UX designer munkatársat keresünk

Gyere és alkoss velünk nagy dolgokat!

Az OANDER-ben komplex digitális termékek (portálok, webáruházak, online médiatermékek és szoftverek) tervezésével foglalkozunk, különösen erős pozícióval rendelkezünk az e-kereskedelem területén. Az Ügyfeleinknek készülő munkák mellett a kapacitásaink 30%-át a piacra szánt vagy már ott jelenlévő termékeink hosszú távú fejlesztésére allokáljuk. Tudásunkat és szemléletmódunkat folyamatos oktatásokkal és workshopokkal fejlesztjük. A feladatok nem egyszerűek, viszont kiváló szakemberekkel dolgozhatsz együtt.

Mik lennének a feladataid?

Ha csatlakozol a csapatunkhoz, akkor elsősorban portálok, webáruházak és online médiatermékek felhasználói élmény tervezésével fogsz foglalkozni. Termékkoncepciók alapján az online felületek felépítését kell majd kitalálnod. Elsődleges feladatköröd az aktív UX tervezésben lesz, amely során drótvázakon és user journey terveken keresztül felhasználói interakciókat és funkciók megjelenését fogod majd tervezni. Egy remek, az elmúlt években komoly és komplex projekteken edződött UX/UI és elemző csapat tagja leszel, ahol a feladatunk minden munkánkban a felhasználói élmény és a konverziós szempontok előtérbe helyezése. Mindez a következőket jelenti a gyakorlatban:

  • Koncepciók kialakítása arról, hogy egy-egy digitális termék miképp lehetne hatékonyabb, felhasználóbarátabb.
  • Részvétel az újonnan induló digitális termékfejlesztések magas szintű ergonómiai kialakításában.
  • User flow folyamattervezés, információs architektúra kialakítás és a tervezést megelőző ergonómiai ötletgyűjtés.
  • Konkrét felületek reszponzív ergonómiai (drótváz) terveinek készítése úgy, hogy azokból a UI designer csapat grafikai terveket tudjon készíteni.
  • Noha nem elsődleges feladatod, de örülünk neki, ha érdeklődsz egy kicsit az elemzési terület iránt is és ebben is szívesen kipróbálod magad. Vagyis: hőtérképes és Google Analytics elemzés alapján UX performance optimalizálási lehetőségek feltárása, Best Practice kutatás és új technológiák kipróbálása révén ötletek és megoldási javaslatok gyűjtése.

Akkor vagy az ideális jelölt, ha…

  • Kiváló webes ergonómiai érzék és jó logikai tervezési készség lapul a tarsolyodban. Komplex, akár több tucat oldaltípussal vagy layout állapottal rendelkező portálok és e-kereskedelmi szoftverek felhasználói élményét tervezzük, ehhez szükséges a koherens tervezési szemlélet és rendszerszintű gondolkodás.
  • Kezdeményezőkészséget, kritikai gondolkodást és a status quo megkérdőjelezését várjuk Tőled. A UX tervezés sokszor rejtett problémák feltárásából áll, amely bizony néha fájó sebeket szakít fel.
  • Jó önkifejező készséggel és magabiztos kiállással rendelkezel, ugyanis a készülő terveket prezentálnod és bemutatnod is kell majd. Belső kollégákkal és ügyfelekkel együtt közösen gondolkodunk, ötletelünk érvelünk és együtt tesszük egyre jobbá a termékeket.
  • Fontos, hogy magabiztos rutinod legyen Sketch és/vagy Axure használatában, ezeken felül az Adobe grafikai szoftverek (például Photoshop, Illustrator) ismerete előny.
  • Legalább társalgási szintű, de ideális esetben tárgyalási szintű angol nyelvtudással rendelkezel. Az angol nyelv ismerete az ügyfeleinkkel való értintkezéshez és a szakirodalom, trendek követéséhez is nélkülözhetetlen.
  • Jó jelnek számít, hogyha mire eljutottál idáig az olvasásban, már ki is szúrtál olyan ergonómiai hibákat az oldalunkon, amiket mielőbb javítanunk kellene.

Nem elvárás, de külön örülünk neki:

  • E-kereskedelmi portálok tervezésében vagy e-kereskedelmi konverzió optimalizálásban szerzett tapasztalat.
  • Agilis szemléletű projektekben való jártasság (pl. scrum módszertan ismerete), illetve hosszú távú digitális termékfejlesztésekben szerzett tapasztalat.
  • Külön örülünk, ha UI designer múlttal rendelkezel, hiszen igen szoros a kapcsolat az ergonómiai tervezés és a vizuális grafika között. Ha mindkét nyelvet beszéled, hatékonyabban fordítod majd le az üzleti igényeket felületi tervekre.
  • Nagy előny, ha nem csak tervezői, de elemzői vénával is rendelkezel, például tudsz értelmezi hőtérképes adatokat, Google Analytics statisztikákat, vagyis egyfajta kutatói szemléletet is hozol magaddal a munkádba.

Efféle projektek várnak Rád:

Jelentkezésedet szeretettel és érdeklődéssel várjuk a karrier@oander.hu e-mail címen. Kérdezz tőlünk bátran, vagy kezdésnek böngészd át az alábbi kérdéseket, amiket a hozzánk betérő jelentkezők legtöbbször feltesznek nekünk.

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Milyen komplexitású projektekre kell számítani?

Több száz és több ezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk PHP alapokon. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen dolgozunk kis micorsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind programozás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak, a projektmenedzsertől kezdve a designereken és a fejlesztőkön át, a scrum masterekig és a teszterekig mindenki részt vesz bennük.

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 10 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. De annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat. Részletesebben itt olvashatsz a módszertanunkról.

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. Ha vállalsz túlórát (ami nem kötelező, a Te döntésed), azt az alap juttatásodon felül külön kifizetjük. A mocskos anyagiakról a csapatunk egyik ügyvezetőjével fogsz majd megállapodni.

Sajnos nem. Mindenképpen olyan kollégát keresünk, aki napi szinten itt van velünk egy légtérben, és akivel testközelben tudunk osztozni a sikerekben és kihívásokban. Vagyis ha most éppen vidéken élsz, hétköznaponként a folyamatos budapesti jelenléted meg kellene oldanod. Ebben szívesen nyújtunk segítséget Neked.

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 32 év, az OANDER két alapítója sem sokkal idősebb. Fiúk és lányok vegyesen. Az irodában állandóan tartózkodó csapatból hatan projektvezetők, ketten saját termékeink menedzselésével foglalkoznak, négy UX/designer géniuszunk van, hárman felelnek a cég és az iroda zökkenőmentes működéséért, a többiek pedig frontend vagy backend fejlesztésekkel illetve teszteléssel foglalkoznak.

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, darts táblával, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és behívunk egy személyes beszélgetésre, ahol az egyik ügyvezetővel vagy szakvezetővel találkozhatsz személyesen. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Az interjú után pár napon belül megoldandó próbafeladatot kapsz, melyet ha sikeresen megoldasz, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kényes kérdéseket, melyeket az ügyvezetőnek esetleg nem mertél és inkább első kézből, a kollégáinktól szeretnél hallani. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is!

Email címünk: karrier@oander.hu