlesztői csapatok, projektek számára kialakítod a szükséges környezeteket, azok működtetését biztosítod.
    • Részt veszel a jelenlegi release folyamatok felülvizsgálatában, azok továbbfejlesztésében, működtetésében, automatizálásában. (train, window, lifecycle)
    • Aktívan részt veszel a CI/CD pipeline kialakításában és folyamatos fejlesztésében.
    • Támogatod az automata tesztelést környezet, folyamat és eszköz szinten.
    • Felülvizsgálod és továbbfejleszted a logolást és a szükséges monitoringot.
  • Emellett a Te felelősséged lesz az üzemeltetés:
    • Aktívan részt veszel a magas rendelkezésre állású rendszerek üzemeltetésében.
    • Menedzseled a teljes üzemeltetési infrastruktúrát.
    • A jelenlegi alapok felülvizsgálatával, részt veszel az üzemeltetési stratégia kialakításában, azt követően Te menedzseled a partnerekkel, beszállítókkal történő megvalósítását.
    • Te vagy a felelős a megfelelő technológia, platform és partner kiválasztásáért.
    • A kiválasztott partnerekkel Te tartasz kapcsolatot, ellenőrzöd az általuk elvégzett feladatokat és a szállított minőséget.
    • Te határozhatod meg a skálázhatóságra vonatkozó irányelveket. (terheléselosztók, automata méretezés)
    • Kezeled az üzemeltetési szerződéseket, aktívan részt veszel a feltételek definiálásában, követed az sla-k betartását.
    • Az üzleti igények mentén (működés/performancia/forgalom/sla) szakmai javaslatokat és támogatást adsz az ügyfeleinknek.

Mit várunk el Tőled?

  • Van legalább 3 év alkalmazás üzemeltetői és webszerver üzemeltetői tapasztalatod.
  • Képes vagy elkészíteni egy üzemeltetési stratégiát, architektúra, komponensek, környezetek, deploy folyamatok mentén, van is már ilyen referenciád.
  • Van tapasztalatod olyan, könnyen skálázható architektúra kialakításában és üzemeltetésében, amely nagy forgalmú, magas performanciával működő site-ok kiszolgálására alkalmas.
  • Mély ismereteid vannak cachelési megoldásokról. (Varnish, Redis)
  • Ismersz több cloud megoldást, amikkel van gyakorlati tapasztalatod is. (AWS, Azure, GCP, DigitalOcean)
  • Részt vettél már CI/CD pipeline kialakításában, deploy folyamatok működtetésében, fejlesztésben. Ismered a szükséges toolokat.
  • Hatékonyan tudsz együttműködni, közösen tervezni, stratégiát kialakítani fejlesztő csapatokkal.
  • Tudsz rendszerben, termékben és folyamatban is gondolkodni, magas hibafelderítő készséggel rendelkezel.
  • Erős logikai képességek, precizitás, jó dokumentációs készség jellemez.
  • Empatikus, megoldás orientált személyiségű vagy.
  • Aktívan használsz valamilyen ticketing, issue tracking eszközt.
  • Jól kommunikálsz angolul.

Nem elvárás, de örülünk neki, ha:

  • Dolgoztál már agilis csapatokkal.
  • UML tervezési ismeretekkel rendelkezel.
  • Érdekel az e-kereskedelem fejlődése és technológiai trendjei.
  • Van tapasztalatod Magento alapú webáruházakkal és Kubernetes technológiával.

Mit adunk mi mindezért?

  • Szakmai fókuszú stabil fejlődési környezetet
  • Rugalmas home office lehetőséget
  • Komfortos munka körülményeket, nagyszerű Andrássy úti irodát
  • Innováció központú szemléletet
  • Kiváló, segítőkész, baráti csapatot
  • Versenyképes díjazást
  • Nyitottságot és támogatást
  • Korlátlan kávé fogyasztást
  • Külön szakosodást e-commerce területre

Hogyan jelentkezz?

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is!
karrier@oander.hu

Munkavégzés helye: Budapest, home office lehetőséggel

Munkaidő: Teljes munkaidő

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Miért kerestek kollégákat?

A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre erősődő piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát.

Milyen komplexitású projektre kell számítani?

Több száz és több ezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk PHP alapokon. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen dolgozunk kis microsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind programozás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak, a projektmenedzsertől kezdve a designereken és a fejlesztőkön át, a scrum masterekig és a teszterekig mindenki részt vesz bennük.

Milyen a kiválasztás menete?

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és próbafeladatot küldünk. Ha ez jól sikerül, behívunk egy személyes beszélgetésre/online találkozóra, ahol a HR-el és/vagy a szakmai vezetővel találkozhatsz. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Ha az itt elhangzottak egybevágnak azzal, amit mi keresünk, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kérdéseidet a napi működéssel kapcsolatban. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Milyen metodikával dolgoztok?

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat.

Mekkora a munkatempó, nagy-e a hajtás?

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Miként néz ki a munkaidő és a javadalmazás?

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. A juttatásról a csapatunk egyik menedzsment tagjával fogsz majd megállapodni.

Mennyire stabil és kiszámítható munkahely az OANDER?

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 13 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. Annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Milyen a csapat összetétele?

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 34 év. Fiúk és lányok vegyesen.

Hol van és milyen az iroda?

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, az Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Kávézás, közösségi élet, bulik?

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

Miért jó választás az OANDER?

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.