Head of Delivery pozícióba keresünk kollégát

Kik vagyunk?

Az OANDER egy budapesti digitális műhely, amelynek 60 fős csapata tapasztalt ergonómiai tervezőkből, tanácsadókból, grafikusokból, fejlesztőkből és produkciós szakemberekből áll. Csapatunk kezei között a művészet és technológia precíz ötvözésével születnek kiváló webes alkalmazások. Kiemelt szakterületeink a Magento alapú e-kereskedelmi megoldások, nyílt forráskódú tartalmi portálok és kiemelkedő minőségű felhasználói élmény alkotása. Ma már több százat meghaladó webáruház, vállalati site és médiaportál megalkotása áll mögöttünk.

Mik is lennének a feladataid?

  • Kivitelezési terület és folyamatok irányítása, koordinálása, szervezése, kontrollja a tulajdonosi stratégiának, iránymutatásnak megfelelően
  • Felelősségvállalás a fejlesztések és projektek ügyfél által igényelt tartalomban és határidőben történő szállításáért
  • Scrum módszertanban dolgozó cross-funkcionális csapatok és scrum masterek irányítása, kontrollálása, együttműködés fejlesztése, a scrum hatékonyságának monitorozása
  • A kivitelezési terület tevékenységével kapcsolatos célkitűzési és teljesítmény-értékelési feladatok elvégzése
  • Kivitelezési erőforrás és kapacitás felügyelete

Elvárt szakmai tapasztalatok és készségek:

  • Többéves vezetői tapasztalat sok projektes, több csapatos szoftverfejlesztési környezetben
  • Komplex, ideális esetben online informatikai fejlesztésekben szerzett menedzseri tapasztalat akár PO-ként, projektmenedzserként vagy scrum masterként
  • People management készségek (motiváció, konfliktuskezelés, coaching) 
  • Kiemelkedő kommunikációs készség, nyitottság a változás orientált környezetre, precíz, proaktív, energikus munkavégzés 
  • Agilis szoftverfejlesztési módszertanok ismerete és gyakorlati alkalmazásában való jártasság 
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás

Előnyt jelent az alábbi rendszerek használatában való jártasság:

  • Ticket-kezelő rendszer ismerete

 Amit kínálunk

  • Szakmai fókuszú stabil fejlődési környezetet
  • Komfortos munkakörülményeket
  • Innováció központú szemléletet
  • Versenyképes díjazást
  • Nyitottságot és támogatást
  • Rugalmasságot a napi munkában, home office lehetőség

Munkavégzés helye: Budapest (jelenleg home office)

Jelentkezz!

Nézd meg projektjeinket, munkáinkat és termékeinket! Ha tetszik, amit látsz, írj pár sort magadról, illetve küldd el nekünk az önéletrajzodat és a fizetési igényedet a karrier@oander.hu e-mailcímre!

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Hogyan érsz el minket?

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is!

Email címünk: karrier@oander.hu

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, az Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 12 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. De annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 32 év, az OANDER két alapítója sem sokkal idősebb. Fiúk és lányok vegyesen. Az irodában állandóan tartózkodó csapatból kilencen projektvezetők, ketten saját termékeink menedzselésével foglalkoznak, három UX/designer géniuszunk van, hárman felelnek a cég és az iroda zökkenőmentes működéséért, a többiek pedig frontend vagy backend fejlesztésekkel illetve teszteléssel foglalkoznak.

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és próbafeladatot küldünk. Ha ez jól sikerül, behívunk egy személyes beszélgetésre/online találkozóra, ahol a HR-el és/vagy a szakvezetővel találkozhatsz. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Ha az itt elhangzottak egybevágnak azzal, amit mi keresünk, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kérdéseidet a napi működéssel kapcsolatban. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. A mocskos anyagiakról a csapatunk egyik menedzsment tagjával fogsz majd megállapodni.

Több száz és több ezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk PHP alapokon. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen dolgozunk kis microsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind programozás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak, a projektmenedzsertől kezdve a designereken és a fejlesztőkön át, a scrum masterekig és a teszterekig mindenki részt vesz bennük.

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat. Részletesebben itt olvashatsz a módszertanunkról.