HR és Recruitment vezetőt keresünk

Ha mindig is rengeteg ötleted volt, amit megvalósítottál volna, de elnyomott a “rendszer”, akkor lehet, hogy mi vagyunk a te céged.

Kik vagyunk?

Az OANDER egy budapesti digitális műhely, amelynek 50 fős csapata tapasztalt ergonómiai tervezőkből, tanácsadókból, grafikusokból, fejlesztőkből és produkciós szakemberekből áll. Csapatunk kezei között a művészet és technológia precíz ötvözésével születnek kiváló webes alkalmazások. Kiemelt szakterületeink a Magento alapú e-kereskedelmi megoldások, nyílt forráskódú tartalmi portálok és kiemelkedő minőségű felhasználói élmény alkotása. Ma már több százat meghaladó webáruház, vállalati site és médiaportál megalkotása áll mögöttünk.

Hogyan képzeljük el a HR és Recruitment vezető feladatait?

Általános elvárások:

  • Vezess és képviselj. A HR-t, mint szervezeti egységet vezesd, adminisztráld, kontrolláld. Segítsd és készítsd elő a vállalati szintű döntéseket, és képviseld a HR-t a management-ben! 
  • Külső és belső kommunikáció biztosítása. Tartsd kézben és fejleszd a kommunikációnkat!
  • Munkaügy menedzselése. Minden munkaügyi kérdésben legyél te az elsődleges kontaktszemély!
  • HR “well-being” és hirdetési budget kezelése. Te fogsz azért felelni, hogy az erre allokált pénzt a leghatékonyabban költsük el, de persze marketing oldalról is kapsz hozzá támogatást.
  • Toborzás és kiválasztás. Irányítsd, vegyél benne aktívan részt!
  • Onboarding, betanítás és fejlesztés szervezése. Fontos, hogy az új kollégák integrációjára szakmai és csapat oldalról is kidolgozott, minden lépésében megfelelő kapacitásokkal bíró folyamatunk legyen, ami alapjában megvan, de rád vár a továbbfejlesztése, felposztolása.
  • Legyen stratégiád. Elemezd a munkaerőpiacot, csinálj kutatásokat! Ideális, ha az egyes területek 1 évre előre néznek, és tudják hova akarnak eljutni.
  • HR csapat fejlesztése, menedzselése. Pontosítsd a szerepköröket, a hozzájuk kapcsolódó folyamatokat, vezesd a többieket, de dolgozzatok csapatként!
  • Monitorozd a munkaerő kapacitás-likviditást! Dolgozz együtt szorosan a területek vezetőivel és reagálj időben!
  • Céges kultúra építése. Elég erősen hiszünk benne, hogy ezen sok minden múlik, vedd kezedbe a gyeplőt e téren! Hozz új ötleteket, fejleszd a kohéziót a kollégák, csapatok között!
  • Szervezetfejlesztésben való aktív részvétel. Bővítsük együtt, pontosítsuk és szedjük rendszerbe a vállalati szerepeket, segítsd ezek naprakészen tartását!
  • Konfliktus és sérelem kezelés. Sokan vagyunk, ilyen is előfordul.

 

Területek, melyeket fejlesztened kell a következő 1-2 évben:

  • Teljesítményértékelési rendszer. Mindenkinek tükröt kell, hogy tartson. Olyan munkatársakkal dolgozunk együtt, akik vágynak is rá, mert ez is segíti őket a fejlődésben, emellett a cég is a visszajelzések által fejlődik.
  • Karrierutak, bérsávok, motivációs rendszer. Hiszünk egy igazságos, kiszámítható rendszerben. Ha valaki plusz munkát tesz bele a fejlődésbe, jusson előrébb és keressen több pénzt!
  • Employer branding kézben tartása. A toborzás és a megtartás miatt is.
  • Belső oktatások. Belső oktatások, képzések igényfelmérése és szervezése, nyomon követése.
  • Onboarding & exiting. Hogyan tudjuk leggyorsabban felzárkóztatni, átadni a tudást az újonnan jött munkatársaknak? Milyen tanulságot tudunk levonni és visszaépíteni a rendszerbe, ha elhagy minket valaki? Ezeket állítsuk “automata” rendszerbe.

