Üzleti elemző, projektvezető

Állásfelhívás

Az OANDER a hazai digitális termékfejlesztési piac meghatározó és egyik leggyorsabban növekvő szereplője. Komplex tervezési kihívásokkal együtt járó projekteken dolgozunk egy igazán válogatott, fiatalos, saját munkájával szemben igényes szakmai teamként. Piacvezető szaktudással rendelkezünk vállalati portálok és webáruházak megalkotásában, kínálatunk emellett kiterjed médiaportálok, microsite-ok megvalósítására, komplett arculatok és különböző szoftver UI megoldások tervezésére. Tanácsadói és projektvezetői csapatunkat szeretnénk bővíteni egy olyan agilis és proaktív projektvezető kollégával, aki segíti a projektek minél profibb megvalósítását.

Mik lennének a feladataid?

Ha hozzánk jössz dolgozni, akkor elsősorban portálok, webáruházak és online médiatermékek megvalósításának irányításával fogsz foglalkozni. A feladatod két részből áll majd. Egyrészt üzleti elemzőként a projektek vízióját és üzleti követelményeit kell majd lefordítanod a tervezés és fejlesztés nyelvére. Vagyis fel kell mérned az ügyféligényeket és azokat egy koherens rendszerbe kell foglalnod. Az ügyfeleink sokszor nem tudják pontosan, hogy mit szeretnének, mindössze egy üzleti igényt fogalmaznak meg. Erre kell reflektálnod konkrét webes megoldási javaslatokkal, aminek a végerendménye egy projektmegvalósítási terv. Az üzleti elemző hidat képez az ügyfél és a fejlesztők között, akik nem feltétlenül beszélnek egy nyelvet. Másrészt komplett projektek menedzselésével is foglalkozni fogsz, vagyis koordinálnod kell a csapatunkon belüli munkát a projekt kickoff-tól az átadásig. Mindez a következőket jelenti:

  • Szakértői részvétel a projektek előkészítésében, megtervezésében
  • Best Practice kutatás és új technológiák kipróbálása révén ötletek és megoldási javaslatok gyűjtése
  • Az ügyféligények, tervezési és fejlesztési követelmények dokumentálása, specifikáció készítése.
  • Projektütemezések és megvalósítási tervek készítése, hogy mindez teljesüljön is.
  • Részvétel a termék magas szintű ergonómiai kigondolásában a UX / UI csapatunkkal közreműködve
  • Feladat-menedzsment a projektben érintett kollégáink, illetve az ügyfél-oldali munkatársak számára
  • Önálló kapcsolattartás az ügyféllel, nyitott kérdések tisztázása, az elkészült fejlesztések tesztelése, átadása
  • A feladatkörrel és kiválasztással kapcsolatos még részletesebb leíráshoz (GYIK) görgess lejjebb!
PM_belso_kreativ_1

Lássuk az elvárásainkat!

Akkor vagy az ideális jelölt, ha…

– Fel vagy vértezve informatikai vagy webes fejlesztési projektekben szerzett tapasztalatokkal.
– Van gyakorlatot digitális vagy webes termékekkel foglalkozó csapat irányításában.
– Remek problémafelismerő- és megoldó képességgel rendelkezel, ami jó tárgyalási készséggel párosul.
– Jó kommunikációs és prezentációs készség
– Legalább társalgási szintű, de ideális esetben tárgyalási szintű angol nyelvtudással rendelkezel.
– Tanulékony vagy, szívod magadba a tudást, kimutathatóan fejlődsz.
– Vonzódsz a webes technológiákhoz, és azt kutatod, hogy egy termék mitől lehetne még jobb.
– Kiváló webes ergonómiai érzék és jó logikai tervezési készség lapul a tarsolyodban.

Nem elvárás, de külön örülünk neki:

– E-kereskedelmi portálok létrehozásában vagy működtetésében szerzett tapasztalat
– Komplexebb CMS-ek vagy üzleti szoftverek napi szintű használatában szerzett gyakorlat
– Bugtracking, issue tracking rendszerek ismerete
– Ügynökségi tapasztalat vagy tartós projektvezetői / account manager-i múlt
– Ha esetleg korábban, bármilyen szinten fejlesztőként tevékenykedtél, az hab a tortán

Ha úgy gondolod, hogy nem felelsz meg az összes fenti követelménynek, de úgy érzed, ezt a munkakört Neked találtuk ki, akkor is keress minket bátran!

Hogyan jelentkezz?

Akkor jelentkezz, ha főállású munkahelyet keresel, hosszú távra, egy fiatalos csapatban egy napfényes budapesti irodában. Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról és jelöld meg a nettó fizetési igényedet is. Jelentkezésedet a rado@oander.hu címen várja érdeklődéssel csapatunk egyik ügyvezetője. Amennyiben a bemutatkozásodat szakmailag ígéretesnek találjuk, küldeni fogunk egy néhány óra alatt megoldható próbafeladatot. Ha ez is jól sikerül, akkor várunk szeretettel egy személyes ismerkedésre!

