Senior frontend fejlesztőt keresünk

Az OANDER a hazai e-kereskedelmi és vállalati site fejlesztési piac meghatározó és egyik leggyorsabban növekvő szereplője. Komplex projekteken dolgozunk nagyvállalati ügyfeleknek egy igazán válogatott, fiatalos, saját munkájával szemben igényes szakmai teamként. Csapatunkba folyamatosan keresünk jó képességű, csapatjátékos frontend fejlesztőket, akik tovább gazdagítják tudásunkat és formálják szemléletünket.

Mik is lennének a feladataid?

Ha hozzánk jössz dolgozni, elsősorban Magento webáruházak frontend fejlesztésével, továbbá egyedi fejlesztésű portálok UI felületeinek építésével kell majd foglalkoznod. A hagyományos értelemben vett sitebuild feladatok mellett számítanánk arra is, hogy javascript alapú megoldások precíz kimunkálásában is részt veszel. Projektjeink keretében hazai és nemzetközi vállalatoknak szállítunk megoldásokat, így az angol nyelvet jól kell írnod és értened, valamint legalább középszinten beszélned. Nem egyedül fogsz dolgozni, munkádat fejlesztői team más tagjaival összehangoltan kell végezned. Számítunk arra is, hogy módszertani tapasztalataiddal gazdagítod csapatunk fejlesztési metodikáit, illetve ötleteiddel, javaslataiddal a UX és UI munkák minőségét is tovább növeled.

Elvárt szakmai tapasztalatok:

  • Kisujjadban van a HTML5, a CSS3 és a reszponzív fejlesztés mikéntje
  • Gyakorlatban aktívan használsz CSS preprocessort (LESS vagy SASS)
  • Bootstrap vagy Foundation framework használata nem okoz gondot
  • Ismered a különböző böngésző motorok sajátosságait (beleértve mindenki “kedvenc” böngészőjét is)
  • Rendelkezel a fejlesztésekhez kapcsolódó dokumentációs és inline dokumentációs gyakorlattal
  • Tapasztalt vagy verziókezelt fejlesztésben (pl GIT, SVN)
  • Kreativitás, tanulékonyság, csapatjáték, pixel-perfect precizitás

Nem elvárás, de külön örülünk neki:

  • Agilis szemléletű projektekben szerzett tapasztalatok, scrum módszertan ismerete
  • Érdeklődés az e-kereskedelem fejlődése és technológiai trendjei iránt
  • Magento vagy WordPress frontend fejlesztésben szerzett tapasztalat
  • Jártasság natív Javascript megoldások fejlesztésében
  • React vagy Node.js fejlesztési alapismeretek
office_montage

Hogyan jelentkezz?

Akkor jelentkezz, ha főállású munkahelyet keresel, hosszú távra, egy fiatalos csapatban egy napfényes budapesti irodában. Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is. Jelentkezésedhez csatolj egy vagy több saját készítésű kódrészletet. Jelentkezésedet a rado@oander.hu címen várja csapatunk egyik ügyvezetője.

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned:

