DevOps munkatársat keresünk

DevOps munkakörbe keresünk haladó vagy senior munkatársat, akár azonnali kezdéssel.

Az OANDER a hazai e-kereskedelmi és vállalati site fejlesztési piac meghatározó és egyik legstabilabban növekvő szereplője. Komplex projekteken dolgozunk nagyvállalati ügyfeleknek egy igazán válogatott, fiatalos, saját munkájával szemben igényes szakmai teamként.

Nálunk sok ezer, vagy akár több százezer látogatóval bíró hazai és nemzetközi e-kereskedelmi projekteken dolgozhatsz, beleláthatsz az e-commerce fejlesztések világába. Lehetőséged van nagy terheltségű, kritikus működésű online kereskedelmi rendszerek stabil működésének biztosításán dolgozni, kezdve a feladatfelméréstől a deploy folyamatokon át, a terheléses tesztekig.

A következőkkel találkozhatsz nálunk:

  • Hazai és nemzetközi projektek
  • Scrum és kanban teamwork
  • Csapatjáték
  • Erős e-commerce szaktudás
  • Termék fókuszú megközelítés
  • Állandó folyamat és eszközfejlesztés
  • Belső képzések
  • Baráti közeg
  • Tágas, fényes, jó hangulatú iroda
  • Nagyon jó megközelíthetőség – a Deák tér szomszédságában, az Andrássy út elején

Mik is lennének a feladataid?

  • Meglévő rendszerek kiszolgálásának kezelése, karbantartása
  • Magas rendelkezésre állású rendszerek üzemeltetésében való részvétel
  • Fejlesztői környezetek kialakítása és karbantartása
  • Continous Integration (CI) folyamatok fejlesztésében való aktív részvétel és kapcsolódó rendszerek bevezetése, karbantartása
  • Adott projektek környezetének tervezése, követelmény definiálás
  • Üzemeltetői kapcsolattartás, támogatás, felügyelet
  • Cloud infrastruktúra (AWS és szükség esetén Azure szolgáltatás) menedzsment
  • Futás monitoring
  • High-level deploy és release menedzsment
  • Fele-fele arányban üzemeltetés és mérnöki munka

Elvárt szakmai tapasztalatok és készségek:

  • Legalább 1-2 éves alkalmazás üzemeltetői és webszerver üzemeltetői tapasztalat
  • Linux shell és shell script parancsok ismerete
  • Hálózati alapismeretek
  • Magabiztos PHP, SQL tapasztalat, OOP, MVC ismeretek, szerveroldali igények ismerete
  • Rendszer- és folyamat szemlélet, magas hibafelderítő készség
  • Erős logikai képességek, precizitás, jó dokumentációs készség
  • Jó együttműködő készség, srcum teamekkel való együttműködési gyakorlat
  • Empatikus, megoldás orientált megközelítés
  • Írásbeli angol nyelvtudás
  • AWS, Git és cache-elési ismeretek

Nem elvárás, de külön örülünk neki:

  • Azure vagy más ekvivalens cloud megoldás ismerete
  • CI folyamatfejlesztési tapasztalat
  • Nemzetközi tapasztalat
  • UML tervezési ismeretek
  • Jira / EasyRedmine használati tapasztalat
  • Találkoztál már nagy portálfejlesztésekkel vagy rendszerintegrációs kihívásokkal, e-kereskedelmi fejlesztésekkel
  • Érdeklődés az e-kereskedelem fejlődése és technológiai trendjei iránt
  • Magento alapú webáruházakkal kapcsolatos tapasztalat
  • Cachelési megoldások mély ismerete
  • Jelastic, Ansible, Jenkins és más vonatkozó toolok ismerete

Mit adunk mi mindezért?

  • Szakmai fókuszú stabil fejlődési környezetet
  • Komfortos munka körülményeket, nagyszerű Andrássy úti irodát
  • Innováció központú szemléletet
  • Kiváló, segítőkész, baráti csapatot
  • Versenyképes díjazást
  • Nyitottságot és támogatást
  • Korlátlan kávé és net fogyasztást
  • Külön szakosodást e-commerce területre
  • Rugalmasságot a napi munkában

Jelentkezésedet a következő email címre várjuk: karrier@oander.hu

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Miért kerestek kollégákat?

A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre erősődő piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát.

Több száz és több ezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk PHP alapokon. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen dolgozunk kis micorsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind programozás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak, a projektmenedzsertől kezdve a designereken és a fejlesztőkön át, a scrum masterekig és a teszterekig mindenki részt vesz bennük.

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és behívunk egy személyes beszélgetésre, ahol az egyik ügyvezetővel vagy szakvezetővel találkozhatsz személyesen. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Az interjú után pár napon belül megoldandó próbafeladatot kapsz, melyet ha sikeresen megoldasz, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kényes kérdéseket, melyeket az ügyvezetőnek esetleg nem mertél és inkább első kézből, a kollégáinktól szeretnél hallani. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat. Részletesebben itt olvashatsz a módszertanunkról.

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. A törzsidő reggel 10 és 4 óra között van, a munkaidő további részének beosztását Rád bízzuk. Ha vállalsz túlórát (ami nem kötelező, a Te döntésed), azt az alap juttatásodon felül külön kifizetjük. A mocskos anyagiakról a csapatunk egyik ügyvezetőjével fogsz majd megállapodni.

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 10 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. De annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Sajnos nem. Mindenképpen olyan kollégát keresünk, aki napi szinten itt van velünk egy légtérben, és akivel testközelben tudunk osztozni a sikerekben és kihívásokban. Vagyis ha most éppen vidéken élsz, hétköznaponként a folyamatos budapesti jelenléted meg kellene oldanod. Ebben szívesen nyújtunk segítséget Neked.

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 32 év, az OANDER két alapítója sem sokkal idősebb. Fiúk és lányok vegyesen. Az irodában állandóan tartózkodó csapatból hatan projektvezetők, ketten saját termékeink menedzselésével foglalkoznak, négy UX/designer géniuszunk van, hárman felelnek a cég és az iroda zökkenőmentes működéséért, a többiek pedig frontend vagy backend fejlesztésekkel illetve teszteléssel foglalkoznak.

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, darts táblával, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is! Jelentkezésedhez csatolj egy vagy több saját készítésű kódrészletet!

Email címünk: karrier@oander.hu