vue.js tapsztalattal rendelkező senior sitebuildert keresünk

Mik is lennének a feladataid?

Ha hozzánk jössz dolgozni, elsősorban Magento webáruházak frontend fejlesztésével, továbbá egyedi fejlesztésű portálok UI felületeinek építésével kell majd foglalkoznod. A hagyományos értelemben vett sitebuild feladatok mellett számítanánk arra is, hogy javascript alapú megoldások precíz kimunkálásában is részt veszel. Projektjeink keretében hazai és nemzetközi vállalatoknak szállítunk megoldásokat, így az angol nyelvet jól kell írnod és értened, valamint legalább középszinten beszélned. Nem egyedül fogsz dolgozni, munkádat a fejlesztői team más tagjaival összehangoltan kell végezned. Reméljük, hogy módszertani tapasztalataiddal gazdagítod csapatunk fejlesztési metodikáit, illetve ötleteiddel, javaslataiddal a UX és UI munkák minőségét is tovább növeled.

Elvárt szakmai tapasztalatok:

  • Legalább 6 év frontend fejlesztői tapasztalat
  • Modern JS frameworkben szerzett tapasztalat (Vue.js a preferált)
  • HTML5, CSS3 és reszponzív fejlesztés mély ismerete
  • Preprocessor aktív használata (SASS, LESS), PostCSS
  • Bootstrap, Foundation vagy más CSS Framework használata nem okoz gondot (Grid, components customizing)
  • Javascript ismerete (+jQuery)
  • Verziókezelés (pl. Git, SVN)
  • Task runner, build tool aktív használata (Gulp, Grunt, Webpack)
  • Rendelkezel a fejlesztésekhez kapcsolódó dokumentációs és inline dokumentációs gyakorlattal
  • Kreativitás, tanulékonyság, csapatjáték, pixel-perfect precizitás

Nem elvárás, de külön örülünk neki:

  • Agilis szemléletű projektekben szerzett tapasztalatok, scrum módszertan ismerete
  • Code review-ban való aktív részvétel
  • XML-el szerzett tapasztalat
  • Magento vagy WordPress frontend fejlesztésben szerzett tapasztalat
  • Docker ismerete (használati szinten)
  • Érdeklődés az e-kereskedelem fejlődése és technológiai trendjei iránt
  • Soft skill, oktatási véna

Hogyan jelentkezz?

Akkor jelentkezz, ha főállású munkahelyet keresel, hosszú távra, egy fiatalos csapatban egy napfényes budapesti irodában (home office lehetőséggel). Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról és jelöld meg a nettó fizetési igényedet is. Jelentkezésedet a következő email címre várjuk: karrier@oander.hu

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Miért kerestek kollégákat?

A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre erősődő piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát.

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és próbafeladatot küldünk. Ha ez jól sikerül, behívunk egy személyes beszélgetésre/online találkozóra, ahol a HR-el és/vagy a szakvezetővel találkozhatsz. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Ha az itt elhangzottak egybevágnak azzal, amit mi keresünk, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kérdéseidet a napi működéssel kapcsolatban. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Több száz és több ezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk PHP alapokon. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen dolgozunk kis microsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind programozás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak, a projektmenedzsertől kezdve a designereken és a fejlesztőkön át, a scrum masterekig és a teszterekig mindenki részt vesz bennük.

Kifejezetten változatosnak mondhatjuk, sok különböző profilú, hangulatú és típusú ügyféllel dolgozunk. Várható, hogy egy héten akár több projekten is dolgozni fogsz (nyilván nem egyszerre). Vagyis a feladatok változatosak, nem kell attól tartanod, hogy hónapokig ugyanannak az ügyfélnek a felületeit kell „reszelned” favágó droid munkában. A feladatok típusa is változatos. Leggyakrabban webdesign és UX design kihívás kerül majd a kezeid közé, de lesz bőven arculattervezési vagy akár kutatási feladatod is. Ha kíváncsi vagy, hogy mennyire színes a feladatok köre, kattints ide, és tekintsd meg munkáinkat!

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat. Részletesebben itt olvashatsz a módszertanunkról.

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 12 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. De annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. A mocskos anyagiakról a csapatunk egyik menedzsment tagjával fogsz majd megállapodni.

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 32 év, az OANDER két alapítója sem sokkal idősebb. Fiúk és lányok vegyesen. Az irodában állandóan tartózkodó csapatból kilencen projektvezetők, ketten saját termékeink menedzselésével foglalkoznak, három UX/designer géniuszunk van, hárman felelnek a cég és az iroda zökkenőmentes működéséért, a többiek pedig frontend vagy backend fejlesztésekkel illetve teszteléssel foglalkoznak.

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, az Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is!

Email címünk: karrier@oander.hu