  • Backend fejlesztés is a feladatom lenne? – Nem, kifejezetten sitebuild és frontend fejlesztési feladatokkal fogsz foglalkozni. A backend feladatok megoldásával dedikált PHP fejlesztői csapatunk foglalkozik. A PHP alapismeretek azért szerepelnek az előnyök között, mert nem árt, ha egy nyelvet tudsz beszélni velük.
  • Miért kerestek fejlesztő kollégákat? – A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre nagyobb piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Jelenleg sokkal több a projektfelkérésünk, mint amit jó minőségben ki tudnánk szolgálni, így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát. Ugyanakkor nem végzünk irreális tempójú kapacitásbővítést, vagyis lassan, óvatosan építkezünk. A jó hangulat és a vállalati kultúra fenntartása prioritást élvez a profitmaximalizálással szemben.
  • Milyen komplexitású projektekre kell számítani? – Többszáz és többezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen szórakozunk kis mikorsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind frontend komplexitás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak.
  • Milyen környezeteken és eszközökön zajlik a munka? – Jelenleg a dev team legnagyobb része Linux-on dolgozik, de az operációs rendszer választása opcionális. A kódok PhpStorm-ban készülnek. Backend fejlesztéseinkben PHP7-et használunk, a framework-ök közül pedig a Bootstrap a legjobb barátunk. A feladatainkat Easyredmine-ban tartjuk nyilván, a fejlesztői környezetek virtualizációja Dockerben történik. Kódjaink verziókezeléséhez a Git-ben varázsolunk, a deployoláshoz pedig egy saját fejlesztésű alkalmazásunkat állítottuk csatasorba. Ám ahogy a fejlesztési szakmában szinte minden, így az alkalmazott eszközeink és munkafolyamataink is folyamatosan fejlődnek és változnak. Ha vannak jó módszertani ötleteid, ne tartsd őket magadban!
  • Zajlanak-e belső fejlesztések? – Igen, elmondható, hogy az OANDER-ben az ügyfélprojektek mellett más ügynökségekhez képest intenzívebb K+F tevékenység zajlik. Ezek ötletforrása jellemzően maguk a fejlesztők, akiknek az ötleteit igyekszünk felkarolni és a megvalósításukra kapacitást biztosítani.
  • Hogyan történik a kiválasztás? – Az OANDER csapatának tagjává válni egy többlépcsős folyamat, de mindvégig baráti fogadtatásban fogsz részesülni és nem veszünk el Tőled több időd és energiát, mint feltétlenül szükséges. A beérkező jelentkezők önéletrajzait és forráskódjait átnézzük, majd akiket magunkhoz hasonló szellemiségűnek érzünk, meghívunk egy személyes beszélgetésre a csapatunk szakmai vezetésével. Ha ez jól sikerül, egy második körös találkozót is megejtünk, ahol már a közvetlen kollégáiddal fogsz találkozni. Itt Te is és ők is eldönthetik, hogy szimpatikusak vagytok-e egymásnak. Vagyis a kiválasztás csak részben zajlik vezetői szinten, a dolog végső soron ott dől majd el, hogy mit gondoltok egymásról a jövőbeli kollégáiddal, működik-e köztetek a kémia. Ezen a ponton tehát Te is nyugodtan meggondolhatod magad. A mi részünkről pedig akár pozitív, akár negatív a döntésünk, minden körülmények közepette igyekszünk a leggyorsabban visszajelezni Neked.
  • Kell-e majd próbafaladatot csinálnom? – Elképzelhető hogy kell. Ez annak a függvénye, hogy a jelentkezésedhez csatolt minta forráskódokból kellően meg tudjuk-e ítélni a kvalitásaidat, tapasztalataidat. A fejlesztői próbafeladat szükségességéről a csapatunk szakmai vezetői döntenek az alapján, hogy a kapott forráskódokból kellően látszik-e, amire kíváncsiak vagyunk. Egy frissen végzett kis próbafeladat mindig a legjobb módja az aktuális tudásod megcsillogtatásának. Kérünk, hogy semmiképpen se küldj nekünk olyan forráskódot, ami kapcsán titoktartási kötelezettség köt! Kérünk továbbá, hogy akkor pályázd meg az állásfelhívásunkat, ha komolyan gondolod, és belefér, hogy adott esetben pár órát foglalkozz egy szintfelmérő próbamunka elkészítésével. A feladat egyébként teljesen fiktív, könnyen megcsinálható és valamennyi jelentkezőnk ugyanazt kapja. Cserébe – bármi is lesz a jelentkezésed eredménye – részletes visszajelzést kapsz majd róla, vagyis mi is időt szánunk a kiértékelésére.
  • Gondot jelent, ha még nem dolgoztam Magento-val? – Nem, ez nem belépési követelmény, csak előnyként jelöltük meg. A Magento frontend fejlesztői kiismerése nem rövid folyamat, de mindenképpen hasznos invesztíció, hiszen a világ vezető open-source e-kereskedelmi technológiájáról van szó. Fel vagyunk készülve arra, hogy a csatlakozásod egy közös tanulással, tanítással és egymásra hangolódással párosul.
  • Milyen a csapat összetétele? – Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 28 év, az OANDER két alapítója sem sokkal idősebb. Fiúk és lányok vegyesen. Az irodában állandóan tartózkodó csapatból hatan projektvezetők, ketten saját termékeink menedzselésével foglalkoznak, négy UX / designer géniuszunk van, a többiek frontend vagy backend fejlesztésekkel foglalkoznak.
  • Hol van és milyen az iroda? – Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, minigolffal, Darts táblával, boxzsákkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.
wide_view_office
  • Kell majd ügyfelekkel is érintkeznem? –  Kis mértékben ez elkerülhetetlen. Az ügyfeleinkkel való kommunikáció és kapcsolattartás jelentős részét a projektvezetőink végzik, akiknek nem kis részben az a feladata, hogy minimalizálják az ügyfelekkel való érintkezésed számát és biztosítsák a munkádhoz szükséges információkat. Főleg technikai, műszaki konzultációk alkalmával kell néha a partnereinkkel egyeztetned, de ilyenkor is mindig jelen van az adott projekt account manager-e. Olyan ügyfelekkel dolgozunk, akikkel nemcsak szakmailag, de emberileg is egy hullámhosszon vagyunk, így ezektől az alkalmaktól nem kell tartani.
  • Miként néz ki a munkaidő és a javadalmazás? – Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. A törzsidő reggel 10 és 4 óra között van, a munkaidő további részének beosztását Rád bízzuk. Ha vállalsz túlórát (ami nem kötelező, a Te döntésed), azt az alap juttatásodon felül külön kifizetjük. A mocskos anyagiakról a csapatunk egyik ügyvezetőjével fogsz majd megállapodni.
  • Mekkora a munkatempó, nagy-e a hajtás? – Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.
  • Mennyire stabil és kiszámítható munkahely az OANDER? – A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg.
  • A pozíció betölthető távmunkában? – Sajnos nem. Mindenképpen olyan kollégát keresünk, aki napi szinten itt van velünk egy légtérben, és akivel testközelben tudunk osztozni a sikerekben és kihívásokban. Vagyis ha most éppen vidéken élsz, hétköznaponként a folyamatos budapesti jelenléted meg kellene oldanod. Ebben szívesen nyújtunk segítséget Neked.
  • Kávézás, közösségi élet, bulik? – Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik igen gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom ILLY kávészállítmány többféle ízben és kiszerelésben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az Oander egyik ütőkártyája.
office_montage_3