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned:

  • Mennyire változatos a munka? – Kifejezetten változatosnak mondhatjuk, sok különböző profilú, hangulatú és típusú ügyféllel dolgozunk. Várható, hogy egy héten akár több projekten is dolgozni fogsz (nyilván nem egyszerre). Vagyis a feladatok változatosak, nem kell attól tartanod, hogy hónapokig kizáróalag ugyanannak az ügyfélnek az ügyfélnek a projektjével kell foglalkoznod. A feladatok típusa is változatos. Az igényfelmérési és koordinációs feladatok mellett, kutatási, tárgyalási, prezentációs teendőid is lesznek bőven. Ha kíváncsi vagy, hogy mennyire színes a projektpalettánk, kattints ide, és tekintsd meg munkáinkat!
  • Milyen a csapatmunka? – A kollégák szoros együttműködésben dolgoznak egymással. A kollaboráció és a közös ötletelés nagyon fontos, egyik projekt sem „one man show”. Csapatunk hangulatából pedig természetszerűleg adódik egymás munkáinak véleményezése és a problémák közös megoldása. Nem dobunk be egyedül a mély vízbe, leendő projektvezető kollégáid egytől-egyig segítőkész arcok.
  • Milyen szinten lenne feladatom az ergonómiai tervezés? – Az ergonómia kialakítása munkamódszerünkben mindig megelőzi a tényleges grafikai munkát, amely viszont később visszahat az eredeti drótváz tervekre. A drótváz tervezést elsősorban a UX / designer kollégáink végzik, de ha nyitott vagy rá és érdekel a terület, örülünk, ha kipróbálod magad ezen a területen is. A drótváz tervezést egy multidiszciplináris folyamatként kezeljük, amelynek akár alkotókként, akár véleményezőkként részesei a projektvezetők, grafikusok és fejlesztők egyaránt. A UX tervezési tapasztalat nem belépési követelmény erre a meghirdetett pozícióra.
  • Milyen a csapat összetétele? – Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 28 év, az OANDER két alapítója sem sokkal idősebb. Fiúk és lányok vegyesen. Az irodában állandóan tartózkodó csapatból négyen projektvezetők, ketten saját termékeink menedzselésével foglalkoznak, a többiek tervezéssel és fejlesztésekkel foglalkoznak.
  • Hol van és milyen az iroda? – Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.
  • Új vagyok a szakmában, de érdekel a pozíció. Érdemes jelentkeznem? – Mindenképpen. Nézzük meg egymást, végül is mit veszíthetsz? Számos olyan kollégánk van, aki pályakezdőként az OANDER-ben tanulta ki a szakmát és ma már a csapat oszlopos tagja nagy szakértelemmel. Szívesen tanítunk, és tanulunk egymástól.
  • A pozíció betölthető távmunkában? – Sajnos nem. Mindenképpen olyan kollégát keresünk, aki napi szinten itt van velünk egy légtérben, és akivel testközelben tudunk osztozni a sikerekben és kihívásokban. Vagyis ha most éppen vidéken élsz, hétköznaponként a folyamatos budapesti jelenléted meg kellene oldanod. Ebben szívesen nyújtunk segítséget Neked.
  • Hogyan történik a kiválasztás? – Az OANDER csapatának tagjává válni egy többlépcsős folyamat, de mindvégig baráti fogadtatásban fogsz részesülni és nem veszünk el Tőled több időd és energiát, mint feltétlenül szükséges. A beérkező jelentkezők önéletrajzait és próbamunkáját átnézzük, majd akiket magunkhoz hasonló szellemiségűnek érzünk, meghívunk egy személyes beszélgetésre a csapatunk szakmai vezetésével. Ha ez jól sikerül, egy második körös találkozót is megejtünk, ahol már a közvetlen kollégáiddal fogsz találkozni. Itt Te is és ők is eldönthetik, hogy szimpatikusak vagytok-e egymásnak. Vagyis a kiválasztás csak részben zajlik vezetői szinten, a dolog végső soron ott dől majd el, hogy mit gondoltok egymásról a jövőbeli kollégáiddal, működik-e köztetek a kémia. Ezen a ponton tehát Te is nyugodtan meggondolhatod magad. A mi részünkről pedig akár pozitív, akár negatív a döntésünk, minden körülmények közepette igyekszünk a leggyorsabban visszajelezni Neked.
  • Mit tartalmaz a próbafeladat és mikor kellene megcsinálnom? – A próbafeladat célja, hogy felmérjünk néhány kulcsfontosságú készséget és szakmai rálátást. Egy 4 feladatból álló fiktív teszt, amelyekre szöveges kifejtős megoldást kell majd adnod. Ha már volt dolgod komolyabb webfejlesztési projekttel, akkor nem fogod nehéznek találni. A próbafeladatot akkor küldjük ki, amikor beérkezett az önéletrajzod és első olvasatra úgy látjuk, hogy érdemes közelednünk egymás felé. Azért nem tesszük ki előre publikusan, hogy ne dolgozzon vele senki feleslegesen, akit a CV-je alapján nem érzünk lehetséges befutónak. A próbafeladat néhány óra ráfordítással megcsinálható, elsősorban kreativitás és az agytekervények aktív használata szükséges hozzá. Nincs sem szintidő, sem terjedelmi előírás. A minőség és alaposság sokkal nagyobb hangsúlyt kap a próbamunkák értékelésében, mint a ráfordított munkaórák mennyisége. Minden egyéb instrukció le van írva a próbafeladatban, amit küldeni fogunk.

Kalandra fel!