Sales-marketing menedzsert keresünk

Az OANDER a hazai e-kereskedelmi és vállalati site fejlesztési piac meghatározó és egyik legstabilabban növekvő szereplője. Komplex projekteken dolgozunk nagyvállalati ügyfeleknek egy igazán válogatott, fiatalos, saját munkájával szemben igényes szakmai teamként. Emellett folyamatosan fejlődő szoftver termékeket értékesítünk, olyan megoldásokat, amelyek hatékonyabbá, eredményesebbé teszik a vállalatok e-kereskedelmi területeit. Hazai és nemzetközi ügyfélkörünket célzó kommunikációs és marketing feladatok ellátására, illetve a sales csapatunk támogatására sales-marketing menedzsert keresünk. 

 

Mik lennének a feladataid?

A sales-marketing menedzser feladata kettős. Egyrészt a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos kommunikációs feladatok ellátása, amely aktív tartalommarketinget, a felületeink (oldalak, landing page-ek) frissítését és tartalmi tervezését és különböző PPC kampányok menedzselését takarja. A második pedig a sales támogatás, amelytől azt várjuk, hogy segítsd az értékesítés munkáját háttéranyagok kialakításával, sales folyamatban használható eszközök kidolgozásával és az ügyfelektől jövő visszajelzések alapján kommunikációs folyamat-fejlesztéssel. Aggodalomra nincs ok, nem egyedül vinnéd a hátadon a sales és marketing területeket. A mindennapi munkavégzésben belső kollégák és külső szakemberek is segítik majd a munkádat. Részletesebben ez az alábbiakat takarja:

Lead generálás:

  • sales funnel megalkotása, finomhangolása
  • lead előszűrés fejlesztése
  • szükséges szoftverek (CRM, Hírlevél küldő) kezelése, menedzsmentje

Content fejlesztés:

  • Oanderes felületek tartalmainak, megjelenésének kezelése, optimalizálása, nyitás új irányokba
  • javaslattétel szakmai tartalmak megírására
  • szakmai cikkek lektorálása
  • “szakzsargon” átfordítása hétköznapi nyelvre, cikkek írása magyar és akár angol nyelven
  • social content calendar építése, folyamatos kommunikáció a közösségi csatornákon

Hirdetés menedzsment:

  • hirdetési stratégia megalkotása
  • facebook, google és linkedin hirdetések koordinálása, finomhangolása

Megjelenési lehetőségek keresése és  menedzsmentje:

  • konferenciafigyelés, konferencia naptár összeállítása
  • előadói / kiállítói lehetőségek keresése
  • előadói / kiállítói tevékenység elő és utóéletének menedzsmentje
  • szakmai megjelenési (hirdetési) felületek keresése, letárgyalása

Elvárások

A pozíció betöltéséhez két dolgot várunk el elsősorban. Az egyik értelemszerűen a marketing tapasztalatok és szemlélet, vagyis hogy legyen tapasztalatod abban, hogy termékeket és szolgáltatásokat hogyan kell sikerrel piacra vezetni, kommunikálni és az értékesítésüket támogatni. Nem árt, ha több kommunikációs kampány lebonyolítása is fűződik a nevedhez.

A másik elvárásunk, hogy legyen tapasztalatod a szoftverfejlesztési iparban vagy tágabban vett IT világban, ugyanis viszonylag komplex szolgáltatásokat és termékeket értékesítünk, amelyek kommunikációja, marketing-támogatása speciális szemléletet igényelnek. Egyedi fejlesztési projekteket és összetett szoftver megoldásokat értékesítünk, amelyek ráadásul jellemzően ügyfélre szabott projektekben kerülnek megvalósításra sok szereplővel és érintettel a folyamatban. Vagyis elsősorban szolgáltatás marketing lesz a feladatod, amely speciális célszegmensre, különböző – jellemzően kereskedelmi – üzleti igényekből eredő fejlesztési megoldásokra fókuszál. Amennyiben van tapasztalatod e-kereskedelem terén, akkor különösen nagy előnnyel indulsz. Az elvárásaink összefoglalva tehát a következők:

  • Képes vagy marketing-kommunikációs kampányok, üzenetrendszerek kitalálására és brief-elésére
  • Követed a legújabb marketing eszközöket, trendeket, nyitott vagy minden újdonságra
  • Nem idegen az IT világa, szívesen és gyorsan megérted az Oander szolgáltatásait
  • Proaktívan és önállóan végzed a munkád, jössz-mész-intézkedsz-szervezel
  • Mivel nemzetközi piacra is dolgozunk, követelmény a társalgási szintű angol nyelvtudás és kiváló angol íráskészség
  • Jó fogalmazókészséggel és íráskészséggel rendelkezel
  • Folyamatosan tanulsz, fejlődsz velünk együtt
  • Hozod a szakértelmet és az új ötleteket 🙂

Jelentkezés

A munkakörrel és az Oanderben való mindennapokról az alábbi gyakori kérdések között találsz még hasznos tudnivalókat. Ha úgy gondolod, hogy nem felelsz meg az összes fenti követelménynek, de úgy érzed, ezt a munkakört Neked találtuk ki, akkor is keress minket bátran! Jelentkezésedet fényképes szakmai önéletrajzzal és fizetési igény megjelöléssel együtt a karrier@oander.hu e-mail címen várjuk.

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Miért kerestek kollégákat?

A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre erősődő piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát.

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és próbafeladatot küldünk. Ha ez jól sikerül, behívunk egy személyes beszélgetésre/online találkozóra, ahol a HR-el és/vagy a szakvezetővel találkozhatsz. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Ha az itt elhangzottak egybevágnak azzal, amit mi keresünk, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kérdéseidet a napi működéssel kapcsolatban. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. A mocskos anyagiakról a csapatunk egyik menedzsment tagjával fogsz majd megállapodni.

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 12 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. De annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 32 év, az OANDER két alapítója sem sokkal idősebb. Fiúk és lányok vegyesen. Az irodában állandóan tartózkodó csapatból kilencen projektvezetők, ketten saját termékeink menedzselésével foglalkoznak, három UX/designer géniuszunk van, hárman felelnek a cég és az iroda zökkenőmentes működéséért, a többiek pedig frontend vagy backend fejlesztésekkel illetve teszteléssel foglalkoznak.

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat. Részletesebben itt olvashatsz a módszertanunkról.

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Sajnos nem. Mindenképpen olyan kollégát keresünk, aki napi szinten itt van velünk egy légtérben, és akivel testközelben tudunk osztozni a sikerekben és kihívásokban. Vagyis ha most éppen vidéken élsz, hétköznaponként a folyamatos budapesti jelenléted meg kellene oldanod. Ebben szívesen nyújtunk segítséget Neked.

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, az Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is!

Email címünk: karrier@oander.hu