Üzleti elemző, projektvezetőt keresünk

Mik lennének a feladataid?

Ha hozzánk jössz dolgozni, akkor elsősorban portálok, webáruházak és online médiatermékek megvalósításának irányításával fogsz foglalkozni. A feladatod két részből áll majd. Egyrészt üzleti elemzőként a projektek vízióját és üzleti követelményeit kell majd lefordítanod a tervezés és fejlesztés nyelvére. Vagyis fel kell mérned az ügyféligényeket és azokat egy koherens rendszerbe kell foglalnod. Az ügyfeleink sokszor nem tudják pontosan, hogy mit szeretnének, mindössze egy üzleti igényt fogalmaznak meg. Erre kell reflektálnod konkrét webes megoldási javaslatokkal, aminek a végerendménye egy projektmegvalósítási terv. Az üzleti elemző hidat képez az ügyfél és a fejlesztők között, akik nem feltétlenül beszélnek egy nyelvet. Másrészt komplett projektek menedzselésével is foglalkozni fogsz, vagyis koordinálnod kell a csapatunkon belüli munkát a projekt kickoff-tól az átadásig. Mindez a következőket jelenti:

  • Szakértői részvétel a projektek előkészítésében, megtervezésében
  • Best Practice kutatás és új technológiák kipróbálása révén ötletek és megoldási javaslatok gyűjtése
  • Az ügyféligények, tervezési és fejlesztési követelmények dokumentálása, specifikáció készítése.
  • Projektütemezések és megvalósítási tervek készítése, hogy mindez teljesüljön is.
  • Részvétel a termék magas szintű ergonómiai kigondolásában a UX / UI csapatunkkal közreműködve
  • Feladat-menedzsment a projektben érintett kollégáink, illetve az ügyfél-oldali munkatársak számára
  • Önálló kapcsolattartás az ügyféllel, nyitott kérdések tisztázása, az elkészült fejlesztések tesztelése, átadása
  • A feladatkörrel és kiválasztással kapcsolatos még részletesebb leíráshoz (GYIK) görgess lejjebb!

Lássuk az elvárásainkat!

Akkor vagy az ideális jelölt, ha…

  • Fel vagy vértezve informatikai vagy webes fejlesztési projektekben szerzett tapasztalatokkal.
  • Van gyakorlatot digitális vagy webes termékekkel foglalkozó csapat irányításában.
  • Remek problémafelismerő- és megoldó képességgel rendelkezel, ami jó tárgyalási készséggel párosul.
  • Jó kommunikációs és prezentációs készség
  • Legalább társalgási szintű, de ideális esetben tárgyalási szintű angol nyelvtudással rendelkezel.
  • Tanulékony vagy, szívod magadba a tudást, kimutathatóan fejlődsz.
  • Vonzódsz a webes technológiákhoz, és azt kutatod, hogy egy termék mitől lehetne még jobb.
  • Kiváló webes ergonómiai érzék és jó logikai tervezési készség lapul a tarsolyodban.

Nem elvárás, de külön örülünk neki:

  • E-kereskedelmi portálok létrehozásában vagy működtetésében szerzett tapasztalat
  • Komplexebb CMS-ek vagy üzleti szoftverek napi szintű használatában szerzett gyakorlat
  • Bugtracking, issue tracking rendszerek ismerete
  • Ügynökségi tapasztalat vagy tartós projektvezetői / account manager-i múlt
  • Ha esetleg korábban, bármilyen szinten fejlesztőként tevékenykedtél, az hab a tortán

Ha úgy gondolod, hogy nem felelsz meg az összes fenti követelménynek, de úgy érzed, ezt a munkakört Neked találtuk ki, akkor is keress minket bátran!

Jelentkezésedet a következő email címre várjuk: karrier@oander.hu

 

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Miért kerestek kollégákat?

A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre erősődő piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát.

Több száz és több ezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk PHP alapokon. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen dolgozunk kis micorsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind programozás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak, a projektmenedzsertől kezdve a designereken és a fejlesztőkön át, a scrum masterekig és a teszterekig mindenki részt vesz bennük.

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és behívunk egy személyes beszélgetésre, ahol az egyik ügyvezetővel vagy szakvezetővel találkozhatsz személyesen. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Az interjú után pár napon belül megoldandó próbafeladatot kapsz, melyet ha sikeresen megoldasz, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kényes kérdéseket, melyeket az ügyvezetőnek esetleg nem mertél és inkább első kézből, a kollégáinktól szeretnél hallani. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat. Részletesebben itt olvashatsz a módszertanunkról.

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. Ha vállalsz túlórát (ami nem kötelező, a Te döntésed), azt az alap juttatásodon felül külön kifizetjük. A mocskos anyagiakról a csapatunk egyik ügyvezetőjével fogsz majd megállapodni.

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Sajnos nem. Mindenképpen olyan kollégát keresünk, aki napi szinten itt van velünk egy légtérben, és akivel testközelben tudunk osztozni a sikerekben és kihívásokban. Vagyis ha most éppen vidéken élsz, hétköznaponként a folyamatos budapesti jelenléted meg kellene oldanod. Ebben szívesen nyújtunk segítséget Neked.

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 10 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. De annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 32 év, az OANDER két alapítója sem sokkal idősebb. Fiúk és lányok vegyesen. Az irodában állandóan tartózkodó csapatból hatan projektvezetők, ketten saját termékeink menedzselésével foglalkoznak, négy UX/designer géniuszunk van, hárman felelnek a cég és az iroda zökkenőmentes működéséért, a többiek pedig frontend vagy backend fejlesztésekkel illetve teszteléssel foglalkoznak.

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, darts táblával, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is!

Email címünk: karrier@oander.hu