Digital Account Manager munkatársat keresünk

Az OANDER a hazai e-kereskedelmi és vállalati site fejlesztési piac meghatározó és egyik legstabilabban növekvő szereplője. Komplex projekteken dolgozunk nagyvállalati ügyfeleknek egy igazán válogatott, fiatalos, saját munkájával szemben igényes szakmai teamként. Hazai és nemzetközi ügyfélkörünkhöz keressük azt a szakembert, aki segít minket az igényfelmérésben, a már szerződött ügyfelek igényváltozásainak kezelésében, valamint a magas szintű rálátást igénylő kérdésekben kapcsolatot tart az ügyféllel a projektmenedzserek és a szakmai csapat támogatása mellett.

Mik lennének a pontos feladataid?

Célunk, hogy a lehető legmagasabb szintű kiszolgálást tudjuk biztosítani, így projektjeinket nem csak üzletkötéskor és projekt záráskor, hanem folyamatában is elemezzük, ügyfeleink segítségére vagyunk tervváltozás, piaci igények kezelése esetén is. Feladataid három fő területet fognak érinteni:

Egyrészt számítunk rád a magas szintű üzleti tervezés szakaszban, mely lehetőséget teremt megismerni ügyfeleinket, felmérni az igényeket.

  • Ügyfél stratégia tervezése
  • Ügyfél projektek, projekt portfólió tervezése

Másrészt a projektek indításakor esedékes adminisztrációnál is szükségünk lesz a segítségedre, hogy az ügyfél is és mi is a pénzünknél legyünk. Ne csússzanak el az igények és a lehetőségek, kordában legyen tartva a projekt adminisztrációja, első lépésektől a zárásig és utána is.

  • Megrendelések elindítása
  • Megrendelések változás kezelése (változáskezelés, annak dokumentálása, követése)
  • Megrendelések zárása
  • Tájékoztatás (változások, riportok ügyfél felé)

A munka harmadik aspektusa pedig a szoros ügyfél kommunikáció. Ebbe beletartozik az ügyfelek nyomon követése, havi találkozók, megbeszélések, áttekintések valamint a panaszkezelések, megoldások keresése.

  • Személyes kapcsolatok létrehozása és fenntartása,
  • Panaszkezelés (kezelése, közvetítés, eszkalálás).

Természetesen mindezt nem egyedül kell véghezvinni, mint ahogy az OANDER legtöbb területén, itt is csapatban kell majd dolgoznod, rutinos, harcedzett kollégák segítenek majd az első lépések megtételében, szakvezetőink pedig a fenti folyamatok bármely szakaszában a segítségedre tudnak lenni.

Lássunk az elvárásainkat!

Akkor vagy ideális jelölt ha:

  • Legalább 8 éves gyakorlatod van Digital Account munkakörben
  • Erős műszaki háttérrel rendelkezel, így a projektmenedzserekkel, üzleti elemzőkkel, mérnök-informatikus kollégákkal is gyorsan megtalálod a közös hangot
  • Remek problémafelismerő- és megoldó képességgel rendelkezel, ami jó tárgyalási készséggel és értékesítési érzékkel párosul
  • Érted az ügyfelek nyelvét, kiválóan el tudod simítani a legrázósabb helyzeteket is
  • Képes vagy, sőt szeretsz is egyszerre több projekttel, több ügyféllel dolgozni
  • Tárgyalási szintű német nyelvtudással rendelkezel
  • Legalább társalgási szintű, de ideális esetben tárgyalási szintű angol nyelvtudással rendelkezel
  • Tanulékony vagy, szívod magadba a tudást, folyamatosan azon dolgozol, hogy egyre jobb legyél
  • Több ügyfeles tapasztalat

Nem elvárás, de külön örülünk neki:

  • Ismered az e-kereskedelem nyújtotta lehetőségeket, tisztában vagy a piaci kihívásokkal és ezen tudásodat ügyfeleink segítésére tudod használni
  • Agilis fejlesztési módszertani tapasztalat
  • Ügynökségi tapasztalat vagy tartós projektvezetői múlt

Mit nyújtunk mi mindezért cserébe?

  • Szakmai fókuszú stabil fejlődési környezetet
  • Komfortos munkakörülményeket, nagyszerű Andrássy úti irodát
  • Rugalmas home office lehetőséget
  • Kiváló, segítőkész, baráti csapatot
  • Versenyképes díjazást
  • Nyitottságot és támogatást
  • Külön szakosodást e-commerce területre
  • Rugalmasságot a napi munkában

Jelentkezésedet a karrier@oander.hu címre várják kollégáink.

 

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Miért kerestek kollégákat?

A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre erősődő piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát.

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és behívunk egy személyes beszélgetésre, ahol az egyik ügyvezetővel vagy szakvezetővel találkozhatsz személyesen. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Az interjú után pár napon belül megoldandó próbafeladatot kapsz, melyet ha sikeresen megoldasz, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kényes kérdéseket, melyeket az ügyvezetőnek esetleg nem mertél és inkább első kézből, a kollégáinktól szeretnél hallani. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. Ha vállalsz túlórát (ami nem kötelező, a Te döntésed), azt az alap juttatásodon felül külön kifizetjük. A mocskos anyagiakról a csapatunk egyik ügyvezetőjével fogsz majd megállapodni.

Több száz és több ezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk PHP alapokon. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen dolgozunk kis microsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind programozás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak, a projektmenedzsertől kezdve a designereken és a fejlesztőkön át, a scrum masterekig és a teszterekig mindenki részt vesz bennük.

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 12 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. De annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Kifejezetten változatosnak mondhatjuk, sok különböző profilú, hangulatú és típusú ügyféllel dolgozunk. Várható, hogy egy héten akár több projekten is dolgozni fogsz (nyilván nem egyszerre). Vagyis a feladatok változatosak, nem kell attól tartanod, hogy hónapokig ugyanannak az ügyfélnek a felületeit kell „reszelned” favágó droid munkában. A feladatok típusa is változatos. Leggyakrabban webdesign és UX design kihívás kerül majd a kezeid közé, de lesz bőven arculattervezési vagy akár kutatási feladatod is. Ha kíváncsi vagy, hogy mennyire színes a feladatok köre, kattints ide, és tekintsd meg munkáinkat!

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 32 év, az OANDER két alapítója sem sokkal idősebb. Fiúk és lányok vegyesen. Az irodában állandóan tartózkodó csapatból hatan projektvezetők, ketten saját termékeink menedzselésével foglalkoznak, négy UX/designer géniuszunk van, hárman felelnek a cég és az iroda zökkenőmentes működéséért, a többiek pedig frontend vagy backend fejlesztésekkel illetve teszteléssel foglalkoznak.

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat. Részletesebben itt olvashatsz a módszertanunkról.

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, az Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is!

Email címünk: karrier@oander.hu