 Követelmények

  • Felsőfokú végzettség. Tiszteljük a megfelelő előképzettségbe vetett munkádat és ugyancsak sokra értékeljük az önképzés képességet, az aktuális irányok követése érdekében tett erőfeszítéseket.
  • Minimum 5 év tapasztalat HR területen. Külön örülünk annak, ha ezt egy 30-75 fős, esetleg IT területtel kapcsolatos cégnél vagy ügynökségnél szerezted.
  • Naprakész munkajogi ismeretek.
  • Recruitment tapasztalat, ideális esetben szolgáltatási területen.
  • Némi vezetői gyakorlat szükséges, de ha csak ezen múlik akkor szívesen támogatunk a fejlődésben.
  • Stabil angol nyelvtudás, nem csak írásban, szóban is.

Az ideális jelölt ismérvei

  • Motivált és lelkes. Ez közös értékünk, belőled fakad, mi azon dolgozunk, hogy ez meg is maradjon benned.
  • Önálló, felelős, precíz munkavégzés. Vezetőként számítunk rád, bízunk a döntéseidben, kitartásodban, a kompromisszum készségedben.
  • Problémamegoldó proaktív személyiség. Nagyon szeretünk motiválni, együtt örülni, minden nap csinálni valamit amitől jobb lesz a cégnek, de egy ekkora szervezetben a legtöbb kihívás némi mediációs gyakorlatot, diplomáciai érzéket is igényel.
  • Growth mindset. Ne azt mond el, hogy miért nem lehet, hanem azt, hogy hogyan lehet.
  • Asszertív.
  • Vidám, mosolygós és nyitott. 🙂
  • Csapatjátékos.
  • Példamutató.

Amit kínálunk

  • Stabil céget, nagyon jó projekteket.
  • Versenyképes fizetést.
  • Kibontakozási lehetőséget.
  • Jó csapatot.
  • Kiszámítható környezetet.
  • A fővárosunk közepén. Az iroda Budapest szívében a Deák tértől 1 perc sétára van.

Jelentkezz!

Nézd meg projektjeinket, munkáinkat és termékeinket! Ha tetszik, amit látsz, írj pár sort magadról, illetve küldd el nekünk az önéletrajzodat és a fizetési igényedet a karrier@oander.hu e-mailcímre!

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Miért kerestek kollégákat?

A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre erősődő piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát.

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és behívunk egy személyes beszélgetésre, ahol az egyik ügyvezetővel vagy szakvezetővel találkozhatsz személyesen. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Az interjú után pár napon belül megoldandó próbafeladatot kapsz, melyet ha sikeresen megoldasz, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kényes kérdéseket, melyeket az ügyvezetőnek esetleg nem mertél és inkább első kézből, a kollégáinktól szeretnél hallani. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 12 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. De annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. Ha vállalsz túlórát (ami nem kötelező, a Te döntésed), azt az alap juttatásodon felül külön kifizetjük. A mocskos anyagiakról a csapatunk egyik ügyvezetőjével fogsz majd megállapodni.

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 32 év, az OANDER két alapítója sem sokkal idősebb. Fiúk és lányok vegyesen. Az irodában állandóan tartózkodó csapatból hatan projektvezetők, ketten saját termékeink menedzselésével foglalkoznak, négy UX/designer géniuszunk van, hárman felelnek a cég és az iroda zökkenőmentes működéséért, a többiek pedig frontend vagy backend fejlesztésekkel illetve teszteléssel foglalkoznak.

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, az Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is!

Email címünk: karrier@oander.hu