UI designert keresünk

UI designer munkakörbe keresünk tapasztalt munkatársat, akár azonnali kezdéssel.

Mik is lennének a feladataid?

Ha hozzánk jössz dolgozni, akkor elsősorban portálok, webáruházak, online médiatermékek, szoftverek és különböző digitális alkalmazások felületi tervezésével fogsz foglalkozni. Nem klasszikus értelemben vett digitális ügynökség vagyunk, így tevékenységi körünk fókuszáltabb. A napjaid jelentős része komplex portálok megvalósításához kapcsolódó design kihívásokkal telik majd, szoros csapatmunkában az OANDER fedélzetén alkotó többi szakemberrel. Feladataid egy igen jelentős részét üzleti brief-ben meghatározott igényekre adott kreatív, problémamegoldó grafikai vagy – ha nyitott vagy rá – akár ergonómiai megoldások kialakítása adja majd. Vagyis ha érdekel az utóbbi terület, nemcsak webdesignnal foglalkoznál, hanem teret engednénk izgalmas ergonómiai tervezési munkákban való megcsillanásra is. A feladatkörrel kapcsolatos részletes leíráshoz (GYIK) görgess lejjebb!

Akkor vagy az ideális jelölt, ha…

  • Kreatív és precíz designer vagy, aki ötletes és esztétikus felületi terveket készít
  • Úgy ismered a Sketch-et és az Illustrator-t, mint a tenyeredet
  • Legalább 3 éves aktív szakmai tapasztalattal és releváns szakmai portfólióval rendelkezel
  • Jártas vagy reszponzív portálok tervezési követelményeiben
  • Nem ijedsz meg, ha ügyfelekkel kell beszélgetned és konstruktív megoldási javaslatokkal segíted őket
  • A csapatjáték nagyon fontos! A munkánkban, projektjeinkben nagyon számítunk egymásra

Nem elvárás, de külön örülünk neki:

  • UX, ergonómiai vagy információs-architektúra tervezés terén szerzett gyakorlat, vagy a terület iránti érdeklődés
  • Drótváz tervező és prototyping szoftverek ismerete
  • Adobe InDesign ismerete
  • Társalgási szintű vagy akár tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Ügynökségi tapasztalat, ügynökségi munkafolyamatok ismerete

Hogyan jelentkezz?

Akkor jelentkezz, ha főállású munkahelyet keresel, hosszú távra, egy fiatalos csapatban egy napfényes budapesti irodában. Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg a nettó fizetési igényedet is. Kérjük, mindenképpen küldd el aktuális portfóliódat a jelentkezésed részeként! Jelentkezésedet a karrier@oander.hu címen várja érdeklődéssel csapatunk egyik ügyvezetője.

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Most akkor UX vagy webdesign?

A kettő nem ugyanaz. Elsősorban az utóbbi. Igen, mi is tisztában vagyunk vele, hogy a két szakterület eltér egymástól, de az Oanderben úgy gondoljuk, hogy a UX és webes látványtervezés manapság erősen konvergál egymás felé, a kettő közötti határvonalat egyre kevésbé lehet élesen meghatározni, a két terült (egészséges módon) kéz a kézben jár. Igyekszünk munkánk során a grafikai tervezést munkafolyamati szinten is házasítani a UX tervezéssel és az a tapasztalatunk, hogy a legtöbb jó webes designer érdeklődik is a másik terület felé. Ez az álláskiírás elsősorban webdesigner pozícióról szól, viszont kifejezetten örülünk neki, ha ergonómiai, logikai vagy információs architektúra tervezési területbe is belekóstoltál már, avagy olyan alkotó közegre vágysz, ahol ennek teret adnak.

Több száz és több ezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk PHP alapokon. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen dolgozunk kis microsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind programozás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak, a projektmenedzsertől kezdve a designereken és a fejlesztőkön át, a scrum masterekig és a teszterekig mindenki részt vesz bennük.

Kifejezetten változatosnak mondhatjuk, sok különböző profilú, hangulatú és típusú ügyféllel dolgozunk. Várható, hogy egy héten akár több projekten is dolgozni fogsz (nyilván nem egyszerre). Vagyis a feladatok változatosak, nem kell attól tartanod, hogy hónapokig ugyanannak az ügyfélnek a felületeit kell „reszelned” favágó droid munkában. A feladatok típusa is változatos. Leggyakrabban webdesign és UX design kihívás kerül majd a kezeid közé, de lesz bőven arculattervezési vagy akár kutatási feladatod is. Ha kíváncsi vagy, hogy mennyire színes a feladatok köre, kattints ide, és tekintsd meg munkáinkat!

Sok ügynökségnél ezt is a grafikusra tolják. – Banner gyártással nem kell foglalkoznod. Lévén hogy nem vagyunk sem kreatív- sem reklámügynökség (azaz nem foglalkozunk hirdetési kampányok tervezésével, megvalósításával), a banner gyártási megbízásaink száma elhanyagolható. Egy kezünkön meg tudjuk számolni, hogy egy évben mennyi ilyen feladatunk van. Ha mégis lenne valamilyen online reklámanyag kivitelezési teendő, akkor annak legfeljebb a grafikai részét bíznánk Rád, a banner vagy egyéb interaktív hirdetés gyártását elvégzik a fejlesztő kollégák. Viszont hangsúlyozzuk, hogy elsősorban digitális termékek felülettervezése lesz a feladatod. Nem kell majd bannereket mutálnod több tucat méretvariációra, sem print hirdetéseket szabdalnod a leadás előtti éjszakába nyúlóan. UX és webdesign – erre fókuszálunk, ettől pezseg a vérünk.

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.

A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre erősődő piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát.

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 12 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. De annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és behívunk egy személyes beszélgetésre, ahol az egyik ügyvezetővel vagy szakvezetővel találkozhatsz személyesen. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Az interjú után pár napon belül megoldandó próbafeladatot kapsz, melyet ha sikeresen megoldasz, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kényes kérdéseket, melyeket az ügyvezetőnek esetleg nem mertél és inkább első kézből, a kollégáinktól szeretnél hallani. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat. Részletesebben itt olvashatsz a módszertanunkról.

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. Ha vállalsz túlórát (ami nem kötelező, a Te döntésed), azt az alap juttatásodon felül külön kifizetjük. A mocskos anyagiakról a csapatunk egyik ügyvezetőjével fogsz majd megállapodni.

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Sajnos nem. Mindenképpen olyan kollégát keresünk, aki napi szinten itt van velünk egy légtérben, és akivel testközelben tudunk osztozni a sikerekben és kihívásokban. Vagyis ha most éppen vidéken élsz, hétköznaponként a folyamatos budapesti jelenléted meg kellene oldanod. Ebben szívesen nyújtunk segítséget Neked.

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, az Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 32 év, az OANDER két alapítója sem sokkal idősebb. Fiúk és lányok vegyesen. Az irodában állandóan tartózkodó csapatból hatan projektvezetők, ketten saját termékeink menedzselésével foglalkoznak, négy UX/designer géniuszunk van, hárman felelnek a cég és az iroda zökkenőmentes működéséért, a többiek pedig frontend vagy backend fejlesztésekkel illetve teszteléssel foglalkoznak.

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.