Ha hozzánk jössz dolgozni, akkor elsősorban éles webáruházak és portálok technikai támogatásának megszervezésével, a fejlesztési és support feladatok menedzselésével és kommunikációjával fogsz foglalkozni.
A feladatod alapvetően két részből áll: időd legnagyobb részében a rád bízott support projektek megvalósulását szervezed, vezeted, követed nyomon. A fejlesztő csapatokkal és scrum masterekkel szoros együttműködésben dolgoztok azon, hogy a kiszolgálás gyors és pontos, az ügyfél pedig boldog legyen. A munkaköröd másik fele a saját fejlesztésű szoftvertermékünk tesztelése és támogatása, ügyféltől érkező hibák felvétele és kezelése, tesztelési dokumentáció készítése.
Feladataid lesznek:
- Az ügyféligények felvétele, folyamatos kapcsolattartás
- Admin, tesztelői feladatok önálló megoldása, technikai tanácsadás és támogatás
- Kisebb fejlesztési feladatok nyomon követése, egyeztetés minden külső és belső érintett kollégával
- Pénzügyi és kapacitás tervezés: gondosan beosztva és jól elköltve az ügyfél rád bízott órakeretét
- „Traffic management” – feladatkiosztás oly módon, hogy a megfelelő ember a megfelelő munkát végezze az adott csapatban
- Feladatok dinamikus priorizálása az ügyfél igények és a belső szabályozások figyelembevételével
- A megrendelések és a kritikus események eszkalációja
- Ügyfelek képzése, támogatása adminisztrációs és e-kereskedelmi rendszer működtetési kérdésekben.
Lássuk az elvárásainkat! Akkor vagy az ideális jelölt, ha…
- Fel vagy vértezve 3-5 éves informatikai vagy webes fejlesztési projektekben, support projektmenedzsmentben szerzett tapasztalatokkal
- Erős műszaki háttérrel rendelkezel, így a mérnök-informatikus kollégákkal gyorsan megtalálod a közös hangot, azaz nem ijedsz meg a json vagy xml file-októl
- Remek problémafelismerő- és megoldó képességgel rendelkezel, ami jó tárgyalási készséggel párosul
- Érted az ügyfelek nyelvét, kiválóan el tudod simítani a legrázósabb helyzeteket is
- Képes vagy, sőt szeretsz is egyszerre több projekttel, több ügyféllel dolgozni
- Legalább társalgási szintű, de ideális esetben tárgyalási szintű angol nyelvtudással rendelkezel
- Ismered a bug tracking, issue tracking rendszereket és könnyedén tudod őket használni
- Tanulékony vagy, szívod magadba a tudást, folyamatosan azon dolgozol, hogy egyre jobb legyél
Nem elvárás, de külön örülünk neki:
- E-kereskedelmi portálok létrehozásában vagy működtetésében szerzett tapasztalat
- Komplexebb CMS-ek vagy üzleti szoftverek napi szintű használatában szerzett gyakorlat
- Van gyakorlatod digitális vagy webes termékekkel foglalkozó csapat irányításában
- Agilis fejlesztési módszertani tapasztalat
- Ügynökségi tapasztalat vagy tartós projektvezetői/account manager-i múlt
Ha úgy gondolod, hogy nem felelsz meg az összes fenti követelménynek, de úgy érzed, ezt a munkakört Neked találtuk ki, akkor is keress minket bátran!
Jelentkezésedet a következő email címre várjuk: karrier@oander.hu